جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱

کنگره مخالف توافق هسته ای است

دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب: 433143
خبرگزاری ریا نووستی در گزارشی اعلام کرد گروهی از سناتورهای آمریکایی عزم خود را برای ممانعت از تصویب توافق هسته ای با ایران جزم کرده اند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از ریانووستی خبرداد: سناتور جمهوریخواه و رهبر مخالفان سنا «میچ مک کانل» از مخالف بودن کنگره آمریکا با توافق هسته ای با ایران خبر داد.

مک کانال که به همراه گروهی دیگر توافق هسته ای مد نظر کاخ سفید با ایران را توافقی «بد» قلمداد می کنند پس از تقویت احتمال توافق با ایران در گفتگویی با شبکه فاکس گفت: دولت اوباما برای قبولاندن این توافق در واشنگتن با دشواری های زیادی مواجه است.

باب کوروکر رییس کمیسیون امور خارجی سنا نیز در این خصوص گفت:فکر می کنم افراد در نهایت خواهند فهمید که این یک توافق بد است. توافقی که احتمالا به ایران اجازه خواهد داد سلاح هسته ای خود را بسازد.

اگر توافق بین ایران و گروه ۱+۵ به امضا برسد، کنگره ۶۰ روز فرصت خواهد داشت تا این توافق را مورد بررسی قرار دهد و سپس برای تصویب یا رد آن رای گیری کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شد شد ، نشد نشد