شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱۸
۲۹

نامه ۱۰کشور به‌ایران درباره‌ داعش/ پیام اسرائیل به ایران از 3 کانال

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 405949
فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران از نامه رسمی ۱۰ کشور به جمهوری اسلامی با هدف درخواست کمک فکری در بعد دفاعی خبر داد و گفت: این کشورها با احتمال حمله تکفیری‌ها، این درخواست را برای آمادگی در مقابل آنها داشته‌اند.
نامه ۱۰کشور به‌ایران درباره‌ داعش/ پیام اسرائیل به ایران از 3 کانال
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار حسین همدانی جمعه شب در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان از خنثی‌سازی برنامه‌های آمریکا در بعد جهانی و منطقه‌ای توسط ایران خبر داد و گفت: ایجاد دهکده جهانی و حکومت بر دیگر کشورها با عنوان کدخدا یکی از اهداف آمریکا بود که با بر هم زدن معادلات جهانی توسط جمهوری اسلامی، نقش بر آب شد.

وی راهبردی منطقه‌ای آمریکا را ایجاد خاورمیانه جدید عنوان کرد و در تشریح آن گفت: قرار بود عراق به سه کشور، ایران به پنج کشور و سوریه نیز به سه کشور تجزیه شود تا با تکه تکه کردن آنها راحت‌تر قابل بلعیدن باشند.

سردار همدانی با اشاره به اینکه با دفاع ایران از سوریه و عراق، این هدف دشمن نیز خنثی شد، این مهم را از اثرگذاری جمهوری اسلامی عنوان کرد.

*نیروهای تکفیری فرزند شیطان هستند


وی در ادامه با اشاره به فعالیت تکفیری‌ها، از مردم خواست از به کار بردن عنوان «داعش» به معنای «دولت اسلامی عراق و شامات» برای این شاخه از تکفیری‌ها اجتناب کرده و همان عنوان «تکفیری» را استفاده کنند.

فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الل ه(ص) تهران با بیان اینکه آنها غلط می‌کنند دولت اسلامی تشکیل دهند، نیروهای تکفیری را خبیث‌ترین انسان‌ها و فرزند شیطان دانست.

وی با بیان اینکه تکفیری‌ها برای از بین بردن مقاومت اسلامی در منطقه ایجاد شدند، از درخشش حزب‌الله به عنوان فرزند برومند انقلاب اسلامی در منطقه سخن راند.

*اسرائیل ۳ کشور را واسطه کرد ایران در ترور سردار الله‌دادی عکس‌العمل نشان ندهد

سردار همدانی در ادامه با اشاره به حمله نیروهای اسرائیل به قنیطره و شهادت سردار الله‌دادی و جهاد مغنیه گفت: اگر سیاست بر این بود متقابلاً جواب این ترور را بدهیم، زنجیره‌ای می‌توانستیم هر یک ساعت یک عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام دهیم و آنها خود واقف به این موضوع بودند.

وی با طرح این سئوال که چرا با این اوصاف، اسرائیل این ترور را انجام داد؟ در پاسخ به آن گفت: تصور می‌کردند در زمان انجام مذاکرات و وجود فشار اقتصادی علیه کشور، ما از اهداف خود در دفاع از جریان مقاومت کوتاه می‌آییم که البته سخت در اشتباهند.

فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران افزود: بلافاصله بعد از ترور، اسرائیل مدعی شد نمی‌دانستیم نیروهای ایرانی در منطقه هستند و با واسطه کردن سه کشور، پیام دادند «شما عکس‌العمل نشان ندهید ما دیگر این کار را نمی‌کنیم».

*ما اهل معامله نیستیم/ اسرائیل باید قصاص می‌شد

وی با بیان اینکه ما اهل معامله نیستیم و اسرائیل باید قصاص شود؛ آن هم به اندازه، خطاب به رژیم غاصب صهیونیستی گفت: البته اگر شروع‌کننده جنگ شما باشید قطعاً تمام‌کننده آن نخواهید بود.

سردار همدانی از توانمندی بالای حزب‌الله سخن گفت و با اشاره به اینکه غرب به دنبال کوتاه کردن دست ایران در منطقه و همچنین تضعیف حزب‌الله است، ابراز داشت: البته خود اسرائیل اعتراف کرده، ایران حزب‌الله دوم را در عراق ایجاد کرده است.

وی در ادامه وحدت جهان اسلام را از دیگر دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و تأکید بر اینکه بیش از ۷۰ درصد جوانان اهل سنت دنیای اسلام با ایران و انقلاب آن هستند، خواستار توجه به این مهم شد.

*سران فتنه قابل بخشش نیستند / مردم محاکمه آنها را مطالبه کنند

فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران روحیه ایثارگری را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و با بیان اینکه باید مراقب فتنه‌ها بود، ابراز داشت: ایران قلب تپنده جهان اسلام است و به عنوان الگویی برای دیگر کشورها باید باصلابت و محکم به راه خود ادامه دهد.

وی با اشاره به فتنه سال ۸۸ و ابعاد عظیم آن، گفت: به اعتقاد بسیاری، سناریوی غرب در موضوع قتل ندا آقاسلطان و تلاش برای انداختن آن به گردن نظام، به تنهایی برای سقوط ایران کافی بود که البته رهبر معظم انقلاب تمام ابعاد این فتنه بزرگ را با همراهی مردم خنثی کردند.

سردار همدانی با اشاره به تلاش برخی برای بخشش سران فتنه، با بیان اینکه سران فتنه قابل بخشش نیستند، گفت: به فرض بخشش آنها از سوی خانواده معظم جانبازان و شهدا، سران فتنه به خاطر خدشه‌ای که به انقلاب وارد کردند، قابل بخشش نخواهند بود.

فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران با بیان اینکه مردم باید محاکمه آنها از دستگاه قضایی را مطالبه کنند تا دیگر کسی جرأت برافروختن آتش فتنه در نظام را نکند، از اینکه فتنه دیگری در حال جوانه زدن است، هشدار داد.

*هتاکی نسبت به امام(ره) در همدان سر مار فتنه ۸۸ است

وی در ادامه با اشاره به هتاکی یکی از مسئولان استانداری همدان به امام راحل (ره)، ضمن ابراز تأسف از این اتفاق، تأکید کرد: نباید در برابر این اتفاقات ساکت باشیم.

سردار همدانی این اتفاق را سر همان مار فتنه ۸۸ دانست و ادامه داد: این افراد فریب‌خورده نیستند، اینان یا مزدورند و یا افتخاری برای دشمن کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی باید قاطعانه برخورد کند، ابراز داشت: باید جلوی بروز دوباره چنین اتفاقاتی را گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ترکش انقلاب اسلامی کشورهایی مثل عربستان را خشمگین کرده و به همین دلیل با همراهی آمریکا توطئه نفتی علیه ایران را به راه انداخته‌اند، افزود: البته در این زمینه نیز کاری از پیش نخواهند برد.

فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران در ادامه با اشاره به اینکه بنا به اعتراف خود آمریکا، ایران همیشه پیروز بوده بیان داشت: یکی از ژنرال‌های آمریکا گفته «ما هر کاری می‌کنیم اما ایرانی‌ها قدرت غلبه بر مشکلات را دارند انگار نیرویی آنها را هدایت می‌کند».

وی با بیان اینکه ما به وعده خدا ایمان داریم، گفت: به طور حتم همین ایمان به خدای متعال، قدرت ناشناخته‌ ایران است که آمریکا را سخت سردرگم می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اله کرم
آیه 59 سوره نسائ را سر لوحه زندگی وحتی نفس کشیدنمان خواهیم کرد. لبیک یا خامنه ای. مرگ بر منافق. مرگ بر فتنه گر..
ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
داعش=دلار امریکا علیه شریعت.
جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
انشالله پیروزی نزدیک است.
دورد خدا بر سید حسن نصرالله فرزند خلف و واقعی خمینی کبیر که با آن روحیه بالا به وعده صادق خود عمل کرد و طوری جواب این حیوانهای وحشی کودک کش را داد که حالا حالاها نتوانند کمر راست کنند. الحق و والانصاف که او با تکیه بر قدرت ایمان درست گفت که "... ولله ولله هی اوهن من بیت العنکبوت..."
اسرائيل از صفحه روزگار بايد محو شود انشاء ا... بدست نيروهاي حزب ا...
محمد
Iran, Islamic Republic of
هر کی منفی بده .....
شماها خودتان خوب میدونید چه خبره
خدا حفظتون کنه سردار
Iran, Islamic Republic of
خداوند تمام سپاهیان عزیز را برای این مملکت حفظ فرماید.
سه کانال؟؟؟
فتنه گر ستیز
Iran, Islamic Republic of
هر وقت توانستند م.ه... .... عامل تحریم ها را محاکمه کنند ..
خدا لعنت کنه سرمنشا داعش یعنی آمریکارو
اراکی
Iran, Islamic Republic of
ژنرال آمریکایی با فکر الکلی اش متوجه شده که ایران را نیرویی معنوی هدایت میکندولی بعضی حضرات در کشور خصوصا افساد طلبها این حقیقت را نمیبینند و در برابر تهدیدات غربی ها واداده اند . !!!!
Iran, Islamic Republic of
آیا این سه کانال دو طرفه است یا یک طرفه؟
United Kingdom
خب عراق فعلا به دو قسمت که شده....
از سوریه هم چیزی نمانده....
ما باید نگذاریم ایران را تجزیه کنند....
Iran, Islamic Republic of
احسنت
هموطن
United States
این برداران سپاهی هستند که جان خود را در راه اسلام می دهند و دولتی ها پزش را می دهند..
Iran, Islamic Republic of
جنگ خوب نیست
خدا لعنت کنه داعشو
سردار همه انهای که گفتی درست اما این قدرفتنه فتنه نکن !!!!
همچنان که عاشورای حسینی هیچگاه فراموش شدنی نیست فتنه سال 88وفتنه گران سال 88که در روز عاشورا همانند یزیدی یان عمل کردند فراموش نخواهد شد البته آنانی که می گویند اینقدر از فتنه نباید صحبت شود احتمال اینکه حامی فتنه گر باشند وجود دارد . پس مرگ بر فتنه گر و فتنه دوست وحامی فتنه گران تا قیامت
امیر عباس
سردار برای دل خودش فتنه فتنه نمیکنه بلکه به نمایندگی از مردمی که در حماسه نه دی شرکت کردند حرف میزند
عبداله
همچنان که عاشورا بعد از 1300سال مانده وفراموش نشده است فتنه سال 88وفتنه گران سال 88 فراموش شدنی نیستند وباید در اذهان مردم باقی بماند چرا این همه ظلم به نظام شده را فراموش کنیم واقعا یاد شما نیست که در عاشورای سال 88 چه به سر نظام آوردند با عمل شان روی یزید وشمر را سفید کردند شما اگر طرفدار نظام هستید که ان شاالله هستید باید خوشحال باشید که همین افراد جلوی فتنه را گرفتند اگر فتنه وفتنه گران فراموش شوند امکان دارد بعد از چند سال دیگر همین فتنه گران طلب کار شوند وافرادی که مفابل فتنه گران ایستادند را به پای میز محاکمه بکشند پس تا قیام فیامت همیشه وهمه جا مرگ بر فتنه گرو فتنه دوست وحامی فتنه گران
رضا
Romania
ظاهرا واسطه کردن سه کشور و مذاکره هم جواب داد و فقط حزب الله لبنان انتقام گرفت
کوثری
باز هم به غیرت شما سردارن سپاه و ارتش.
فرزاد
من فقط تعجب میکنم چرا اولش این همه تکذیب میکنین که اسرائیل پیام داده ولی بعدش یهو قضیه کاملا برعکس میشه!
هادی موسوی
Iran, Islamic Republic of
با واسطه کردن سه کشور، پیام دادند «شما عکس‌العمل نشان ندهید ما دیگر این کار را نمی‌کنیم».

با کدام استناد؟
خدا حفظ ت کنه سردار
عبداله
جهان چرا همه کامنت ها نمی گذاری ؟
بایدقوه قضائیه به سران فتنه اجازه ای داشتن منصب درنظام راندهد چرابعضی هاهنوز ریاست دارند
ابولفضل
روحت شاد پهلون خیلی مردی به مولا--