يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

امروز فینال ایرانی جام باشگا‌ه‌های آسیا

يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 407492
فینال جام باشگا‌ه‌های آسیا در حالی امروز برگزار خواهد شد که تیم دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در آغاز دومین روز از پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های تکواندوی آسیا (G۱) و در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، شهرداری ورامین رو در روی البصره عراق قرار گرفت که در پایان این پیکار یکطرفه، شهرداری ورامین که با ۳ پیروزی محمد کاظمی (۱۴-صفر)، فرزان عاشورزاده (۱۳-صفر) و بهنام اسبقی (۱۳-یک)، حضور خود را در فینال قطعی کرده بود؛ در اوزان ۸۲- و ۸۲+ کیلوگرم در شیاپ چانگ حضور نیافت تا در نهایت شاگردان پیام خانلرخانی با نتیجه ۳ بر ۲ برنده و راهی مرحله نهایی شوند.

اما در ادامه این رقابت‌ها و در آخرین مبارزه نیمه نهایی، تیم دانشگاه آزاد رو در روی باشگاه مقاومت قرار گرفت که در پایان این جدال جذاب و دیدنی شاگردان سید نعمت خلیفه با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یافتند و راهی مرحله فینال شدند.

به این ترتیب فینال جام باشگاه‌های آسیا بین تیم‌های شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد از ساعت ۱۶ امروز (یکشنبه)‌ برگزار و دیدار رده‌بندی بین تیم‌های البصره عراق و مقاومت پیگیری خواهد شد.

در چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاههای تکواندوی آسیا، تیم دانشگاه آزاد به مقام قهرمانی رسید، شهرداری ورامین نایب قهرمان شد و پاس قوامین بر سکوی سوم ایستاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *