پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱
۱

آشنایی با عارضه خشکی پوست

شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 416644
بررسی‌ها نشان می‌دهند با وجود افزایش نسبی دمای هوا و نزدیک شدن به فصل بهار، عارضه خشکی پوست همچنان در بین افراد جامعه شایع است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهرداد افشاریان متخصص پوست و مو گفت:‌ خشکی پوست عارضه‌ای است که معمولان در فصل پاییز و زمستان تسریع بالاتری دارد، اما این بدان معنی نیست که این عارضه در بهار و تابستان بروز و شیوع ندارد.

وی با بیان اینکه عوامل مختلفی در بروز خشکی پوست نقش دارند، اظهار داشت: خشکی و سردی هوا، وزش باد، گرم و خشک بودن هوا از جمله هوای اتاق و حساسیت به عوامل خارجی، در ایجاد خشکی پوست بسیار نقش دارند.

افشاریان تاکید کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهند که با وجود افزایش نسبی دمای هوا و نزدیک شدن به فصل بهار، اما عارضه خشکی پوست همچنان در بین افراد جامعه شایع است.

وی یادآور شد: ‌در حال حاضر بسیاری از مراجعات به پزشکان، به دلیل عارضه خشکی پوست و بیماری‌های پوستی مشابه است.

افشاریان خاطر نشان کرد: ‌یکی از عوامل مهم و اصلی که موجب خشکی پوست می‌شود و متاسفانه کمتر به آن توجه می‌شود، استفاده زیاد از صابون‌ها و مواد پاک کننده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تولید کنندگان کرم بخوانند!
سلام
از شرکت های تولید کننده کرم نرم کننده
خواهش می کنم برای افرادی که به مواد
عطری آلرژی دارند ، کرم های بدون اسانس
معطر کننده بسازند زیرا به محض استفاده،
پوست افرادی مثل من که هم خشکی وهم
دارای حساسیت است مشکل پیدا می کند.
ممنون