جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
سردار نقدی:

مخالفت آمریکا با برجام هیچگونه تعجبی ندارد

شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب: 444070
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رد برجام در مجلس نمایندگان آمریکا تنها یک ژست مخالفت است و هیچ تاثیری بر افکار عمومی کشورمان ندارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی دقایقی قبل در حاشیه نشست تخصصی با موضوع اقتصاد مقاومتی که در محل پادگان شهید برونسی برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال فارس در خصوص رد برجام در مجلس نمایندگان آمریکا اظهار کرد: مخالفت اعضای مجلس نمایندگان آمریکا با برنامه جامع اقدام مشترک هسته‌ای تنها یک ژست مخالفت بوده و بدون شک هیچ تأثیری بر افکار عمومی کشورمان نخواهد گذاشت.

وی افزود: آمریکایی‌ها از گذشته زیاده‌خواه بوده‌اند و همچنان زیاد‌ه‌خواه و منفعت‌طلب هستند، لذا مخالفت با برجام هیچگونه تعجبی ندارد.

سردار نقدی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلیل تداوم تهدیدهای مقامات آمریکایی علیه کشورمان پس از توافق هسته‌ای، عنوان کرد: اینکه با وجود رسیدن تیم مذاکره‌کننده کشورمان و گروه ۱+۵ به یک برنامه جامعه اقدام مشترک هنوز هم مقامات آمریکایی کشورمان را تهدید می‌کنند نشان می‌دهد که آنها از ابتدا به دنبال حل موضوع هسته‌ای نبودند بلکه اهداف شوم دیگری را دنبال می‌کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: تهدید مقامات آمریکایی و تکرار روی میز بودن گزینه‌های نظامی درس عبرتی است که برای کسانی که به دنبال برقراری رابطه با آمریکا هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *