يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱
غضنفرآبادی مطرح کرد

حضور ابتکار و امین‌زاده در کمیسیون قضایی

سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب: 422394
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: معاون حقوقی رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در کمیسیون قضایی حاضر شدند و معاون حقوقی رئیس جمهور گزارشی را از فعالیت مجموعه تحت امر خود به کمیسیون ارائه کرد.
حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به جلسه امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون حقوقی رئیس جمهور در کمیسیون حاضر شدند و در ابتدا محیط زیست در کشور از بعد حقوقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه نیازهای قانونی سازمان محیط زیست مطرح شد تا با رفع خلاءهای قانونی در این حوزه، زمینه برای حفاظت هرچه بهتر این سازمان از محیط زیست کشور فراهم شود.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: معاون حقوقی رئیس جمهور نیز گزارشی را از مجموعه تحت امر خود به کمیسیون ارائه کرد که این گزارش شامل تحقیقات انجام شده در این معاونت در حوزه‌های مختلف، کمیسیون‌های حقوقی که زیر نظر این معاونت تشکیل شده و اقداماتی که توسط آنها انجام شده است، می‌شود و نقشی که این معاونت در کمک به دولت ارائه می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *