جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
مقیمی:

نباید در بیان آمار به دروغ متوسل شد

پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 417682
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: نباید در بیان آمار به دروغ متوسل شد بلکه باید واقعیت ها را بیان کرد تا اعتماد مردم به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی ایجاد و تقویت شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمد حسین مقیمی ظهر پنجشنبه در همایش فرمانداران و بخشداران استان تهران در اردوگاه شهید باهنر شمیرانات با اشاره به بی طرفی مجریان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: مجریان انتخابات آینده باید در اعمال و رفتار خود طوری عمل کنند که مردم متوجه بی طرفی آنان در انتخابات بشوند.

معاون سیاسی وزیر کشور با تأکید بر این نکته که باید انتخابات آینده باعث افزایش شور و نشاط سیاسی در کشور شود افزود: انتخابات آینده باید زمینه افزایش شور و نشاط سیاسی در جامعه را ایجاد کند و باید ترتیبی فراهم شود تا تمامی کسانی که بر اساس قانون در انتخابات داوطلب می شوند در صحنه حضور فعالی را داشته باشند.

مقیمی با اشاره به این موضوع که نباید اموال دولتی در اختیار هیچ نامزد انتخاباتی قرار بگیرد گفت: نباید اموال دولتی در اختیار هیچ نامزد انتخاباتی قرار بگیرد.

وی با اشاره به وظائف فرمانداران در برهه کنونی ادامه داد: فرمانداران نمایندگان دولت در هریک از شهرستان ها محسوب می شوند به همین خاطر باید بر اساس اصول و ارزش های نظام اسلامی رفتار کنند و نسبت به موضوعاتی نظیر مسائل مالی و اعتقادی و اخلاقی حساسیت لازم را داشته باشند.

مقیمی با دفاع از حفظ جایگاه فرمانداران اضافه کرد: همواره باید جایگاه فرمانداران و بخشداران بیش از گذشته حفظ شود و همه باید به وظیفه خود که همان اجرای قانون است، عمل کنند و از تمامی ظرفیت ها و امکانات برای حل مشکلات مردم استفاده کنند.

وی در ادامه وظائف بخشداران را نیز مهم و حساس عنوان کرد و متذکر شد: بخشداران نقش مهمی را در افزایش خدمت رسانی به بخش ها و روستاها ایفا می کنند به طوری که بخشداران می توانند با ارائه برنامه های لازم در حل مشکلات اشتغال، آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی قدم های موثری را بردارند.

این مسئول داشتن مشی اعتدالی را شرط لازم برای همکاری با دولت دانست و یادآور شد: باید دانست که داشتن مشی و سیاست اعتدالی، شرط لازم برای همکاری با دولت است.

معاون سیاسی وزیر کشور با تأکید بر ضرورت اطلاع رسانی به مردم نسبت به خدمات ارائه شده دولت عنوان کرد: نباید در بیان آمار به دروغ متوسل شد بلکه باید واقعیت ها را بیان کرد تا اعتماد مردم به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی ایجاد و تقویت شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *