چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۶

اولویت استخدام فرهنگیان اعلام شد

يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب: 437672
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مربیان پیش‌دبستانی در آزمون استخدامی این وزارتخانه در اولویت هستند، گفت: طرح «معلم راهنما» در مدارس روستایی اجرا می‌شود.
به گزارش جهان، محمد دیمه‌ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این پرسش که «وضعیت مربیان پیش‌دبستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش چگونه است؟»، اظهار داشت: قرار شده است مربیان پیش‌دبستانی در آزمون استخدامی در اولویت باشند.

وی ادامه داد: مقرر شده است پذیرش در آزمون استخدامی به‌صورت منطقه‌ای برگزار شود و مناطق رشته و جنسیت مورد نیاز خود را اعلام کرده‌اند؛ اگر مربیان پیش‌دبستانی در آن رشته و جنسیت مورد نیاز باشند، در اولویت استخدام قرار می‌گیرند.

دیمه‌ور با اشاره به برنامه‌های سال تحصیلی جدید گفت: یکی از برنامه‌ها، حضور معلم راهنما در مدارس روستایی کشور است که سال‌ها حذف شده بود.

وی افزود: طرحی برای توانمندسازی معلمان با سابقه پنج سال داریم که تمام معلمانی که سابقه خدمتشان زیر پنج سال است، تحت پوشش یک دوره مطالعاتی، آزمون و کارگاه‌های آموزش قرار می‌گیرند و به زودی جشنواره‌ای برای کلاس‌های چند پایه در نیشابور برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلام آزمون استخدامی آموزش وپرورش به نام مربیان بیچاره پیش دبستانی است اما به کام دیگران .
مربیان پیش دبستانی به لحاظ موقعیت معمولا خانم هستند که می توانند با کودکان خردسال با عاطفه مادری ومعلمی برخورد کنند لیکن باتوجه به یک نگاه سرانگشتی دردفترچه ثبت نام آزمون مشخص می شود که بیش از 80درصد سهمیه به آقایان اختصاص یافته است این در حالی است که اکثر مربیان پیش دبستانی (بالای 90درصد )خانم هستند وبه این صورت نمی توانند در آزمون شرکت نمایند.
دولت به اصطلاح قانون مدار با پوستین قانون کلاه برسر این قشر زحمت کش وبیچاره گذاشته است.
مربی پیش دبستانی
Iran, Islamic Republic of
این حرفها عوام فریبی است هیچ بندی بطور ویژه شامل پیش دبستانی ها لحاظ نشده . فقط بلدند بگویند در اولویت هستند.شما دفترچه را مطالعه کنید استخدام به نام پیش دبستانی هاست ولی در عمل هیچ بندی شامل آنها نمیشود. ...متقاضی باید با سابقه قبل از سال 90 باشی . حقوق دولتی گرفته باشد و... در کل این همه سال کشوندند و امیدوار کردن اینهم آخرش
خیلی متاسفم برای شما و وزیری که واقعا نمی دانند آموزش پرورش عنی چه چون اصلا حتی یک نفر از مربیان پیش دبستانی اصلا در این آموزن پیرفته نخواهند شده زیرا 90 درصد مربیان پیشبستانی زن در صورتی که 90 در خواست آزمون فقط برای مردان است و یا در استانی مثل خراسان شمالی بیش از 100 نفر خانم در پیش دبستانی این استان فعالیت می کنند و حتی یک نفر مرد وجود ندارد در صورت برای استخدام فقط در خواست 4 نفر مرد را کرده در کجا و کی و چگونه مربیان پیش دبستانی در الویئت خواهند بود آقای میدری و قابل توجه آق وزیر و رسانه ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی
ملت رو چند ماه با این آزمونشون سرکار گذاشتند.بعد هم از هر رشته ای تو هر استان ۲الی۳ نفر خواستندo_O
متعجب
کدوم اولویت
با اون همه محدودیتی که برای این نیروهای بیچاره گذاشتن آیا اصلا می تونن تو آزمون شرکت کنن؟
وزیر محترم چطور برای کسی که حتی نمی تونه در آزمون شرکت کنه امتیازی قائل شدن!!!!!؟؟
کلاه برداری تو روز روشن مگه جوانان این مملکت گیج و منگ تشریف دارن که از آزمون براشون سراب ساختین.
معلمین مظلوم
ای کاش و ای کاش نامی از نیروهای شرکتی و مربیان پیش دبستانی در دفترچه آزمون استخدامی برده نمی شد، چرا که این نیروها با شرایط لحاظ شده در دفترچه آزمون استخدامی در واقع نمی توانند در آزمون شرکت کنند چه برسد به قبولی در آزمون!!