شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۶
۴

برای برخورد با اسرائیل نیازی به استقرار در مرز فلسطین نیست

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب: 399871
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران و مقاومت هرجا لازم باشد اقدام موثری علیه صهیونیست‌ها انجام می‌دهند.
برای برخورد با اسرائیل نیازی به استقرار در مرز فلسطین نیست
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار مسعود جزایری جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم ختم سردار شهید تقوی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شده‌اند که نیروهای ایرانی در مرزهای این رژیم مستقرند و آن را جنگ روانی اعلام کرده‌اند، نظر شما چیست، گفت: برای برخورد با رژیم صهیونیستی نیازی نیست که به لحاظ فیزیکی نیروهای نظامی ایران در مرزهای فلسطین اشغال شده مستقر بشوند.

وی افزود: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران و مجموعه مقاومت امکاناتی در اختیار دارند که چنانکه هر اقدام خطایی توسط صهیونیست‌ها سر بزند، ما قادر هستیم اقدامات موثری را علیه صهیونیست‌ها داشته باشیم.

سردار جزایری در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد آزادسازی استان نینوا در کشور عراق چیست، گفت: بدون تردید همه بخش‌های اشغالی عراق، آزاد خواهد شد و این امر در درجه اول انشاءالله با تفضلات الهی خواهد بود و در مرتبه دوم مردم و دولت عراق وبسیجیان عراقی تصمیم گرفتند که کشور خودشان را از دست صهیونیست‌ها و غاصبین آزاد کنند. حتما این اتفاق رخ خواهد داد.

وی در ارزیابی‌اش نسبت به برگزاری رزمایش مشترک محمد رسول الله که توسط نیروهای ارتش برگزار شد، تصریح کرد: سناریوهایی که برای ارتش پیش‌بینی شده بود، خوشبختانه با قوت به انجام رسید و نتایج بسیار خوبی این رزمایش در پی داشت و امیدواریم که اینگونه رزمایش‌ها هرچه بیشتر بر قوت و توان مجموعه نیروهای مسلح ما بیافزاید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میلاد
ان شاء الله
به زودی
اسلامی
خدا قوت برادر
محمد کاوند
ما عاشق مبارزه با اسراییل هستیم.