جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

انتقادطلایی ازحیف ومیل بودجه‌های فرهنگی

سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 429507
نائب رئیس شورای شهر گفت: حذف پیمانکار در برنامه‌های فرهنگی انجام نگرفته که متاسفانه هزینه‌های میلیاردی برای کارهای فرهنگی صرف می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرتضی طلایی نائب رئیس شورای شهر تهران در یک صدو شصت و جهارمین جلسه علنی شورای شهر که صبح امروز سه شنبه در تالار شورا برگزار شد با ارائه تذکرات متعددی به مسائل عمرانی و فرهنگی شهر پرداخت و اظهار کرد: رمپی ۳۰۰ متری موجب شده تا دسترسی اهالی مشیریه به بزرگراه امام علی را مختل کرده که باید هر چه سریعتر این رمپ کامل شود تا از حوادث احتمالی برای ساکنین محل جلوگیری شود.

مرتضی طلایی در تذکر دوم خود به بزرگراه امام رضا ورودی مشیریه ، اشاره کرد و گفت: بخش‌هایی ایز میدان ثامن الائمه تملک شده اما هنوز پرو‍ژه به اتمام نرسیده که باید این مشکل در محور امام رضا مشیریه هر چه سریعتر برطرف شود.

نائب رئیس شورای شهر تهران در تذکر سوم خود به مقبره شهدای ۱۵ خرداد اشاره کرد و گفت: شهدای غواص را نیز می توان در این منطقه دفن کرد و از شهرداری خواستاریم تا المان مناسبی را برای آن ایجاد که البته می تواند به یک مجموعه فرهنگی خوبی تبدیل شود.

طلایی به جاده امام رضا اشاره کرد که اقدامات خوبی در این راستا انجام شده اما باید بوستان زائر و مسجد آن تکمیل شود چرا که تردد زیادی در این محور انجام می گیرد.

طلایی به مسئله پارکینگ کامیون‌های محله مشیریه اشاره کرد که باید هر چه سریعتر تکمیل شود و پلیس راهور نیز همکاری لازم را در این زمینه انجام دهد تا کامیون‌ها به پارکینگ منتقل شوند.

نائب رئیس شورای شهر تهران با ارائه درخواستی از معاون استان‌دار تهران گفت: تعریض پل شهید تنباکویی در دست اقدام است که این روند طولانی مطلوب نیست و باید تملکات انجام شود که تکمیل این پرو‍ژه جزء ضروریات این منطقه محسوب می‌شود.

مرتضی طلایی در ادامه تذکرات خود به درمانگاه سجاد در مجور مشیریه به رضویه اشاره کرد که زمینی از سوی شهرداری به این مسئله اختصاص داده شده که از وزارت بهداشت درخواست می کنیم درمانگاه را هر چه سریعتر احداث کند.

وی افزود: نکته حائز اهمیت در بازدید این منطقه این بود که به عیادت جانبازی در این منطقه رفتم و ضمن تشکر از من، گفت: ۲۰ سال است که پس از ترخیص از آسایشگاه هیچ کس به عیادت من نیامده.

طلایی تاکید کرد: از بنیاد شهید درخواست داریم که توجه وی‍ژه ای به جانبازان قطع نخاعی داشته باشد.

نائب رئیس شورای شهر تهران به تخلیه ۵ هزار کامیون نخاله برای نورپردازی و درخت کاری محور بزرگراه امام رضا اشاره کرد و گفت: دفن نخاله ها در گود سیاه کوب انجام گرفته است.

طلایی به نکته بسیار مهم و البته زیبا اشاره کرد که در مسجد امام حسن مجتبی ۲ امام جماعت حضور دارند و بگونه ای رفتار می کنند که الگوی صمیمیت و همدلی و وحدت قرار گرفته‌اند و وظیفه خود می دانم که از این اتفاق تشکر کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من يك لحظه فكركردم بحث فرهنگي به آموزش وپرورش هم مربوط ميشه .وبايد دغدغه هاشوحل كردعذرميخوام فرهنگ به شهرداري ووزارت ارشادمربوط ميشه .