شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
نماینده خرمشهر در مجلس گفت:

ابتکار حرف واقعی نمی زند

يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 499117
وی با تاکید بر اینکه اکنون مسؤولان توان حل مشکل را ندارند و از مسؤولیت فرار می‌کنند، تصریح کرد: خانم ابتکار حرف واقعی نمی‌زند، وی چند سفر به استان خوزستان داشت اما از این سفرها هیچ نتیجه و منفعتی نصیب ما نشده است.
ابتکار حرف واقعی نمی زند
به گزارش گروه سیاسی جهان نيوز به نقل از فارس، عبدالله سامری نماینده مردم  خرمشهر در مجلس در نشست خبری خود با اشاره به مضرات طرح نیشکر برای خرمشهر اظهار کرد: زه‌آب‌های نیشکر را برای هدایت آنها به سمت تالاب ناصری و پس از سیفونی به کارون، مارد و خلیج‌فارس دنبال و پیگیری کردیم و در مجلس از وزرای مربوط نیز طرح سؤال کردیم.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: بانک ملی، بانک رفاه، وزارت کشاورزی و برخی از موسسات از طرح نیشکر منتفع می‌شوند، اما برای خرمشهر ضرر است، یک نامه برای دادستان شهرستان ارسال و از ایشان خواستم که متخلفان را به پای میز محاکمه بکشاند.

وی بیان کرد: مدیر کل جهاد کشاورزی استان حاضر است که مردم خرمشهر متضرر شوند تا اینکه عده‌ای ضرر ببینند، این عدالت مدیریتی نیست و اجحافی در حق مردم خرمشهر است و بنده از دادستان خواستار ورود با قدرت هستم تا حق مردم خرمشهر از این موسسه‌ها گرفته شود.

سامری بیان کرد: زمین‌های غرب کارون به دلیل زه‌آب‌های نیشکر آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و اگر این زه‌آب‌ها در زمین‌ها سرازیر شود، خطر هدایت نمک با وزش باد به سوی شهر خرمشهر را داریم و این اجحافی است که توسط دولت‌های سابق و نماینده وقت پدید آمده که تحت تاثیر احزاب قرار گرفته بود.

وی با تاکید بر اینکه اکنون مسؤولان توان حل مشکل را ندارند و از مسؤولیت فرار می‌کنند، تصریح کرد: خانم ابتکار حرف واقعی نمی‌زند، وی چند سفر به استان خوزستان داشت اما از این سفرها هیچ نتیجه و منفعتی نصیب ما نشده است.

سامری در ادامه نشست خبری به انتخابات ریاست جمهوری و شورا روستا و شهر اشاره کرد و گفت: ولایی بودن اولیه شاخصه یک کاندیدا خوب است، در دولت قبلی عده‌ای رو در رو مقام معظم رهبری شدند و در این دولت در قضیه برجام به حرف مقام معظم رهبری عمل نشد و پس از چندین ماه، اکنون بحث برجام را هوا کردند.

وی با تاکید بر اینکه فصل‌الخطاب تمام امور مملکت مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: باید فرمایشات ایشان را با چشم بصیرت نگاه کنیم چون که کسی بیشتر از ایشان دلسوز نظام نیست.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس اظهار کرد: مردم خرمشهر و مینوشهر افرادی را برای شورا انتخاب کنند که در تقابل با فرماندار و نماینده قرار نگیرند، چون که در دوره گذشته بعضی از اعضا با تعصبات و تقابلات خود جلوی برخی از پروژه‌ها را گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه برخی‌ها لیاقت شورا را ندارند، بیان کرد: مردم نباید تحت تاثیر محیط و اماکن قرار بگیرند و به افراد جوان و دارای درایت رای دهند.

سامری در رابطه با استقرار دروازه‌های گمرک در ورودی‌های شهرستان عنوان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند و گمرک در امر استقرار دروازه‌های گمرک با یکدیگر اختلاف دارند و گمرک دلیل خود را عدم تکمیل دیوار و سازمان منطقه آزاد اروند نیز عدم وجود اعتبارات داخلی کافی عنوان می‌کنند.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس افزود: این اختلاف و استقرار دروازه‌ها با دستور رئیس جمهور شدنی و قابل حل است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *