جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

بیانیه جمعیت رهپویان استان مرکزی درباره انتصاب استاندار

انتصاب استاندار متعهد و ولایتمدار کف مطالبات مردم از دولت تدبیر و امید است
سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب: 411964
جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان مرکزی در آستانه انتصاب استاندار جدید، بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش جهان، در بیانیه ای با عنوان "بیانیه تحلیلی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان مرکزی در خصوص انتصاب استاندار مرکزی" با اشاره به لزوم حفظ فضای آرامش عمومی و تفاهم در این استان آمده است: حضور به اصطلاح " ژنرال ها"ی کژ رفتار فتنه ۸۸ قطعا از سعه صدر و حوصله امت شهیدپرور، روحانیت معظم و جامعه ایثارگر و جریانهای مومن خارج بوده و زمینه های انحراف از خدمت رسانی دولت را در این استان خاصه در حفظ و حراست از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی فراهم خواهد کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برابر تعریف حقوق اساسی، استاندار نماینده عالی دولت، مسئولیت اجرایی سیاست های عمومی کشور در قلمر ماموریت خویش را بعهده دارد.

لذا حق طبیعی دولت ها می باشد که برای چنین مقام بالایی افرادی را انتصاب نمایند که گفتمان عمومی دولت را قبول داشته باشند اما نیک می دانیم که دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی , واحدی برون گان به شمار نمی آید بلکه دولت در درون نظام و همراه با گفتمان انقلاب و رهبری تعریف می شود.

از این رو صرف تطبیق افراد با نهاد دولت فارغ از گرایشهای سیاسی , حزبی, تخصص و کارآمدی , اجماع و پذیرش نخبگان استانی نمی توان با انتصاب یکاستاندار دست بسته به پیشبرد امور و عمل به وظایف و توجه به قوانین بالا دستی نظیر چشم انداز بیست ساله نظام, قانون برنامه پنجم توسعه و بازنگری جبری در آمایش سرزمینی ورویکرد توسعه گرای استان مرکزی در برنامه ششم توسعه , اقدام نماید.

بزرگترین نگرانی خانواده نیروهای انقلاب که در بیان شیوای رهبر فرزانه در توصیه به دولت نیز وارد شد این است که: "مراقب باشید جریانهای مومن را با شعار اعتدال کنار نزنند"

توقع از دولت در این برهه از زمان و با عنایت به نقش اثرگذار استان مرکزی و نام بین المللی شهر اراک در ژئوپلوتیک سیاسی کشور این است که فضای آرامش عمومی و تفاهم را در استان مرکزی حفظ نموده و با انتصاب استاندار متعهد، ولایتمدار و شایسته و همسنگ جایگاه استان مرکزی کف مطالبات مردم را برآورده سازد.

حضور به اصطلاح " ژنرال ها"ی کژ رفتار فتنه ۸۸ قطعا از سعه صدر و حوصله امت شهیدپرور، روحانیت معظم و جامعه ایثارگر و جریانهای مومن خارج بوده و زمینه های انحراف از خدمت رسانی دولت را در این استان خاصه در حفظ و حراست از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی فراهم خواهد کرد.

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان مرکزی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اراکی
Latvia
استان مرکزی در همه دولتها بعنوان آزمایشگاه بوده و استاندارانی در شان این استان نداشته است .شاید این استان چون چهارمین استان اقتصادی کشور است اینطور مورد بی لطفی و کم توجهی قرار گرفته !!
محمد
Iran, Islamic Republic of
استان همیشه مظلوم و محروم استان مرکزی ! وقتی در سایه بی تفاوتی ، تعلل و محافظه کاری مسئولین اطلاعاتی و امنیتی سرنوشت یک استان دست چند تا عنصر معلوم الحال و مرتبط و آلوده به فتنه بیفتد همین میشه دیگه . !!!