پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۶
۷

دیدار پنهانی روحانی با متهم فتنه

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 408175
گفته مي شود در جلسه مشترك حسن روحاني و محمد خاتمي صرفا دو نفر از نزديكان اين دو حضور داشته اند.
روساي جمهور دولتهاي هشتم و يازدهم با هم ملاقات كردند.

به گزارش جهان به نقل از «پارس»، پيش از دهه فجر، حسن روحاني و محمد خاتمي بدون انتشار هر گونه خبري با يكديگر ملاقات كردند.

گفته مي شود در جلسه مشترك حسن روحاني و محمد خاتمي صرفا دو نفر از نزديكان اين دو حضور داشته اند.

جزيياتي از اين ديدار حتي در جلسات اصلاح طلبان و حلقه اعتدال نيز منتشر نشده است اما برخي كليات از سوي دو عضو ديگر جلسه در برخي محافل نقل شده كه از يك طرف، بيشتر به برخي گلايه مندي هاي خاتمي از برخي انتصابات و تصميم گيري هاي سياسي دولت يازدهم بازگشته و از طرف ديگر حسن روحاني از كم تحركي اصلاح طلبان در حمايت از دولت به شدت عصباني، ناراحت و نگران است.

برخي اخبار تاييد نشده نيز از رايزني طرفين براي انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان خبر مي دهد كه هماهنگي هاي اوليه در اين زمينه در اين ديدار صورت گرفته است.

آخرين ديدار رسمي خاتمي و روحاني مربوط به بعد از پيروزي در انتخابات ۹۲ باز مي گردد كه روز اول تير، خاتمي به ديدار حسن روحاني رفت.

گفته مي شود در اين فاصله، صرفا بوسيله برخي افراد براي يكديگر پيغام مي فرستاده اند كه نگراني نسبت به طرفين و درخواست آيت الله هاشمي رفسنجاني موجب ديدار اخير روساي جمهور دولتهاي هشتم و يازدهم شد. به نظر می رسد خشم اصلاح طلبان از بی توجهی روحانی به خاتمی و عارف از یک سو و سکوت حسن روحانی نسبت به مطالبات طيف تندروي اصلاح طلبان، آتش زیر خاکستری است که هر لحظه ممکن است شعله ور شده و راه جریان اصلاحات و دولت تدبیر و امید را از هم جدا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
United States
اگر این کار صورت نمی گرفت از او دلخور بودیم ....
Iran, Islamic Republic of
با کافران چه کارت گر بت نمیپرستی
Iran, Islamic Republic of
النفاق مالنفاق وما ادراک ما النفاق
شهاب الدین
گل بود به سبزه نیز اراسته شد!!!!!
البته اراسته بوده قبلاً، .این هماهنگی ها قبلا توسط رابط انجام میشد ولی خواستن این رابطه ودیدوبازدید روعلنی کنن تا اصلاح طلبان به کمک راستگویان بیایند وحمایت کنن اونم تو این اوضاع قمر درعقرب سیاسی اقتصادی دولت!!!!!!!!!!
ازانتخاب مسئولین دولتی وطرز برخورد ورفتار روحانی هم معلومه که روحانی همون خاتمیه البته درهیبتی دیگروافکاری محافظه کارانه تر!!
این دیدارها هم برای همبستگی بیشتر در انتخابات مجلس برای انتخاب شدن نماینده هایی همسو با دولت،
منصور
علاقه روحانی به خاتمی جای تردید ندارد در فیلم انتخاباتی اقای روحانی از جمله افراد مورد وثوق ایشان که در فیلم سخنانی در تایید ایشان گفتند اقای خاتمی بود.
عاقبت بنده رابطه محتوایی "اعتدال" و فتنه را نفهمیدم. چرا باید "اعندال" با اهالی فتنه رابطه داشته باشد؟ کجای این کار اعتدال است؟
روحانی تاسف آور است
اشتباه نکن