پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
حجت‌الاسلام محمدیان مطرح کرد:

اشتغال و ازدواج؛اولویت‌ اول و دوم جوانان

يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 444274
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته در دانشگاه اشتغال و ازدواج جزو اولویت‌ها و دغدغه‌های اول و دوم جوانان کشور است.
به گزارش جهان به نقل از دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به دغدغه‌های اصلی جوانان، گفت: با توجه به ارتباط مستقیمی که بین نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها و دانشجویان وجود دارد و بر اساس نظرسنجی و تحقیقاتی که بارها و بارها در دانشگاه صورت گرفته، به‌یقین می‌توان گفت اشتغال و ازدواج جزو اولویت‌ها و دغدغه‌های اول و دوم جوانان کشور است.

وی افزود: اخیراً برخی مسئولین بیان کردند که ازدواج، در اولویت هفتم جوانان قرار گرفته، نمی‌دانم این رتبه‌بندی بر چه اساسی و به‌استناد کدام نظرسنجی معتبری بیان شده است چرا که بحث اشتغال و ازدواج جزو اولویت‌های اول و دوم جوانان است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: تاکنون هیچ نظرسنجی معتبری را مشاهده نکردم که نتیجه آن نشان دهنده این باشد که ازدواج در اولویت هفتم جوانان قرار گرفته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *