جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
کمیته تحقیق در مورد بودجه نظامی تشکیل شود

آیا کلینتون بودجه‌نظامی‌آمریکا را تغییرمی‌دهد؟

جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 445164
هیلاری کلینتون در جریان سفرهای انتخاباتی اش بر لزوم تشکیل کمیته ای برای تحقیق در مورد هزینه های نظامی آمریکا تاکید کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از رویترز خبر داد، هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا تشکیل یک کمیته از مقامات ارشد برای بررسی هزینه های نظامی آمریکا را خواستار شد.

وی در ادامه سخنرانی های انتخاباتی اش، این بار در سالن اصلی شهرداری نیوهمپشایر در میان هواداران حزب دموکرات از یکی دیگر از شعارهای انتخاباتی خود برای مردم آمریکا رونمایی کرد.

کلینتون گفت: فکر می کنم باید درباره هزینه های کشور در امور مختلف به خصوص امور نظامی تجدیدنظر کنیم و ببینیم چگونه برای هرچیزی هزینه های هنگفت می کنیم. وی افزود: این در حالی است که مقامات وزارت دفاع هر زمان که خواسته اند هزینه ها را کاهش دهند با مخالفت کنگره روبرو شده اند.

گفتنی است نظرسنجی اخیر روزنامه واشنگتن پست و ای بی سی نیوز حاکی است در شرایطی که ۴۶ درصد آمریکایی ها گفته اند به هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری آینده رای می دهند، ۴۳ درصد نیز حمایت خود را از «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه اعلام کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *