پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

کمپین #شیخ علی سلمان راآزاد کنید+عکس

يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب: 427883
برخی از فعالین در عرصه فضای مجازی با راه اندازی کمپینی در سراسر دنیا به دنبال آزادی شیخ علی سلمان هستند.
به گزارش جهان به نقل از دانا، شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق که بزرگترین حزب سیاسی بحرین است، روز سه شنبه قرار است محاکمه شود.

با توجه به ناکامی رژیم آل خلیفه در بحرین در محقق کردن اهداف پلیدش و فشار به شیخ علی و مردم دست نیافتف پیش بینی می‌شود این رژیم برای شیخ علی سلمان مجازات سختی در نظر بگیرد.

برخی از فعالین در عرصه فضای مجازی با راه اندازی کمپینی در سراسر دنیا به دنبال آزادی شیخ علی سلمان و رهایی وی از اعدام هستند.

این کمپین در حال حاضر با عنوان شیخ علی سلمان را آزاد کنید در سراسر دنیا مخاطبانی را جذب کرده است و عکس هایی از این کمپین در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
در حال حاضر در ایران هم کمپین شیخ علی سلمان به راه افتاده است.

این کمپین می تواند مانع از زندانی و یا محکومیت شیخ علی سلمان شود؛ چرا که طرفداران شیخ علی سلمان از مردم ایران خواسته اند تا با ارسال تصاویری از خود به همراه تصویری که بر روی آن متن زیر نوشته شده است مانع از محکومیت شیخ علی سلمان شوند.

#FreeSheikhAli
Dear Bahraini activist and Bahraini freedom supporters around the world
We want you to take pic for yourself with #FreeSheikhAli written on paper and post on your personal account with hashtag #FreeSheikhAli and then send it to us
Thanks for your support







نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *