شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

اینیستا:من‌سیتی را عذاب می‌دهیم

سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 413220
هافبک اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا برای حریف انگلیسی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا خط و نشان کشید و گفت هدف او و هم‌تیمی‌‌هایش این است که میهمان خود را عذاب دهند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آندرس اینیستا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش و منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که کاتالان‌ها میزبان آن خواهند بود به حریف انگلیسی هشدار داد شب سختی را در ورزشگاه نوکمپ تجربه خواهند کرد.

بارسلونا در شرایطی از منچسترسیتی پذیرایی می‌کند که در بازی رفت در انگلیس موفق شد این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد تا امشب کار آسان‌تری برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی داشته باشد.

اینیستا اما تأکید کرد که او و هم‌تیمی‌هایش بازی امشب را ساده فرض نمی‌کنند و تمام تلاش خود را برای یک‌سره کردن شاگردان مانوئل پیگرینی انجام می‌دهند.

او گفت: ما امشب باید به شیوه‌ای قاطعانه به میدان برویم و بازی کنیم. باید مدت زیادی مالک توپ باشیم تا منچسترسیتی را عذاب بدهیم و این تیم را مجبور کنیم دنبال توپ بدود.

اینیستا افزود: ما باید مهارت زیادی به خرج دهیم و با حداکثر توانایی‌مان بازی کنیم. در عین حال باید تلاش کنیم تا موقعیت‌های منچسترسیتی را به حداقل برسانیم. اگر این کار را انجام ندهیم منچسترسیتی می‌تواند به اهدافش برسد. باید بازی را که فکر می‌کنم بازی سختی از آب در خواهد را کنترل کنیم.

تیم‌های بارسلونا و منچسترسیتی فرداشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر می‌روند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *