چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۲
۸

طرفداری هادی خامنه‌ای از فتنه، فتنه بپا کرد

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 408981
سخنرانی سید هادی خامنه‌ای در دانشگاه آزاد کرمان ناتمام ماند.
طرفداری هادی خامنه‌ای از فتنه، فتنه بپا کرد
هادی خامنه ای با کودکانه خواندن شعار های دانشجویان گفت: ” مسئولان دانشگاه باید به این دانشجویان ادب بیاموزند ”

به گزارش جهان به نقل از "بوتیا"، بعد از ظهر امروز سخنان هادی خامنه ای در‌باره حصر سران فتنه ۸۸ در جشن ۱۵ سالگی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان موجب شد تا دانشجویان حاضر در تالار حافظ دانشگاه آزاد با سردادن شعارهای ” مرگ بر ضد ولایت فقیه ” ؛ ” مرگ بر فتنه گر ” و مرگ بر منافق ” سخنان وی را نیمه‌تمام بگذارند.

پیش از این آیت الله جعفری امام جمعه کرمان حضور در جلسه مذکور را رد کرده بود.

پس از سخن هادی خامنه‌ای که گفت «فتنه موجب کاسبی عده‌ای شده است» تعدادی از دانشجویان پلاکاردهایی که برروی آن جملاتی از مقام معظم رهبری درباره فتنه در یک سال اخیز گفت شده بود را بالا بردند. حامیان فتنه ۸۸ از زمان انتخابات ۹۲ کسانی را که فتنه را خط قرمز می دانند کاسب فتنه می وانند.

هادی خامنه ای ادامه داد: خدمتگزاران را از خدمت محروم کردن و اتهام فتنه به آنها زدن موجب کاسبی عده‌ای شده است را به زبان آوردن اثری به‌غیر از مخدوش کردن اندیشه‌های اسلامی ندارد.

پس از بیان این سخنان توسط هادی خامنه ای جمع کثیری از دانشجویان حاضر در تالار حافظ شعار ” فتنه‌گر منافق اعدام باید گردد “، سر دادند که وی عنوان کرد: این جا نه قوه قضائیه است و نه جای محاکمه و حکم صادر کردن، هیچ‌کس نمی‌تواند حرفی درباره این و آن بزند.

در همین حال تعدادی از حامیان سخنان هادی خامنه‌ای به سمت مخالفان حرکت کردند و درگیری‌هایی بین موافقان و مخالفان پیش آمد اما با میانجیگری عده‌ای دیگر ادامه پیدا نکرد.

در همین حال هادی خامنه ای گفت: ” مسئولان دانشگاه باید به این دانشجویان ادب بیاموزند ” که معترضان در جواب وی شعار “دانشجو می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد ” را سر دادند.

این حامی سران فتنه با کودکانه خواندن شعار های دانشجویان ، بیان داشت: این شعارها بر تعداد مخالفان نظام اسلامی می‌افزاید و خارجی‌ها با شنیدن این شعارها می‌گویند، اینها در مسائل اولیه مانده‌اند و بحث دارند.

با وجود افراد حامی سخنان این فعال اصلاح طلب که با کف زدن گفته‌های وی را تایید می‌کردند اما با افزایش شعار دهندگان که شعار های را سر می دادند سخنرانی هادی خامنه ای نا تمام ماند.

این اتفاقات درحالی رخ می دهد که یک منبع آگاه به روزنامه جوان گفته است ، با توجه به جلسات متعدد و اخیر اصلاح طلبان به گفته های مرد خاکستری اصلاحات در این جلسات اشاره کرد واظهارداشت:وی با اشاره به کنار ماندن سیدهادی خامنه ای خواستار فعال شدن وی شده و گفته است،محور شدن وی در پاره ای از اقدامات و بیان برخی مسائل از سمت وی باعث خواهد که ما بتوانیم پشت سر وی پناه بگیریم چون نظام برای وی به هرحال احترام قائل است.
وی همچنین گفت که مرد خاکستری اصلاحات در این زمینه یکی از اعضای مجمع روحانیون را مامور رایزنی با سیدهادی خامنه ای برای فعال شدن در دورجدید فعالیت این تشکل و این جریان کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مامان فتنه
Iran, Islamic Republic of
من که هنوز نگفته بودم بیان تو خیابون اونم تو کرمون خودمون
آبجی فتنه
Iran, Islamic Republic of
اونجا ساندویی نبود . آخه من هی هوس ساندویچ میکنم
مهندس چیز
Iran, Islamic Republic of
حالا هی بگید مهندس چیز میکنه. ببین من که تو چیزم
خان- می جیگر(آقای خاص)
Iran, Islamic Republic of
من ای روزا غمگینم دپرسم مهمتر از همه بقول مهندس چیز ، چیز شدم
کهروفی
Iran, Islamic Republic of
دراویش، خوننده های اجق وجق، شیطون پرسا، سر جمع هواخواههای من که بودن- نبودن یعنی بازم میگید کمتر از آرا باطله شدم کمتر از سطل زباله شدم
مجید
Iran, Islamic Republic of
سید هادی شما چرا؟
مهدی
هرکس به اختلاف دامن زند و جوانان را مشغول همدیگر کند و نه متوجه دشمن کار شیطانی می کند و از جنود شیطان است.
محمد
United States
سلام..بلی دوست عزیز..این معترضان حقوق بگیران واژه" فتنه" وکسانی هستندکه ازکنار "فتنه" منفعتها دارند .اگرمرتب این کلمه تکرارنشود و آتش به زیر این دیگ نرود که آنها بیکارند..