چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱
۴

اطلاعیه استقلال درباره برکناری قلعه‌نویی/ سیاسی هم رفت

پنجشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 419018
باشگاه استقلال طی اطلاعیه ضمن حمایت قاطع از کادرفنی تیم اش نکاتی را به حاشیه سازان گوشزد کرد.
اطلاعیه استقلال درباره برکناری قلعه‌نویی/ سیاسی هم رفت
به گزارش جهان به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، متاسفانه در چند روز گذشته شاهد بودیم بعد از حمایت قاطع مدیرعامل باشگاه استقلال و همچنین اعضا هیات مدیره این باشگاه از سرمربی خود، برخی جراید و سایت‌های مجهول الهویه که اهداف خود را پس از جلسه اعضای هیات مدیره و حمایت از سرمربی تیم، بر باد رفته می‌دیدند با ایجاد شایعه‌ای مبنی بر اینکه مدیرعامل استقلال قصد برکناری سرمربی تیمش را داشته است سعی در تخریب فضای آرام و بی حاشیه استقلال دارند در حالی که بهرام افشارزاده همواره امیر قلعه‌نویی را بهترین گزینه برای هدایت استقلال می‌داند و در تمامی مصاحبه های خود نیز بر این موضوع صحه گذاشته است و نشان داده که هیچ گاه قصد برکناری وی را نداشته است.

باشگاه استقلال با اعلام مجدد این موضوع که تمامی ارکان مدیریتی باشگاه به ویژه مدیرعامل حامی امیر قلعه‌نویی هستند و همچنین تکذیب این شایعات اعلام می دارد که حق شکایت و برخورد با این رسانه های بی هویت را حق طبیعی خود می داند.

موافقت هیات مدیره پرسپولیس با استعفای سیاسی

در همین حال فارس گزارش داد، اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روز گذشته در جلسه‌ای که داشتند با استعفای سیاسی از مدیرعاملی این باشگاه موافقت کردند.

پیش از این خادم در گفت‌وگو با فارس از انجام امور اقتصادی به دست سیاسی و انجام کارهای اجرایی توسط نژادفلاح خبر داده بود.

کاشانی :
استعفای سیاسی را به اطلاع رئیس مجمع رسانده ایم/نژاد فلاح عهده‌دار امور باشگاه است


جعفر کاشانی هم در گفت‌وگو با فارس، در خصوص استعفای حمیدرضا سیاسی از مدیرعاملی پرسپولیس گفت: پس از اینکه سیاسی چند روز گذشته از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا داده بود امروز اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با استعفای او از سمت مدیرعاملی این باشگاه موافقت کردند و سیاسی دیگر مدیرعامل پرسپولیس نیست.

وی ادامه داد: درباره وضعیت پرسپولیس تا چند روز آینده تصمیم‌گیری خواهد شد و رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس در جریان همه امور قرار گرفته و قرار است کارها طبق روال گذشته انجام شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: قرار است کارها طبق روال گذشته ادامه پیدا کند و محمدحسین نژادفلاح فعلا امور اجرایی باشگاه را در اختیار خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


128
Iran, Islamic Republic of
جناب سیاسی آخرین دست گلش که با مشکل واجهه پرسپولیس بود هم انجام داد. صد آفرین به این مرد بحران زا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجید مجد
به سلامت!سیاسی بی سیاست
آقای خادم میشه شما و وزارت ورزش دیگه تو امور پرسپلیس نمیگم دخالت میگم دست اندازی نکنید نمیدونم چه پدرکشتگی با پرسپلیس داشت وزارت ورزش که پارسال اون بلاها رو سرش آورد
Germany
ای کاش چهره های ارزشی مانند حاجی مایلی کهن و مصطفوی به این تیمها بیایند