شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۳
۲

روایت مقام صهیونیستی از قدرت ویرانگر حزب‌الله علیه اسرائیل

پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 401866
رئیس مرکز تحقیقات سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی، توان عملیاتی موشکی و زمینی حزب‌الله لبنان را در جنگ آینده بسیار بالا توصیف کرد.
روایت مقام صهیونیستی از قدرت ویرانگر حزب‌الله علیه اسرائیل
به گزارش جهان، یک مقام بلند پایه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از میزان آمادگی بالای حزب‌الله لبنان در صورت درگیری با این رژیم در آینده خبر داد.

به گزارش شبکه المیادین، سرهنگ ایتی بارون، رئیس مرکز تحقیقات سازمان اطلاعات اسرائیل گفت: در جنگ آینده، حزب‌الله لبنان قادر است روزانه ۱۰۰۰ موشک به سمت اسرائیل پرتاب کند.

این مقام اطلاعاتی اسرائیل ادامه داد: در جنگ آینده حزب‌الله درون خاک ما اقدام به انجام عملیات خواهد کرد که به دو صورت خواهد بود، ابتدا اینکه به صورت منطقه‌ای و جزئی در مناطق نهاریا، شلومی و معالوت دست به حمله خواهد زد و در مرحله دوم شعاع عملیات خود را به تمامی اسرائیل گسترش خواهد داد.

سرهنگ ایتی بارون، همچنین گفت: حزب‌الله سعی خواهد کرد تا تأسیسات استراتژیک اسرائیل را در جنگ آینده مورد هدف قرار دهد.
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اراکی
فان حزب الله هم الغالبون
ثریا رودکی
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم حزب الله ایران با حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی خاک اسرائیل را به توبره بکشد و ارتش تا بن دندان مسلح صهیویست ها را تارومارکند