جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

جشن انقلاب در حرم حضرت زینب(س)

جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب: 407042
به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مراسم جشنی در حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، مراسم با شکوهی به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حرم مطهر حضرت زینب(س) در سوریه برگزار شد.

این مراسم با مشارکت شخصیت‌های برجسته ایرانی، فلسطینی، لبنانی و سوری و تعداد زیادی از مردم برگزار شد.

آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه که در این مراسم شرکت داشت گفت: حضور میلیونی مردم در ایران به این معناست که در برابر هیچ قدرتی تسلیم نمی‌شویم و قدرت آمریکا و صهیونیست‌ها کمتر از قدرت ملت ایران است.

شرکت کنندگان در این مراسم بر ضرورت وحدت مسلمانان در برابر تروریسمی که منطقه با آن روبرو شده است، تاکید کردند.

شیخ علی دغموش مسئول روابط خارجی حزب الله لبنان گفت: ما همچنان در کنار این محور (مقاومت) باقی خواهیم ماند و مسئولیت خودمان را بر عهده می‌گیریم و وظایفی را که داریم انجام می‌دهیم تا بتوانیم همه کشورهای منطقه را از پیامدهای چالش‌هایی که از خارج به سراغ آن‌ها می‌آید، نجات دهیم.

از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسئله فلسطین مهم‌ترین مسئله برای تهران بوده است بر همین اساس این مناسبت اهمیت ویژه‌ای برای گروه‌های فلسطینی دارد و نقش ایران را به عنوان یک حامی واقعی ستایش می‌کنند.

عبدالکریم الشرقی رئیس جمعیت دوستی فلسطین و ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران چه قبل و چه بعد از پیروزی از مسئله فلسطین حمایت می‌کرد.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *