شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۸
۱۴
بیانیه جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در آستانه ۱۳ آبان؛

مخالفت‌ با اعتراض‌‌ ضدآمریکایی‌ مردم‌ غیرممکن وخلاف‌ مصلحت‌ است

راه‌‌حل اقتصادی تکیه‌ بر توان‌‌داخلی است نه‌ صرفاً رفع‌‌تحریم
شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 322998
جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در آستانه روز مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای صادر کرد.
مخالفت‌ با اعتراض‌‌ ضدآمریکایی‌ مردم‌ غیرممکن وخلاف‌ مصلحت‌ است
به گزارش جهان، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در آستانه روز مبارزه با استکبار جهانی با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از آحاد ملت ایران به حضور گسترده در راهپیمایی روز ۱۳ آبان، با هشدار به افراد و تریبون‌هایی که سعی دارند عامدانه راه حل مشکلات کشور را صرفا در رفع تحریم‌ها معرفی نمایند، اقدام آنان را فریبکارانه خواند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در حافظه تاریخی ملت ایران، حوادث و وقایع بسیاری نقش بسته است که شیوه مواجهه ملت بزرگ ما با این وقایع، بیانگر روحیه استکبارستیزی و حق‌طلبی آنان بوده است.

این روحیه استکبارستیزی و حق‌طلبی که بی‌شک نشأت گرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) است، سرانجام با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تجسم عینی یافت و زنگ‌های خطر را برای نظام سلطه جهانی به صدا در آورد و همین امر منجر شد تا مستکبران از بیم الگو شدن ایران، تمام تلاش خود را برای ناکارآمد نشان دادن آن به کار گیرند.

جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، تحریم های سی ساله اقتصادی، حمایت از گروه‌های تروریستی و ترور مستقیم دانشمندان و اندیشمندان کشور تنها برخی از اقدامات خصمانه نظام سلطه برای مهار روحیه استکبارستیزی مردم ایران بوده است.

با این حال ملت ایران در سایه اسلام و ولایت فقیه به مصداق وعده الهی «يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ» پیشرفت‌های چشم‌گیری را در عرصه‌های مختلف رقم زده‌اند که این پیشرفت‌ها جز با استقلال کشور و ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی استعمارگران محقق نمی‌شد.

پیشرفت‌های شگرف جمهوری اسلامی ایران بر خلاف تبلیغات رسانه‌های استکباری اکنون این باور را برای ذهن‌های آگاه و آزادی‌خواهان سراسر دنیا به وجود آورده است که برای پیشرفت، نه تنها نیازی به پیروی محض از امپریالیسم جهانی نیست بلکه با الگوی اسلامی، راه پیشرفت واقعی جوامع مختلف هموار خواهد شد.

اکنون دول استکباری و در رأس آنها آمریکای جنایتکار برای جلوگیری از همه‌گیر شدن این باور، دشمنی‌های خود را آشکارتر از گذشته دنبال می‌کند و چند سالی است که با تشدید جنگ در جبهه‌های اقتصادی به تعبیر خود تحریم‌های فلج‌کننده را در دستور کار خود قرار داده‌اند که این دسیسه نیز به فضل الهی راه به جایی نخواهد برد و عبور از این پیچ تاریخی با مقاومت ملت ایران و تدبیر مسؤولان، ضربه نهایی را به نظام سلطه جهانی وارد خواهد کرد.

در چنین شرایطی و در آستانه روز مبارزه با استکبار جهانی، جای تأسف و تعجب است که عده‌ای از سر غفلت یا خیانت، بدون در نظر گرفتن الزامات نرمش قهرمانانه مد نظر رهبر معظم انقلاب، خواستار کرنش تام و تمام در برابر آمریکا شده‌اند و آشکارا از حذف شعار مکتبی «مرگ بر آمریکا» سخن می‌گویند.

اما ملت ایران بار دیگر همزمان با ایام شهادت سید شهیدان با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان به تأسی از مقتدای خود، شعار «هیهات من الذلة» را مصداق عملی خواهند بخشید و پاسخ این خیانت‌ها و خودباختگی‌ها را خواهند داد.

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ضمن دعوت از آحاد ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان موارد ذیل را متذکر می‌شود:

۱- اکنون که دولت ایران سعی دارد بار دیگر مسیر دیپلماتیک برای حل مساله هسته‌ای را امتحان نماید، ضمن اعلام حمایت از دولتمردان، اعلام می‌داریم؛ سابقه دشمنی‌های آمریکا علیه ملت ایران ایجاب می‌کند که از اعتماد و خوش‌بینی به طرف آمریکایی در تمام مراحل پرهیز شود. لازم است در این باره سفارش اکید حضرت امام(ره) به مسؤولان وقت وزارت اطلاعات مبنی بر وجود احساس بغض و کینه آمریکا در دل مسؤولان مذاکره کننده را به دولتمردان یادآوری کنیم.

۲- سابقه خصومت‌ها و دشمنی‌های دولتمردان آمریکا علیه مردم ایران، موضوعی نیست که به راحتی قابل فراموشی باشد و بر همین اساس مخالفت و محدود کردن اعتراض‌های مردمی را امری غیر ممکن دانسته و آن را به صلاح دولت و کشور نمی‌دانیم و خواستار سعه صدر بیشتر دولتمردان در مواجهه با اعتراضات ضد آمریکایی مردم هستیم.

۳- ضمن اعلام اعتماد به دولت و تقدیر از تلاش‌های دستگاه دیپلماسی کشور، متذکر می‌شویم راه حل مشکلات اقتصادی تکیه بر توان داخلی و برنامه‌ریزی جامع و مدبرانه در جهت عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است و نسبت به افراد و تریبون‌هایی که سعی دارند عامدانه راه حل مشکلات کشور را صرفا در رفع تحریم‌ها معرفی نمایند، هشدار داده و این موضوع را امری فریبکارانه می‌دانیم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و تکیه بر آگاهی مردم و وحدت ملی، شرایط لازم جهت بلا اثر کردن تحریم‌های غیر انسانی فراهم شده و با اقتدار نسبت به برقراری رابطه عزتمندانه با سایر جوامع بر مبنای منافع کشور و سه اصل عزت، حکمت و مصلحت اقدام گردد و گام‌های نهایی برای پایان دادن به نظام سلطه جهانی محقق شود.

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
راهپیمایی امسال انصافا دیدنیه!
محمد
وقت اون رسیده در عمل بگیم مرگ بر آمریکا. مثل چین. یکی از مدیران در سفری که به چین داشت می گفت : چینی ها می گن ما با امریکا رابطه داریم اما با تنفر اونها رو در آغوش می گیریم!
در حال حاضر 21 در صد سرمایه دنیا از آن امریکا و 17 درصد از آن چینه. که به گفته کارشناسان امریکایی این آمار تا چن سال دیگه برعکس می شه و چین قدرمندتر از امریکا!!
به این می گن مرگ بر امریکا
به عمل کار برآید به شعار دادن نیست!
البته قدرت اقتصادی شدن مهمه اما نافیه مرگ بر آمریکا گفتن نیست.
چین ساخت درونی نظامش رو به خوبی انجام داد که به قدرت رسید نه اینکه راه بیفته بره نیویورک و بعد هم ژنو و از اونجا وین و... که آقا تو رو خدا تحریم رو بردارین.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
بله چين يك مدتي حدود 30 سال مرزايش را بست و شروع به كار و تحقيق كرد و جاسوس هاي اقتصادي اش را به عنوان نيروي كار روانه كشور هاي صاحب صنعت و تكنولوژي كرد و تا كپي برداري كنند و اكنون چيزي نيست از محصولات صنعتي كه نمونه چيني اش در بازار نباشه از شير مرغ گرفته تا جان ادميزاد!

ما هم بايد همين كار را بكنبم هيچ چيز وارد نكنيم با آنچه داريم بسازيم و سرمايه هاي مادي و معنوي خود را صرف تحقيق و پژوهش و توليد بكنيم نه اينكه خودروهاي سواري يك ميلياردي ، لوازم آرايش و چوب بستني و زين اسب كالاهاي تجملي بي مصرف وارد كنيم قانون واردات را باز نگري كنيم متاسفانه مصرف زدگي اكنون سي و چند سال بعد از انقلاب بيش از زمان طاغوت به چشم مي خورد .

گراني هم كه كار خودش را مي كند و سرمايه داران از خدا بي خبر هم مشغول خالي كردن جيب ملت و افزودن به ثروت خود هستند . به نظر ميرسد كه ملت يه تكوني بايد بخورد يه نيمچه انقلاب براي زدودن آثار مذموم دنياگرايي و تفاخر و فخر فروشي اغنيا به فقرا از خود نشان بده و نيز ابتذال فرهنگي با وجود بي سر و صداي ماهواره ها و ديش ها و سرمايه گذاري كلان صهيونيستها در اين زمينه موجبات اضمحلال اخلاق و رفتار جوانان و نسل آينده را رقم خواهد زد .و الا ادامه همين روند باعث فراموش شدن آرمانهاي انقلاب و امام خميني (ره) در نسل هاي آتي خواهد شد .
احسنت
United States
مرگ بر آمریکا
علی
United States
من به عنوان یک استاد دانشگاه در امریکا، به شما میگویم "مرگ بر امریکا " گفتن کوچکترین تاثیری بر این کشور نمیگذارد و در عمل مرگ را بر منافع ملی ایران عزیز حادث میکند !

مرگ بر امریکا را در عمل کشور هایی مثل ترکیه،مالزی و چین صرف میکنند، تو را به خدا به فکر ایران باشید و احساساتی عمل نکنید !
اشتباه ميكنى ، در ضمن فكر ميكنى فقط خودت تو آمريكا زندگى ميكنى ، تو كه بهتر از امام نميفهمى قطعا ، آمريكا از ما عصبانى باش و از اين عصبانيت بمير ( شهيد بهشتى) و قطعا بهتر از شهيد بهشتى هم نميفهمى .
علی
ترو خدا دست بردارید یکم منطقی باشید!!!
جايگاه رهپويان در انتحابات مشخص شد بهتر است در حد خود بيانه بدهد بيانه هاي انتخاباتي خود را مرور كنند و نتايج انرا بررسي نمايند تا جايگاه خود را در بين مردم بشناسند
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر امریکا هم درعمل هم درشعار
درانتظارفرج
ایستادگی و عزت طلبی ملت ایران با "شعار مبنایی مرگ بر آمریکا "آمیخته است
محسن
Iran, Islamic Republic of
حامیان دولت فعلی در زمان دکتر احمدی نژاد مشکل را از سوءمدیریت می دانستند ولی اکنون مشکل فقط از تحریم هاست!!
قربان برم خدا را یک بام و دو هوا را
United States
بیانیه پرمغز و با محتوایی بود متشکرم