سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

اعتراف اینیستابه بی‌میلی‌برای پیوستن به بارسلونا

سه شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 508365
کاپیتان آبی‌و‌اناری‌پوشان اعتراف کرد این باشگاه تلاش فراوانی انجام داده تا توانسته او را به سفر به کاتالونیا متقاعد کند.
اعتراف اینیستابه بی‌میلی‌برای پیوستن به بارسلونا

به گزارش جهان نيوز، آندرس اینیستای 32 ساله نه تنها کاپیتان بارسلونا است بلکه به عنوان یکی از نماد‌های این باشگاه محسوب می‌شود. او اما اکنون می‌گوید که تلاش فراوانی صورت گرفت تا او بپذیرد که به آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا بپیوندد.
اینیستا که تمام دوران بازیگری‌اش را در نوکمپ سپری کرده است و انتظار می‌رود که در همین تیم هم بازنشسته شود، اعتراف کرد به دلیل نداشتن تحمیل دوری از خانواده‌اش، نمی‌خواست به آکادمی لاماسیا برود.

اینیستا 12 ساله بود که استعدادیاب‌های باشگاه بارسلونا او را در آلباسته شناسایی و خانواده‌اش را برای مذاکره با آبی‌و‌اناری‌ها متقاعد کردند و اینگونه بود که مسیر طولانی همکاری این هافبک بازی‌ساز خلاق با قهرمان فصل گذشته اسپانیا آغاز شد.
اینیستا در این باره به شبکه BeIn Sports گفت: اولین جوابی که دادم این بود که نمی‌خواهم به بارسلونا بروم چون خانواده‌ام برای من خیلی مهم بود و نمی‌توانستم در چنان فاصله دوری از آنها زندگی کنم. گذر زمان و صحبت‌های پدرم مرا متقاعد کرد که این چالش را قبول کنم. من به پدرم اعتماد فراوان و با او رابطه دوستانه‌ای دارم و می‌دانم اگر به توصیه‌هایش گوش کنم، موفق می‌شوم.
کاپیتان بارسا ادامه داد: من برای پدرم احترام قائل هستم و می‌دانستم که باید این چالش را قبول کنم. بعد از آن رفتن به بارسلونا تا چند ماه بدترین زندگی که یک نفر می‌تواند داشته باشد را تجربه کردم اما با کمک همه اعضای باشگاه، روز به روز، تحمل دوری از خانواده برایم آسان‌تر شد.
اینیستا در دوران بازیگری‌اش در بارسلونا با این تیم هشت بار قهرمان لالیگا شده، چهار بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است و کلی افتخار دیگر در تورنمنت‌های دیگری نظیر جام حذفی اسپانیا، سوپرجام اروپا، جام باشگاه‌های جهان را تجربه داشته است. او در رده ملی هم با تیم ملی اسپانیا قهرمان جام جهانی 2010 شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *