شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

رضایت تنها ۱۶ درصدی آمریکایی‌ها از کنگره

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب: 401786
طبق نظرسنجی موسسه «گالوپ»، تنها ۱۶ درصد از مردم آمریکا از عملکرد کنگره جدید کشورشان که تحت کنترل جمهوری‌خواهان است، راضی هستند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی‌رغم آنکه مدت زمان زیادی از آغاز به کار کنگره جدید جمهوری‌خواه آمریکا نمی‌گذرد، تازه‌ترین نظرسنجی موسسه «گالوپ» نشان می‌دهد که تنها ۱۶ درصد از آمریکایی‌ها کنگره جدید را قبول دارند.

طبق این گزارش، گرچه این آمار از زمان تعطیلی دولت فدرال آمریکا در سال ۲۰۱۳ تاکنون افزایش داشته است اما در مقایسه با میزان محبوبیت کنگره قبلی آمریکا که پایان سال ۲۰۱۴ به کار خود خاتمه داد، افزایشی نداشته است.

نظرسنجی مشترک روزنامه آمریکایی «هافینگتون‌پست/یوگاو» نیز نشان داد که اغلب مردم آمریکایی بر این باورند که کنگره جدید آمریکا بدتر از کنگره پیشین این کشور خواهد بود و اکثریت آمریکایی‌ها همچنین بر این باورند که کنگره جدید تحت کنترل جمهوری‌خواهان در مقایسه با یک دهه قبل بیشتر دچار اختلاف هستند.

طبق این نظرسنجی، ۵۲ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که مباحثات کنگره در مقایسه با ۱۰ سال پیش کمتر مدنی است و ۵۸ درصد اعلام کردند که کنگره کنونی آمریکا دچار اختلافات بیشتری است.

بر اساس این گزارش، این نظرسنجی نشان داد که دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان به یک میزان اتفاق نظر داشتند که کنگره کنونی امروز بدتر شده است.

نظرسنجی مشترک هافینگتون‌پست/یوگاو بین روزهای ۶ تا ۸ ژانویه در بین یکهزار فرد بزرگسال آمریکایی صورت گرفته است.

در انتخابات میاندوره‌ای کنگره آمریکا که نوامبر سال ۲۰۱۴ برگزار شد، جمهوری‌خواهان موفق شدند اکثریت کرسی‌های دو مجلس نمایندگان و سنا آمریکا را به خود اختصاص دهند و کنگره را تحت کنترل خود درآورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


...
حالا که چی؟!
با این دسته اخبار جیب ملت ما پر میشه و مشکلات اقتصادی حل میشه ؟!