پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تمایل مشروط اینیستا برای ماندن در بارسا

پنجشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 600243
هافبک اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا راجع به شایعاتی که درباره احتمال جدایی او از این تیم مطرح شده است شفاف‌سازی کرد.
تمایل مشروط اینیستا برای ماندن در بارسا
به گزارش جهان نيوز، آندرس اینیستا که این روزها در اردوی تیم ملی اسپانیا به سر می‌برد، ابهام‌هایی که برخی خبرنگاران درباره آینده او در بارسلونا داشتند را برطرف کرد.گفته می‌شود که اینیستا در پایان فصل به احتمال فراوانی از بارسلونا جدا می‌شود که این به دلیل کمرنگ شدن نقش او در ترکیب اصلی این تیم است.

اینیستا در این باره به شبکه رادیویی کادناسر گفت: من به هیچ تیمی که من را در شرایطی قرار دهد که مجبور به رقابت با بارسلونا شوم نمی‌روم اما تمام سناریوی‌های غیر از آن محتمل است. چیزهای زیادی در سر من می‌‌گذرد که برخی از آنها از بقیه پررنگ‌تر هستند. چند هفته دیگر تا زمانی که من باید تصمیم خود برای ماندن در بارسلونا یا رفتنم از این تیم را به اطلاع باشگاه برسانم. این یکی از مهمترین تصمیمات دوران بازیگری‌ام است و درک می‌کنم که در بازیکنی به سن و سال من، خیلی چیزها تغییر می‌کند و یکسری درها به روی مناظری بسیار هیجان انگیزباز می‌شود.

اینیستا ادامه داد: موضوع عشق و علاقه نیست بلکه پای احساس و تفکری درباره میزان تأثیرگذاری در تیم دارم وابسته است. اگر مصدومیت‌ها اجازه دهند، من می‌توانم خودم را تا دو سال دیگر در ترکیب بارسلونا ببینم. اگر از بارسلونا بروم هم به خاطر آن خواهد بود که به این نتیجه رسیده‌ام دیگر نمی‌توانم با صد درصد توانم به باشگاه خدمت کنم. با این حال تصمیم‌گیری درباره این موضوع سخت خواهد بود اما من نسبت به آن آسوده خاطرم و می‌خواهم تا جایی که می‌توانم از روزهای حضورم در تیم لذت ببرم.

کاپیتان بارسلونا سپس به جام جهانی 2018 روسیه اشاره و اعتراف کرد که این تورنمنت احتمالاً آخرین تورنمنت او در رده ملی خواهد بود.او تأکید کرد: جام جهانی احتمالاً آخرین حضور من در رده ملی خواهد بود. من نمی‌خواهم به خاطر کسی که بوده‌ام، خودم را به تیم تحمیل کنم.

منبع: تسنیم
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *