چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۲۱
۲۰۲

مطهری، منتقدانش را به سپاهیان «عمر سعد» تشبیه کرد!

مطهری هل دادن نمایندگان را به "با دست دور کردم" تعبیر کرد
سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 401558
علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نمایندگان معترض به نطق وی در یکشنبه هفته جاری را به لشکریان عمر سعد تشبیه کرد.
مطهری، منتقدانش را به سپاهیان «عمر سعد» تشبیه کرد!
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس طی نامه سرگشاده‌ای جزئیات بیشتر از حواشی اتفاق افتاده پیرامون نطق میان دستورش در صحن علنی دو روزه گذشته نقل کرد.

وی با بیان اینکه "اتفاقی که در روز یکشنبه ۲۱ دی در صحن علنی مجلس افتاد، موجب وهن مجلس شد"، نوشت: از این نظر که در نهادی که خود قانونگذار است و باید بیش از هر نهاد دیگری احترام قانون را نگه دارد، قانون زیر پا گذاشته شد. نطق من شامل مطالب مختلف فکری و اجتماعی بود که در پایان آن به مسئله حصر پرداخته شد.

مطهری در نامه خود افزوده است: به محض ورود به این مسئله، همزمان از یک طرف حدود ۱۵ تا ۲۰ نفر از نمایندگان در فاصله یک تا ۲ متری تریبون شروع به سر و صدا کردند تا صدای من به گوش کسی نرسد و از طرف دیگر آقای ابوترابی رئیس وقت جلسه متاسفانه به جای آنکه این افراد را دعوت به سکوت و نشستن در جای خود بنمایند، نطق بنده را قطع و شروع به پاسخ کردند، کاری که تاکنون در مجلس سابقه نداشته است که در میان یک نطق میان دستور، رئیس جلسه شروع به پاسخگویی کند. در واقع ایشان آن افراد را ترغیب و تشویق به ادامه کارشان کردند و در نهایت اعلام تنفس و مجلس را تعطیل کردند. این دو رفتار همزمان و مکمل یکدیگر شائبه طراحی شده بودن این برنامه را به شدت تقویت می‌کند. خصوصا که آنها می‌دانستند در ضمن نطق من پاسخی به جوابیه قوه قضائیه درباره قانونی بودن حصر خانگی خواهد بود.

نماینده مردم تهران با اشاره به درخواست برخی نمایندگان به انصراف از نطق میان دستور، نوشت: قبل از تنفس، افرادی نزد من آمدند تا مرا از ادامه نطق منصرف کنند که اغلب آنها حسن نیت داشتند، مثل آقایان مصباحی‌مقدم، توکلی، پزشکیان و قاضی‌‌پور و به آنها گفتم اینکه نطق یک نماینده ناتمام بماند چون رئیس جلسه یا عده‌ای از نمایندگان و حتی اکثر نمایندگان نمی‌پسندند، خلاف قانون و بدعت و یک رویه غلط است که فردا به سر دیگران می‌آید. من باید نطقم را تمام کنم.

مطهری با اذعان به برخورد فیزیکی با نمایندگانی که منتقد هجمه وی به مصوبه شورای عالی امنیت ملی درباره حصر سران فتنه بودند، هل دادن نمایندگان توسط خود را با عبارت "با دست آنها را دور کردم" توصیف کرده و تصریح می‌کند: آقایان حسینی نماینده قصرشیرین، نعیمی رز نماینده آستارا و اکبری نماینده کرج نیز همین درخواست را داشتند منتهی چون درخواستشان همراه با کشیدن دست من بود، آنها را به سمت پایین تریبون از سمت راست و چپ خود دور کردم.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره نقش روح‌الله حسینیان در مخالفت با نطقش گفت: در این میان آقای حسینیان از دور لبخند رضایت بر لب داشت.

وی در نامه خود به رسایی و کوچک‌زاده که روز یک‌شنبه در مجلس نبودند نیز اشاره کرده و نوشت: آقایان رسایی و کوچک‌زاده هم خوشبختانه یا متاسفانه حضور نداشتند، تا اینکه آقای ابوترابی اجازه ملوکانه فرمودند که ادامه نطق در حالیکه از رادیو پخش نمی‌شود در جلسه غیرعلنی ایراد شود. باز هم آن افراد جلوی تریبون سر و صدا می‌کردند به طوریکه صدای من به سختی به حضار می‌رسید.

نماینده مردم تهران در روایتی برخلاف ادعای رسانه‌های اصلاح‌طلب که گفته بودند مطهری زمین‌ خورده است، می‌افزاید: یک فراز ۳ خطی از نطق من باقی مانده بود و من سر در متن نطق داشتم که آقایان کریمی‌ قدوسی نماینده مشهد، آقامحمدی نماینده خرم‌آباد، انصاری نماینده آبادان، و بشیری نماینده پاکدشت از پشت سر آمدند و بنده را از جایگاه پایین آوردند و در این میان آقای کریمی قدوسی به زمین خورد. بعدا دیدم دست من چند زخم سطحی برداشته است که نفهمیدم به کجا خورد.

مطهری با بیان اینکه "آقای آقامحمدی برای تکمیل کارش متن نطق من را هم قاپید و پاره کرد"، با توهین به کسانی که برخی نمایندگان مجلس رای داده‌اند، نوشت: اینها را می‌گویم تا موکلین این افراد بدانند به چه افراد آزاداندیشی رای داده‌اند که هم بر خلاف قرآن که می‌فرماید "فبشر عباد الذین یستمعون القول و فیتبعون احسنه" عمل کردن، هم خلاف قانون اساسی است که در اصل ۸۶ می‌گوید نماینده در اظهارنظر درباره همه مسائل کشور آزاد است و هم برخلاف نظر مقام رهبری که تاکنون چند بار فرموده‌اند اگر با نطق یک نماینده مخالف هستید ۲- ۲ و سر و صدا نکنید بلکه گوش کنید و بعدا پاسخ او را با آرامش بدهید.

وی با قیاس منتقدان به کسانی که در روز عاشورا و در لشکر عمر سعد بودند، یاد کرد و نوشت: از افرادی که جلوی تریبون جمع شده بودند آقایان آصفری نماینده اراک، موسوی‌نژاد نماینده دشتستان، جمیری نماینده بوشهر و قاسم جعفری نماینده بجنورد، نبویان نماینده تهران، پژمان‌فر نماینده مشهد، حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، حکیمی نماینده رودبار و موسوی نماینده خدابنده یادم هست. قاعدتا اینها اگر در روز عاشورا بودند در لشکر عمر سعد به ایجاد سر و صدا می‌پرداختند تا سخن حق به گوش مردم نرسد.

مطهری در اتهامی دیگر به نمایندگان مجلس، درباره نیت منتقدان نوشت: این راه هم بگویم که برخی از این افراد برای خودشیرینی و علامت دادن به برخی نهادها دست به این کارها می‌زنند و الا آدم عاقل می‌نشیند حرف را می‌شنود و اگر مخالف است بعدا آن را رد می‌کند. لازم است از آقای پزشکیان نماینده تبریز که از ابتدا تا انتهای ماجرا مانند یک محافظ در کنار من بودند تشکر ویژه داشته باشم. همینطور از اقای عابد فتاحی نماینده ارومیه که در جهت کاهش تنش‌ها تلاش چشمگیر داشتند سپاسگزارم و همینطور از آقای حسین‌زاده نماینده نقده نیز تشکر می‌کنم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان با استتثا خواندن مجلس نهم و همچنین اینکه مجلس نهم به گفته وی دفاع از حقوق ملت را در راس کار خود قرار نداده، نوشت: به هر حال مجلس آزمون بدی داد و البته اینگونه رفتارها دور از ذهن نیست زیرا این مجلس در سال ۹۰ در فضای متاثر از فتنه ۸۸ و در حالیکه بسیاری از افراد خوش‌فکر کاندیدا نشدند یا رد صلاحیت شدند شکل گرفت و بیشتر یک تیپ خاص وارد مجلس شدند به عبارتی دیگر این مجلس یک استثناست و به امید خدا مجالس آینده چنین نخواهد بود و دفاع از حقوق ملت را در راس کار خود قرار خواهند داد. البته در همین مجلس هم افراد خوش‌فکر و فهمیده وجود دارند. بعد از این ماجرا نمایندگان زیادی نزد من آمدند و از این اتفاق اظهار تاسف کردند و مواضع من را مورد تایید قرار دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابا یکی جلوی اینو بگیره بدجور جوگیر شده
ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
عزیزم شما که مثل حاج حسن!هی قانون قانون میکنی ...
Kuwait
کی جرات میکنه به این بنده خدا نزدیک شه! نزدیک شدن همانا و دریافت فحش های رکیک همان..
اصولگرا (جهان خواهش میکنم نشر بده !)
United States
سلام
دوست عزیز ! اِشکال ما همین است که میخواهیم جلوی حرف زدن کسی را بگیریم یا دهان کسی را ببندیم ...
توفیقی از قزوین
اینکه مطهری مظلوم نمایی می کند و نمایندگان ملت را یاران عمر سعد می خواند و حتی اسامی انان را ذکر می کند قانونی است یا جوسازی که متاسفانه دشمن دارد روی ان مانور می دهد شما که اصولگرا هستی بصیرت را بیشتر کن مطهری همواره حامی کسانی بوده که حمله اراذل و اوباش به عزاداران سال ۸۸را تایید و انان را امت خداجو خوانده حالا مخالفان خود را سربازان عمر سعد و خود را نعوذبالله امام حسین می خواند اگر اقدام نمایندگان در جلوگیری از تشنج غیر قانونی است توهین به نمایندگان مردم قانونی است
اصولگرا (جهان نیوز ! خواهش میکنم نشر بده ! اینبار کامل !)
United States
با سلام
1 - متأسّفانه جهان نیوز نظر بنده را کوتاه کرد . لذا منظورم برای شما شفّاف نشد .
2 - همین اوّل بگویم من خودم منتقد آقای مطهّری هستم تا دچار اشتباه نشوی !
3 - نمیدانم تفسیر شما از بصیرت چیست ! امّا من بصیرت را در قرار گرفتن پشت سر ولایت و قرآن و ولی فقیه میدانم . شما احتمالاً از دسته ی "لبّیک یا خامنه ای" گویان هستی ! بسیار خوب . به نظر شما اگر از خود آقا راجع به اتّفاقات مجلس و طرز رفتار منتقدین به نطق مطهّری بپرسند ، ایشان چه نظری دارند ؟ آیا محکوم نمیکنند ؟ آیا واکنش ایشان را در مورد رفتار غیر اخلاقی احمدی نژاد در مجلس ندیدی ؟! آیا "دو دو" کردن و شلوغ کردن و بر هم زدن نظم مجلس و حرکت دسته جمعی به سمت تریبون (که واضح است برخورد فیزیکی بدنبال خواهد داشت) و پایین کشیدن یک نماینده را بصیرت میدانی برادر جان ؟! آیا به نظرت این قبیل رفتارها غیر شرعی ، غیر قانونی ، غیر مدنی و نابخردانه نیست ؟!
4 - شما اشاره کردی مطهّری چنین و چنان گفت ! خب گفت که گفت ! قتل که نکرده ! خیلی ها در این مملکت خیلی چیزها میگویند که ممکنست به عدّه ای دیگر خوش نیاید ! امّا راهش خفه کردن و پایین کشیدن و توی سر زدن که نیست عزیز دل برادر ! خب اجازه میدادند نطقش تمام میشد بعد پشت همان تریبون جوابش را میدادند یا اگر قابل پیگیری قضایی بود ، بعداً این کار را انجام میدادند که این به قانون و اسلام و سیره ی ائمّه نزدیک تر است . امّا متأسّفانه رفتار زشتی کردند که اتّفاقاً نتیجه ی عکس داد !
دوست عزیز !
افراط و تفریط هر دو مذموم اند و رعایت قانون هم برای همه واجب است نه فقط برای عدّه ای ! به نظرم بهتر است عقلانی تر ، شرعی تر ، ولایتی تر و مدنی تر اندیشید و نگاه کرد و عمل کرد و این عین اصولگرائیست .
شريف
Iran, Islamic Republic of
جناب اصولگرا....
كي گفته كه علي خان!!! مطهري در مورد همه مسائل مملكتي بايد در مجلس، اظهار نظر بكند؟؟؟
كي همچين اجازه‌اي به ايشون داده؟؟؟
آره عزيزم.... تا شما اصولگراها!!! اينطوري از ايشون دفاع مي‌كنيد، ايشون هم مسببان حادثه عاشورا را حمايت مي‌كند، و حضور مردم را در 9 دي را يوم‌الشيطان مي‌خواند......
امیر
سلام دمت گرم جوابت جیگرمو خنک کرد
معترضین اگه لشگر عمر سعد هستند شما خودت عمر سعدی اقای مطهری
یسنا خانم
آقای مطهری که دچار خلسه نارسیسی شدی خودشیفتگی و عجب تو دنیا و آخرتت را به بادمیدهد اگرجرآت داری این هفته بیا نمازجمعه یا یک روز با مترو به مجلس برو و یا ده دقیقه تو خیابان تنها پرسه بزن تا ببینی که کسی برای شما تره خوردنمیکند و مردم خوب ایران آنقدر از دست تو و امثال تو دلشون خونه و ازشما دل چرکین اند که شما را موردضرب و شتم قرارمیدهند که تا ابد ازاین اتفاق رنج بکشی
علی
دوست عزیز ،مردم شریف ایران فقط شما وامثال شایند ودیگران بقول دوستان شما خش وخاشاکند!
Iran, Islamic Republic of
خدا یه عقلی بده به مطهری و یه کیسه پولی بده به من که آخر برجی پول ندارم...!!!
کسانی که پاسخ منطقی ندارند هوچی گری و های و هوی می کنند. هر نماینده ای حق نطق دارد و اگر به نظر بقیه نادرست است پاسخ دهند نه اینکه جلوی او را بگیرند
نه عزیزم سو تفاوت شده!
اینا لشگر عمر سعد نیستند!
اینا لشگر مختارن که اومده بودن خدمت عمر سعد برسن!
جناب مطهری دو قرون مال دنیا ارزشه نداره! آزاده باش
مرگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
بالاخره معلوم شد هدف از این همه هوچی گری و خبر سازی واسه شبکه های بیگانه چیه . آقای ساده لوح دارن یار گیری می کنن واسه انتخابات آینده اسم یارانش و مخالفاشم رو هم گفته . واقعا برای علی مطهری ها متاسفم ملت ایران یه بار تو 9 دی 88 جواب هوچی گری ها رو دادن و ثابت کردن فریب شعار و سیاه نمایی رو نمی خورن
پسر کو ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش نخوانش پسر
حداقل احترام پدر بزرگوارتون رو حفظ کنید یه عمر با دشمنان اسلام جنگیدن اما الان همون دشمنان اسلام شما رو تشویق می کنن و کل برنامه هاشون شده شمای ساده لوح
Iran, Islamic Republic of
جالبه !!!!!
معلوم شد شماها فقط می خواهید به هر قیمتی یه جوری جلوی مخالف خودتون را بگیرید!!!!!!!!
عزیزم مجلس بعدی این تفکرات جایی ندارد .
جهان نیوز سانسور یادت نره!!!!!!!!
فقط نظر موافقان خودت را بگذار!!!!!!!
از لشگریان عمربن سعد
United States
شما پنج ساله دارید این کار رو میکنید!
قضیه قصه بچه کوچولو هست که خیلی زورش گرفته آب نباتشو از دهنش در آوردی ، اوووووووووووومممممممم
Latvia
اره !!!باید مثل شما ساندیس بهش می دادن!!!! ...
محمد
Finland
مثل اینکه فیلم .. زیاد نگاه میکنی !!!
جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
آقای نماینده!
صد البته که امروز هم ابوموسی اشعری های زمان هم هستند که علیرغم توصیه و تاکید امام و مقتدای زمان، به فتوای خویش عمل می کنند و اصرار بر عمل غلط خود دارند ...
ناشناس
بخدا اگه ما9 دي نميرفتيم الان سرتو بريده بودن وتو ميرداماد زندگي نميكردي چهار سال تو جبهه ها بودم اقاي اقازاده صداي گلوله رو شنيدي رو خون شهدا دارين راه ميرين وزندگي ميكنين جهان نامردي اگه كامنتمو نزاري
آقا چه ربطی به جبهه داره. داره میگه اینا رو محاکمه کنین بعد اعدام یا زندان....
بهنام
با دوستانی که اهل تامل هستند به بحث نشستیم و بررسی کردیم که چرا از عالم فرهیخته ای چون شهید مطهری همچین فرزند .. به وجود آمد

...
پسر نوح با بدان بنشست....
اتفاقا پسر نوح اعتراض کرده و گفته لطفا دیگه اسم منو نیارید چون خودتون پسر شهید مطهری دارید
احمد
مطهری جون ماملت ایران بهت قول میدیم تو انتخابات بعدی ؛ انتخاب قبلیمون رو اصلاح کنیم
Canada
تو انتخابات قبلی هم که همینو میگفتید
سعید
بخدا دلم میخاد دست علی مطهری رو ببوسم
مرتضی
باز با باز کبوتر با کبوتر ، امثال سعید ظلم پذیر و حقیر کم و بیش پیدا میشوند.علی مطهری عصبی دستت را جلو بیار تا سعید انرا ببوسد
ناآشنا
آقاسعید تو هم میتونی مثل اون یاروئی که دست روحانی رو جلوی دوربین بوسید بری دست علی مطهری رو ببوسی کسی جلوتو نگرفته !!
شما میتونی پاشم ببوسی!
با این حرفا جو گیرش می کنید دیگه
France
چرا دست مطهرى اخوى از على مطهرى متكبرتر و خودپسند تر هم وجود داره ها البته شايد!!؟
شما برو دست شيطان ببوس برادر چون فكر ميكنم حداقل شيطان به داشته هاى خودش نازيد و تكبر ورزيد ولى على مطهرى به داشته هاى پدرش مينازه تكبر ميورزه.
واقعا انسان ضعيفيه
ببوس ...ببوس ...
سفیه
آزادی بیان در جمهوری اسلام!
عبدالغفور کاوسی
اگه در غیر از جمهوری اسلامی یه عده که بقول شیمون پرز (سربازان اسرائیل در تهران) علیه حکومتی شورش میکردند به بهانه های تروریسم و آشوبگر میگرفتن کاه تو کاهدونشون میکردن نه اینکه در ویلای خودشون زندگی کنن و یه عده هرروز دم از عمله های فتنه بزنن
آزادی تا جایی که انسانیت انسان زیر سوال نره!
این همه شهید دادیم بعد سی چند سال دوتا آدمه جیره خوار آمریکا اومدن آرامش و وحدت ملت رو بهم زدن!البته وحدت ما از بین نرفت ولی به دست بعضیا سوژه داد!!!
مجازات کسی که باعث کشته شدن جوان های ملت تویه فتنه88شد اعدام است!نه حصر!
توفیقی از قزوین
برو یک تحقیق بکن که سایر نظام ها با کودتایی مانند سال ۸۸ چه برخوردی کردند تازه حالا هم برخی عناصر ش مثل اینقدر مدعی هستن بعد نظام‌ را متهم کن
حسن
نمایندگان معترض=ادعای ولایتمداری=دو دو کردن!
توفیقی از قزوین
تنها نماینده هجومی _مدعی حمایت از فتنه گران_کلمات رکیک و توهین های مکرر
Iran, Islamic Republic of
راست میگه، بی سوادای تازه به دوران رسیده های عمرسعد
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه رئیس جمهور ادامه توهین به منتقدین رو به مطهری واگذار کرده.
نه بابا این دو تا با هم مسابقه گذاشته اند. همه اینها ژست انتخاباتی مطهری برای انتخابات سال آینده است. شورای نگهبان به هوش.
محمد زاکانی
زنده باد فرزند خلف استاد شهید مطهری
علی مطهری مدرس زمان
ههههههههههههه مدرس زمان .خجالت نکشیدی تن شهید مدرس رو تو قبر لرزوندی؟
توفیقی از قزوین
وکیل الدوله بودن ایول دارد؟
مهدی
مطهری روی پسر نوح رو هم سفید کرده
شهید مطهری نیست اگه بود باید مثل آیت الله خزعلی اعلام برائت می کرد.
ایول علی جون بالاخره تو این مجلس یه شیر دل هم پیدا شد
توهین کردن و فحاشی شیر دلی نمیخواد. حماقت میخواد که علی جونت ماشالاشه
Latvia
متاسفاه خیلی در مجلس نماینده .. هستند تا مردم!!!!!
مریم
Iran, Islamic Republic of
ما نفهمیدیم عمر سعد و..... کدامیک از طرفین هستند هر کدام دیگری را متهم میکند
به این آدم...بگید دفاع از حقوق ملت نه دفاع از حقوق فتنه گر مد نظر شماست
امان از طاغوت
United Kingdom
...مطهری اجازه ی چنین کاری رو نداره؟
...
Iran, Islamic Republic of
بیری مال مسلمان وچو مالت ببرند
دادوفریاد برآری که مسلمانی نیست
جناب مطهری که از خون پدرتان سوءاستفاده میکنید.دراین مجلس ودرمجلس قبل جنابعالی وهمکیشانتان چه توهین ها ودودوها که به رئیس جمهور سابق (دارای 24 میلیون رأی ملت)ننمودید
چرا آن موقع سخن از لشکر ابن سعد و...نمیکردید صرفابه این خاطر که از رئیس جمهور قبلی خوشتان نمی آمد
شما تا دیروز مخالف سرسخت دولت قبل وبقول خودتان انقلابی ومدافع دولت بودید وحالا مدافع دولت فعلی
والله شما اصلاً قابل پیش بینی نیستید .ضمن اینکه قراراست به اقدامات نمایندگانی اقدام برای خوشایند کسی یا نهادی نام ببریم انصافاًشما دررأس این افراد هستیدوبخود آئید وبخدا پناه ببرید
ببخشید، اختلاس های 3000 میلیاردی و 9000 میلیاردی و اخیرا کلاهبرداری 94000 میلیاردی شرکت اعجوبه هم تو زمان همون رئیس جمهور 24 میلیونی و مدیران متسب به اون انجام شده بود؟ یا نه، من اشتباه دارم می کنم؟
مصطفی
نه بابا اینا یک مشت پ...بی ارزشن که فقط ا...
سید علی
Iran, Islamic Republic of
...
علی مطهری خیلی داری ......
خوشی که زیر دلت بزنه اینجوری میشی دیگه
من به نوبه ی خودم حلالت نمیکنم و اون دنیا سر پل صراط ....
اینا نتیجه بذرهایی هست که از 9 سال پیش در زمین ... کاشتید الان درو می کنید نوش جانتان
m1p1a
من موندم کیا به این شخص رای دادن و رو چه حسابی رفته مجلس!
رها
تایید صلاحیتش رو بگو این همش داره سنگ فتنه گرها رو به سینه میزنه...مرفه بی درد....نامش را بگذارید مردی در تاریکی....
این خودش یه پا ابو موسی اشعری .
احسان
اینقدر نظام با این سران فتنه راه اومده که امثال مطهری ...
اشتباهاتی منفی دادم
رسول
Iran, Islamic Republic of
این بچه نا خلف... شده خدمات پدر بزرگوارش را کمرنگ میکنه.
باید دید چه کسی یا کسانی اینو تحریک میکنن؟
رضا
اقای مطهری اگر حرف حق میزنیدایااز خود پسیده اید که چرابیگانگان و دشمنان قسم خورده کارتان راتایید وشما راوفادار به ملت میدانند؟والله اگرپدرخدابیامرزتان زنده بودشمارا پسر خود نمیدانست.حیف از ان پدر که همچین پسری دارد به تمام ملت واندیشه های ملت در روز نه دی توهین میکند وجالب اینکه مخالفان خود را از لشکریان سعد میداند چه بسا ایشان خود سعد باشد.
لطفا به اندیشه های ملت در 24 خرداد 92 هم رجوع کنید
Iran, Islamic Republic of
روزی هزاربار بابت رأیی که به ایشان دادم طلب استغفار می کنم و البته ایشان و امثال ایشان اگر عبرت از تاریخ انقلاب و صدر اسلام نگرفته و به صراط مستقیم که همان ولایت ائمه معصومین(ع) و در امتداد آن ولایت مطلقه فقیه می باشد رهنمون نگردند تبدیل به همان ذرات معلق و کف روی آبی می شوند که با موج خروشان بصیرت 9 دیماهی مردم به زباله دان تاریخ واصل خواهند شد فاعتبروا یا اولی الابصار آقای مطهری بسیار بودند افراد و السابقونی که علیرغم وابستگی به بزرگان و تحمل زحمات فراوان برای اسلام و انقلاب دچار لغزش در نیت و فعل و عمل شده و تاریخ اسلام و انقلاب از آنها به نیکی یاد نمی کند اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
من هم بابت رایی که به مسبب اختلاس های چند هزار میلیاردی در سال های 84 و 88 دادم طلب استغفار می کنم
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
خوب گوش کن حقوق بگیر فتنه

مسبب اختلاس ها اون خ[....] و ه[....] و دار ودسته حروم لغمشون هستند که تصمیم گرفتن برای بدنام کردن رقیبشون بعضی از کثافت کاری هاشونو در زمان او رو کنند

خیلی بیشتر از اینها در زمان خودشون در جریان بود اما چون مایه تیله میگرفتن و دزد اصلی خودشون بودند , صداش در نمیومد!
آقای امیر حسین خان

میشه بگی کدوم نهاد صلاحیت اون دو نفر و دار و دستشون رو جمعا برای 16 سال تائید کرده؟ میشه بفرمائی کدوم نهاد صلاحیت راس جریان انحرافی رو برای 8 سال تائید کرد؟ میشه بفرمائی کدوم نهاد صلاحیت سران فتنه رو برای شرکت در انتخابات تائید کرد؟

ها، چی جواب داری ؟
ظاهرا شما هم حقوق بگیر جریان انحرافی هستی

مثل اینکه حقوق خوبی هم بهت می دن

بورسیه ای؟ مدیری؟ نور چشمی؟ ...
امیر حسین خان

این اظهار نظر شما توهین... است
ای حقوق بگیر جریان انحرافی

متاسفم که برای یک مرده سیاسی سلامت کل نظام رو زیر سوال می بری
خدایا توبه اشتباه منفی دادم
ما هم حسر ت مي خورديم که چرا رئيس دولت قبلي با آن اگر و اما شد رئيس
م
جناب آقای مطهری یه کم از تاریخ درس عبرت بگیرید سید بزرگوار بهترین جواب دادن شما میخواید با این حرکات مشهور بشید اما یه کم منطقی باشید راه برای شهرت زیاد هست اما بلند گوی دشمن شدن جز نفرت چیزی براتون نداره خدا رحمت کنه پدر بزرگوارتون شهید بزرگوار مطهری را که امام چگونه در وصفش سخن گفتند چرا///
France
خيلى عالى گفتين افرين
شهروند طبری
یاد عبدالله بن عمر به خیر!
نمی دونم چرا هر وقت این آقای مطهری رو می بینم یاد عبدالله می افتم!؟
تاریخ چقدر تکرار شدنی است!!!!!!!!!!!!!!!!!!
البته شهید مطهری رضوان الله علیه بلا تشبیه اند!
درود خدا بر علی مطهری . حقا که ادامه دهنده راه پدر شهیدش است . آقای مطهری مطمئن باش مردم در انتخابات آتی مجلس پاسخ محکمی به این معدود نمایندگان خواهند داد !
شهید مطهری تو قبر لرزید!!!!
یعنی راه شهید مطهری حمایت از بنی صدر و... بود؟!
با این گندی که دار میزنه،مطمئن باشه تایید صلاحیت نمیشه داداش
زبون این ... را با مناظره بگیرید....
علی مطهری بروسلی رو سفید کرده و به 2 نفر از نمایندگان حمله داعشی کرده است !
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مطهری شما وقتی بنده خدا نیستی پس "آزاد "هستی
Iran, Islamic Republic of
ایشون در مرکز قانون گذاری کشور از قانون شکنان حمایت می کنه می خواد هیچ کس هم هیچی نگه.
ممنون که اسم نماینده هارو آورد. حتما دفعه بعد به اینایی که بهشون نسبت ناچسب لشگر عمرسعد داد، رای خواهیم داد.
متین
جناب مطهری ، مطمئنا" افرادی را که شما آنهارابه عمر سعد ملعون نسبت دادید ، در مجلس آینده بیشتر از شما رأی خواهند داشت . از شما و این هوچی گری هایتان نفعی عاید این ملت نمیشود .
مطهرى نماينده اى شجاع و با شرافت است كه از حق دفاع ميكند
حداقل مجازات موسوی و کروبی اعدام است حالا اگر نظام رئوفانه با آنها برخورد کرده نباید طلبکار شوند.
موضوع اصلی این است که هیچ فرد یا نهادی غیر از محاکم دادگستری حق مجازات افراد را ندارد . تخفیف مجازات هم مال بعد از محاکمه است نه قبل از آن
الله اکبر
یک نفر این بنده خدا رو ببره پیش روانپزشک ثواب داره
Iran, Islamic Republic of
چگونه آقاي شريعتمداري اقايان كروبي و موسوي و طرفداران آنان را به شمر تشبيه كرده بود و شما نيز انرا چاپ كرديد اشكال نداشت و توهين نبود ولي صحبتهاي اقاي مطهري داراي اشكال است وقتي در برابر صحبتهاي يكنفر جواب منطقي نباشد دادو فرياد شروع ميشود
خب صحبتهای ایشون هم که چاپ شد مگه نخوندی؟ . خوندی که این کامنتو گذاشتی . بعدش هم کی گفت که اون حرفا ایرادی نداشت به هر حال یستمعون القول فیتبعون احسنه . ما که حرفای آقای شریعتمداری را منطقی تر یافتیم .
19
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
جناب آقای مطهری
1- چرا در آستانه انتخابات سال آینده این نطق ایراد شد؟
2-آیا شما نقطه نظرات خود را در حد کلام امام حسین (ع) می دانید؟ و مخالفین خود را سپاه عمر سعد؟
3-آیا مخالفت خود با کلام رهبر انقلاب درباره 9 دی را برای رضای خدا اعلام فرموده اید؟
4-راستی پیگیری آن میکروفن که در دفتر شما کار گذاشته بودند به کجا انجامید؟
این آدم دارد می شود همویی که رویش سرمایه گذاری کرده اند اصلاح طلب ها. یک ساده لوح که با تهییج و...و مدد رانت یک دکترایی هم از جایی گرفته...
درود به شرفت و پدر بزرگوارت که قصد خاموش نمودن آتش فتنه را داری نه آنهائی که قصد روشن کردن آن را دارند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
دورود به شرف علی مطهری. خیلی مردی به خدا علی مطهری
اگه مردونگی به بد دهنی تو تریبون مجلس و حمایت از فتنه گران و خوراک دادن به بی بی سی هست من یکی که ترجیح میدم زن باشم!
راضیه
بی منطق تر و وقت ناشناس تر از این مطهری نداریم ما درحالی که کشور در مذاکرات نفس گیر هسته ای به وحدت وانسجام داخلی نیاز دارد ودرحالی که افراطیون وداعش در اطراف کشور ما منتظر فرصت هستند ودر حالی که فشار اقتصادی وتورم کمر ملت را شکسته این آقا به فکر رفع حصر دو مرده سیاسی است که بود ونبود شان برای مردم فرقی ندارد مگر نبود موسوی در صحنه سیاسی کشور قبل ازاتنخابات 88 ضرری برای مردم داشت که حالا نبودش داشته باشد پیرمرد ساده لوحی مثل کروبی هم که بماند کاش بصیرت وتعقل قابل تزریق بود تا کمی به این آقا تزریق می شد
Iran, Islamic Republic of
لابد خودش هم....!!!!!!!!
نفهمید یا در این راستا هم تلاش میکنید؟؟!
به نظر می آید ایشان تعادل روحی ندارد خدا همه بیماران را شفا بده
اين چه حكمتيه كه از علماي بزرگ معمولا يا بچه خيلي معمولي از آب درمياد يا درست برعكس پدرش ميشه؟ كسي ميدونه چرا؟
ماهان
United States
نابغه نسل ندارد نسلش یک ملت است
درود بر علی مطهری
مهدی ه
مطهری مثل کسی است که در خط مقدم با اطمینان خاطر تیربار را بجای دشمن به سمت نیروهای خودی گرفته و فکر می کند دشمن است.والضالین یعنی مطهری
واقعآ اگه فرزند شهید بزرگوار آیت الله مطهری نبود یک رای هم نمیاورد
عمر سعد در کربلا به واسطه ااعتبار پدرش نیرو جمع کرد . در این ماجرا چه کسی به اعتبار پدرش نیروا جمع اوری کرده
همه مشکلات حل کرده مجلس فقط حصرمانده
Iran, Islamic Republic of
برای آقای مطهری متاسفم !!!
محسن
در اینکه اقدام آقای مطهری یک سناریو از قبل طراحی شده برای جریان سازی و انحراف افکار عمومی در انتخاب افراد اصلح در دو انتخابات آینده می باشد شکی نیست . انشاالله مردم با شعور ایران مانند همیشه با بصیرت خود جواب این حرکات دشمن شاد کن را بدهند .
یک احمق
بازی تخریب نظام توسط ابومسی اشعری ها کار زیرکانه عمروعاص های زمان است که عبای اسلام را دزدیده وهروز فتنه ای را توسط ابلهان اشعری صفت رو میکنند
محمد
یه آدم بدبخت که داره آخرتش رو برای دنیای یه سری میده! ایشالا مردم تو انتخابات مجلس در نظر می‌گیرین این حرفا رو!
ماهان
شما هم که بدون برنامه این نطق رو کردی
دقیقا روزی که داماد شما اقای لاریجانی رئیس مجلس نبود
تو که راست میگی...
لابد توام تو روز عاشورا از اصحاب نزدیک امام حسین (ع) بودی ؟!!
United Kingdom
میشه جهان نیوز ملاکش برای رد یا سانسور کامنت ها رو رسما اعلام کنه؟
احمد
لازم نیست به ایشان رای بدهیم یا ندهیم .بایستی شواری نگهبان به جناب اقای مطهری رای عدم صلاحیت نمایندگی بدهد.
اسماعیل
من نمی دانم چرا هر وقت ایشان را می بینم یاد ... می افتام !؟حیف...
United States
چرا توهم میزنند بعضی ها آزادی بیان کدومه . طرف ساده لومیخواد مجلس رابه تنش بکشه. آنوقت میگویند بیان آزاد! مگه اتمام حجت قوه قضاییه را نشنید این مرد بیچاره.
از کی تا حالا حرف حق تنش زا شده
امیر عباس
علی مطهری اگر در عاشورا بود ........
Iran, Islamic Republic of
شما رو به قران در مورد این ادم مطلب ننویسین
مطهری کاری کرد که کیهان هر از چندی میکند
بنده خدا
با سلام و خسته نباشید
من خودم با صحبت های آقای مطهری در مورد سران فتنه رو قبول ندارم.. ولی به نظرم می بایست ایشون حرفاشون رو کامل بزنن.. وبعد جواب ایشون رو می دادند.
اگر فردایی خدایی نکرده دوباره اصلاح طلبان حداکثر مجلس رو به دست بگیرند اجازه نمیدن که اصولگرایان یک دقیقه هم پشت تریبون حرف بزنن.
خلاصه به نظرم نباید سخنانشون رو قطع می کردند.. و مقام معظم رهبری هم این وضعیت رو قبول نخواهند کرد.. و ضمنا نباید آقای مطهری روی زبان ها بیفته..فکر نمیکنم درست باشه.. و بعدها مشکل ساز میشه..تشکر
اقاي مطهري خيلي حركات و رفتارت زشت و چيپ خيلي بد ادم اينقدر دست نشانده و بازيچه ي مشت ادم مزدور و وطن فروش باشه واقعاًشرمت باد!!!!!!!!!!!!
بابا طرف داره میگه محاکمه کنید.چرا خودتونو به ... میزنید
علي
اقاي مطهري خدا به فريادت برس اون دنيا جواب پدرت و خون شهدا را چي ميدي؟؟!!!!! كه به ناحق براي اينكه مطرح بشي از ي مشت ادم فتنه گر و دست نشانده حمايت و اشك تمساح ميريزي. متاسفم برات . فقط تاسف!!!!!
مطهري خجالت خجالت!!!!! مطهري تاسف تاسف.!!!!
امير
اقاي مطهري . مطرح شدن به چه قيمتي؟؟؟!!!!!!!واي بر شماكه در باتلاقي افتادي كه .......!!!!!
حسین
از جهان نیوز خواهش مندم درمورد این مرد که اینقدر دوست دارد خودش را مطرح کند خبر درج نکنید. این همان چیزی است که او دنبال ان است.باید طوری رفتار کرد که انگار این آدم وجود ندارد احتمالاً با این شیوه کم کم حالش بهتر می شود.
خداجو
مطهری عزیز درود برشرفت.قیاس تو جانانه و واقعی بودوبسیار زیبا.
سرور
با شرف زیر بیرق انگلیس سینه نمی زند.
United States
امیدوار شدم به آینده
نیمی ازخوانندگان یک سایت اصولگرای تند رو با کارهای اصولگراهای تندرو مخالفند
تندرو او دیکتاتور ن فتنه گرهایی هستند که 11 میلیون تفاوت رای را انکار می کنند
Iran, Islamic Republic of
انکارنکردند باور وتحملش را ندارند سخنان نوبخت وصادق خرازی و....رابخوان ببین چه می گویندحیایی هم در کارنیست
Iran, Islamic Republic of
به پاسخ به اظهارنظر خود مراجعه کن آدم کند روی احتمالا اعتدال رو!
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
امیدوار باش :)
کلا توهم و خوش خیالی تو ذات وطن فروش های اصلاح طلبه
یک فرهنگی شرمنده از زن و بچه
طرفداری از فتنه گران دفاع از حقوق ملت نیست راست میگی و واقعا دلت به این کشور می سوزد به فکر مشکلات معیشتی مردم و فرهنگیان بدبخت باش
حمید
شهید مطهری: "من اعلام می کنم که در رژیم جمهوری اسلامی هیچ محدودیتی برای افکار وجود ندارد و از به اصطلاح کانالیزه کردن اندیشه ها، خبر و اثری نخواهد بود. همه باید آزاد باشند که حاصل اندیشه ها و تفکرات اصیلشان را عرضه کنند. "
استاد شهید مرتضی مطهری/ پیرامون انقلاب اسلامی/ صفحه ۱۱ / چاپ ۱۳۷۳/انتشارات صدرا
مسافر
«بعضی‌ها احساس دارند، احساس مسئولیّت میکنند، انگیزه دارند امّا این انگیزه را غلط خرج میکنند؛ بد جایی خرج میکنند؛ اسلحه را به آنجایی که باید، نشانه نمیگیرند؛ این بر اثر بی‌بصیرتی است. اطمینانی دیگر نیست به این آدم بی‌بصیرت و بدون روشن‌بینی که دوست را نمی‌شناسد، دشمن را نمی‌شناسد و نمیفهمد کجا باید این احساس را، این نیرو را، این انگیزه را خرج کند. اگر این رکن نباشد، امر به معروفش هم اشتباهی درمی‌آید، جهادش هم اشتباهی درمی‌آید، امرِ مورد اهتمامش هم دچار خطا میشود، و به کج‌راهه می‌افتد.»
بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای بسیج مستضعفین
1393/09/06
آقای مطهری خجالت بکش , حیف اون بابات که چون تویی بجا گذاشت .
ش....م....آ
سپاهیان عمر بن سعد اون عده ای هستند که روز عاشورا هلهله کردن و با بی شرمی هر چی تموم تر شعارشون مرگ بر اصل ولایت فقیه و جمهوری ایرانی بوده!
آقای مطهری از رهبران این گروه حمایت کردن،پس خودشونم دست کمی از لشکریان عمر سعد ندارن!!!!!
راستی مشایی کجاست؟ یه کم بخندیم.
فاقد هرگونه برگ اعتبار یا همون بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
به نظرم اگرایشان توهم زده اند که در سپاهیان امام حسین ع ظهور دارند و بقیه یزیدی هستند به خاطر رای سال88ایشان به موسوی است چون اون موقع ازین شعارها زیاد می دادنهنوز در توهم سال88 هستند و بیدار نشدند.
عوض این همه هیاهو یکی در فضای آرام از این آقا محترمانه بپرسد واقعا دنبال چیست و این همه مردم را به بازی نگیرید و چند سئوال هم من دارم
1- آقای مطهری معنی این رفتار چیست وقتیکه رهبری بر عنوان فتنه بودن وقایع سال 88 تاکید دارند و بارها تکرار کرده اند شما با این وجود از طرفی دائم دم از رهبری می زنید و از طرف دیگر و عملا در رفتار و گفتارتان برعکس با حمایت از سران فتنه به روشهای گوناگون سعی در زنده نگه داشتن آتش فتنه می کنید هر چند با روشهای مختلف مثل تغییر مفاهیم واقعی کلمات و جابجا نمودن جایگاه اشخاص و گروه ها در فتنه 88 و بعد از آن و یا به هم زدن فتنه گر با بقیه مردم و قرار دادن همه در یک ظرف به گونه ای جنایات اثبات شده سران مزدور فتنه گر را لوث می نمائید در حالیکه حمایت آشکار رسانه های غربی را نیز همه مردم از تک تک اعمال فتنه گرانه شما می بینند.
آیا این نفاقی آشکار نیست که شما گرفتار آنید؟
پس یا دیگر دم از رهبری نزنید و یا دست از گفتار و کردار تان که کامل مخالف نظرات آشکار رهبری می باشد بردارید و یا صریح بگوئید اصولا نظام مبتنی بر ولایت فقیه را قبول ندارید به شرط آنکه دلایلتان مثل غیر قانونی خواندن حصر سران فتنه آبکی و هوچیگری آشکار نباشد.
تورابه خدا دست بردارید. داخل مردم بیاییدودغدغه آنهارا ببینید.تاکی می خواهید دعوا راه بیندازید ودشمن را شاد وحریص به جان ومال آنان کنید. این سخنان ودعواها فقط مال خودتان است وفکر پست ومقام وحزب و باند هستید ودیگر هیچ.
معارف اسلامی
Japan
خیلی عجیب است که فرزندی از تبّار مطهری این چنین بی حرمتی را برای دفاع از از اشرار 88 راه بیندازد؟ بعضی ها با داشتن خانواده ی مانند مطهری ها چرا چنین می شوند?
Iran, Islamic Republic of
زنده باد اقای مطهری نماینده واقعی مردم
علییییییییییییییییییییییییییییی
جناب مطهری
سعدابن ابی وقاص تازمانی که درسپاه علی بود خوب بود
ولی پس ازدورشدن ازولایت این شد که نفرین مااکنون براوباد
باولایت باش که غیر آن دوستی باشیطان است
ای پسرنوح خاندانت گم نشود
درخواست‌مطهری برای دريافت فيلم‌نطقش
کد مطلب : 66242
گروه سياسي: حاشيه‌هاي نطق علي مطهري همچنان ادامه دارند؛ حالا او از مسئولان مجلس درخواست كرده تا فيلم مربوط به نطق روز يكشنبه‌اش را در اختيار او بگذارد. درخواستي كه گويا هنوز از سوي مسئولان مجلس اجابت نشده است.
درخواست‌مطهری برای دريافت فيلم‌نطقش
به گزارش سايت خردادنيوز؛ در حالي روز يكشنبه با حمله برخي از نمايندگان به نطق علي مطهري، صحن علني مجلس ملتهب شد كه در آن لحظات اتفاقات رخ داده توسط دوربين هيچ عكاسي ثبت نشدند. روز يكشنبه به طور اتفاقي از معدود جلسات مجلس بود كه عكاسان در آن حضور نداشتند. نهايتا خبرگزاري خانه ملت، وابسته به مجلس شوراي اسلامي هم در گزارش تصويري خود از جلسه آن روز هيچ عكسي از لحظات حمله به نطق مطهري و التهاب در مجلس منتشر نكرد. اين اتفاق حتي باعث شد تا روزنامه «مردم امروز» در صفحه اول خود در شماره روز دوشنبه آن وقايع را بر اساس روايت‌ها، نقاشي و تصويرسازي كند.

در اين شرايط اما آنطور كه نمايندگان نزديك به علي مطهري خبر دادند، او از مسئولان مجلس خواسته تا فيلم مربوط به آن نطق پر حاشيه را در اختيار او بگذارد. بر همين اساس گفته شده مسئولان با دادن اين فيلم تا لحظه قطع نطق توسط نمايندگان، به علي مطهري موافقت كرده است. اما مطهري اصرار دارد كه اين فيلم را از لحظه آغاز نطق تا زماني كه توسط نمايندگان زمين مي‌خورد و بعد از آن از صحن خارج مي‌شود، در اختيارش بگذارند. اين درخواست هنوز از سوي مسئولان مجلس مورد موافقت قرار نگرفته است. طبق قانون و آئين نامه داخلي مجلس، نمايندگان مي‌توانند فيلم مربوط به زمان نطق‌ها و صحبت‌هاي خود در مجلس را از مسئولان مجلس بگيرند. اين در شرايطي است كه نمايندگان مخالف مطهري مدعي شده‌اند كه در آن روز حمله‌اي در كار نبوده و آنها تنها به صورت كلامي به مطهري اعتراض كرده‌اند!
Iran, Islamic Republic of
]چقدر دوست داريد ،جمع بشيد دور هم به يكي فحش بديد و همه امكانات رو بسيج ميكنيد تا اون رو مقصر وگناهكار جلوه بديد!
سقوط اخلاقي تاكجا؟
والا هيچ جاي دنيا اين كارهارو نميكنن1!
خدا عقلش بده
یوسفی
در انتخابات سال 84 به دوستان گفتم این کروبی که من دیدم در نظام جمهوری اسلامی ایران عاقبت به خیر نمی شود که در سال انتخابات سال 88، کروبی هویت اصلی خود را به مردم نشان داد. از قضا چند وقت پیش نیز با دوستان در مورد رفتار و کردار علی مطهری صحبت می کردیم که در همان جا به دوستان گفتم علی مطهری در نظام جمهوری اسلامی ایران عاقبت به خیر نمی شود. دوستان صبر کنند تا ببینند.
اصغر
جهان نیوز می تواند تیتر بزند توهین علی مطهری به شورای نگهبان:
دقت کنید علی مطهری می گوید:
مجلس نهم در سال 90 در فضای متاثر از فتنه 88 و در حالیکه بسیاری از افراد خوش فکر کاندیدا نشدند یا ((رد صلاحیت شدند)) شکل گرفت و بیشتر ((یک تیپ خاص)) وارد مجلس شدند.
خدا آخر و عاقبت تمام ما را به خیر کند. انشاالله
الله اکبر که درست وحسابي گفت....
Iran, Islamic Republic of
خدایا به حق پنج تن آل عبا قسمت می دهیم ما را عاقبت بخیر بفرما .

براستی چه شده پسر شهید مطهری در مقابل نظام اسلامی ایستاده و دشمنان را شاد میکند .
اینکه بگه حصر بدون محاکمه قانونی نیست و باید اول محاکمه بشن یعنی مقابل نظام ایستاده؟؟ واقعا شماها فازتون چیه
یا علی
به تمام دوستان عرض می کنم:
هر کس و ناکسی که با انقلاب جمهوری اسلامی ایران در افتاد، مطمئن باشید نابود می شود و در تاریخ آینده این کشور به خیانت کار شناخته خواهد شد.
به خاطر اینکه این مملکت منتسب به ائمه اطهار می باشد و خود این عزیزان و بزرگواران این مملکت را در برابر تمام توطئه ها خنثی می کنند.
یا الله
علی مطهری مثل میر حسین موسوی حرف از قانون می زند ولی خودش تبعیت از قانون نمی کند، مردم عزیز ایران به متن خبر مراجعه کنید که ایشان مصوبه شورای امنیت کشور را قبول نداشته و در ضمن در همین خبر، علی مطهری به شورای نگهبان نیز توهین و افترا نموده و حمله می کند.
ميلاد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي مطهري اي كاش حد اقل از فتنه 88 عبرت مي گرفتي ومانند آنها كه براي مواضع باطلشان با لجبازي بيانيه صادر مي كردند اين نامه را نمي نوشتي شايد تا دير نشده راه برگشتي باشد.واما آنهائي را كه به لشگريان عمر سعد تشبيه كردي برعكس ياران با وفاي حسين زمانند كه نحواهند گذاشت عاشوراي ديگري در تاريخ رقم بخورد.آنها مالك اشتران زمانند كه ديگر نخواهند گذاست ابوموسي اشعري هاي زمان حكم به آزادي وحكومت فتنه گران صادر كنند.
ح
Norway
...تاکارازکارنگذشته به ... تحویل شود .
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
بزرگش نکنید بابا این جو زده رو.مطهری جان آفرین تونستی قبل از شروع انتخابات بعدی مجلس یه تعداد رای بعلاوه کلی پول از اونور آب جمع کنی .آفرین آفرین
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
اقای امیدوار شما خودش رو ناراحت نکن سعی کن تو امریکا بهت خوش بگذره.هر وقت اومدی اینور معلوم شد کی هستی چه کاره ای ما هم رو حرفات فکر میکنیم.تند رو هم یا نمیدونی چیه یا شب کامنت گذاشتی نظرات بقیه رو با چشم باز ندیدی.
حسن
انسان های بیدار و آگاه میدانند که علی مطهری در نطق مجلس حرف خلاف قانونی نزده ...
کلا اعصاب درست و حسابی نداره این بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
انشاالله به یاری امام زمان عج نخواهیم گذاشت عمر سعدهایی همچون مطهری دوباره پایشان به مجلس باز شود.
آقای مطهری نکنه شما فکر کردی نعوذ بالله از یاران امام حسین ع هستی؟که بقیه را لشکریان عمر سعد می خوانی
سرانجام توهم دیوانگی است موسوی بزرگ متوهم روزگار ما بود ...
بابا چه اشکالی داره بعضی موقع...
... جوابت را بدهم
Iran, Islamic Republic of
...تهمت سحر وجادو میزدنند .
United States
افکار پوسیده علی مطهری فتنه جو برخاسته از .. گول فتنه را خورده ..
Ethiopia
تشبیه کاملا به جا و به حقی انجام داده
صالحی
اقا در ضمن یادآوری کنم نان دوباره گران شد ، آلودگی هوا هم جان همه ما را در تهران می گیرید ، حواستون به این چیزها هم هست ؟ یا هنوز دارید لشگر عمر سعد را شناسایی می کنید؟
ايشان واقعا درست مي فرمايند...
جمال
یکی نیست جلوی این مردی..رو بگیره
دلم میخواست یه ادم عادی بود...
احمد علی جهان بین
آقای مطهری بیش از این خودت را خراب نکن ، نا سلامتی تو فرزند شهید هستی فرزند ایدئو لیک انقلاب ما هستی دست از این حرفها بر دار برادر ، آخه چه خبره تو چی می خواهی؟ مشکلت را محرمانه با رهبر انقلاب در میان بگذار و ایشان هم با دست با کفایت خویش مشکلت را حال خواهد نمود برادر ساکت باش ارام باش آب به آسیاب دشمن مریز ای عزیز اگر می خواهی عزیز باشی با خدا باش با قرآن باش با رهبر عزیز باش پیرو رسول الله باش از فززندان شهید مفتح یاد بگیر
رضا
Iran, Islamic Republic of
حتما آقای مطهری تو هم برای دین و اسلام سینه سپر کردی و از کسانی که امنیت جامعه و کشور را به خطر انداختند و همراه با بیگانگان چوب حراج به آرمان های این مملکت زدند، دفاع می کنی، اصلا هم معلوم نیست که شما از هیچ جا خط نمی گیری و این برایند تفکرات و اعتقادات خداجویانه!!! شماست.
واقعا مردم به شما افتخار می کنند ای یگانه حقگوی و متفکر مصلح!!
مصطفی ناظم
United States
ارواح مطهر شهدابویژه شهیداستادمطهری ازاظهارات وعمل این فرزندبی مسوءلیت ناراحت هستند خداوندمتعال وی راهدایت فرماید وچشم بصیرت بوی عنایت فرماید (این تذهبون)
Iran, Islamic Republic of
جناب مطهری این اسامی که بردی قانونا می تونی اسماشون رو به این راحتی ببری، یا قانون برای شما فرق داره...
مثل اون دوستات که اینقدر سنگشونو به سینه می زنی
شمس
آقای مطهری از اینکه دنبال احقاق حق و قانونمداری هستید ممنونم لطفا کمی هم از وقت خود و مجلس را به معضلات دیگر جامعه اختصاص دهید مشکل اصلی ما حصر نیست البته اگر ایمان دارید و برای خدا و خلق آن تلاش میکنید نه برای عده ای معلوم الحال.
Finland
اینکه به زعم ایشان برخی ازنمایندگان اگردر لشکر عمر سعدمیبودند چه میکردند یک طرف قضیه است ولی اینکه ایشان خود را در لشگر امام حسبن علیه السلام میداند امری است که به ایشان توصیه میکنم کمی بیشتر در مورد خودسان فکر کنند .این همه خود بزرگ بینی کار دست ایشان میدهد .به نظر میرسد اقای مطهری خیلی از خودسان راضی هستند.
جواد
اولاً علی مطهری مخالفینش را به عمر سعد و ... تشبیه نکرده به نیکی از آنها یاد کرده اما مهاجمین و دودو کنندگان را به عمرسعد و .... تشبیه کرده بنظر میرسد تشبیه خوبی هم هست چون اونها مخالف نبودند مهاجم بودند.
ثانیاً حسین شریعتمداری که معترضان را به شمر و یزید و... تشبیه کرده و گفته بود به قاتلین امام حسین (شمرو عمر سعد و...)نباید اجازه دفاع داد، جوابش همین می شود که علی مطهری هیاهو کنندگان و مهجمین در مجلس را به عمر سعد و ... تشبیه میکند.
براي چي جلوي حرفهاي اين ..را ميگيريد؟ بگذاريد حرفش را بزند تا مردم بدانند به چه نوكر اجنبي ... راي دادند
صد در صد مطمئن باش حرفهایی که مطهری زد در خصوص فتنه گران از خودش نبود بلکه از کسانی بود که برایش دیکته کرده بودند وقتی که مطهری نتوانست بقیه مطالب دیکته شده را بخواند سریع خبرنگارهای دیگر بقیه مطالب را در روزنامه هایشان درج کردند دشمنان قسم خورده ایران اسلامی هم هر کجا که به نفع خودشان بود را سریع در سایتهایشان زدند و بقیه را حذف نمودند منتها این آقای علی مطهری این چیزها را نمی فهمد فقط یاد گرفته که دل دشمنان ایران اسلامی را از کارهای توتیوار خود شاد و خرسند کند. مطهری بای بای
Iran, Islamic Republic of
دورود بر نمايندگاني كه شما با بردن اسمشان قصد تخريب ايشان را داريد ولي مثل خاري در چشمت هستند
علی فرزند ایران اسلامی
Iran, Islamic Republic of
چند نکته دلسوزانه خطاب به آقای علی مطهری:
1- شما در نطق میان دستور که روز یکشنبه بیان کردید، نکات دیگری از جمله انتقاد از پوشش و حجاب و رفتار دولت راجع به برداشت از صندوق سرمایه ملی بیان کردید و حق و انصاق نکاتی بود که به حق بیان شده بود، آیا در هنگام بیان این نکات اعتراضی از نمایندگان مجلس به نطق شما صورت گرفت یا در وقتی که روز 9 دی را یوم الشیطان نامیدید؟
2- اشتباه شما در استنباط و فهم فتنه ناشی از دو نکته مهم است :
الف) شما دو طرف درگیر در فتنه 88 را به یک میزان مقصر می دانید، یعنی اشتباهات آقایان احمدی نژاد و موسوی را به یک میزان در شکل گیری فتنه دخیل می دانید که این برخلاف آنچه که به حقیقت رخ داده است و مقام معظم رهبری نیز بارها به آن اشاره داشته اند و در سخنرانی خود اقدامات اصلی و فرعی در فتنه را مورد بررسی قرارداده اند، این رفتار شما کجا با ولایت مداری که از آن دم میزنید، مطابقت دارد؟؟
ب)دومین اشتباه -که زمینه ساز شکل گیری اشتیاه اول شماست- آن است که شما فتنه 88 را ناشی از اتفاقات رخ داده از چند ماه قبل از شروع انتخابات و بخصوص با شروع مناظرات می دانید در صورتیکه روند رخداد های به وقوع پیوسته و اظهار نظرهای مقامات غربی-بخصوص آمریکا و صهیونیست- نشان می داد که این فتنه کاملا برنامه ریزی شده و مجریان آن از جمله سران فتنه و حامیان داخلی آنها، خط به خط مجری برنامه های اربابان غربیشان بودند،حالا این پرسش هنوز باقی مانده است که شما که منتخب این مردم در مجلس هستید چرا بعد از گذشت بیش از 5 سال از فتنه 88 هنوز نتوانسته اید به این بصیرت برسید؟؟
3-شما که کسانی را که ایجاد سر و صدا کردند و مانع شنیدن سخنانتان به مردم شده اند را لشکر عمر سعد نامیدید-که این مصداق سازی ها از نوع برداشت های آقای روحانی از واقعه عاشورا است که امسال در ایام محرم ایراد کردند-خودتان کجای کارزار کربلا هستید؟؟آیا خودتان را -مطابق آنچه بیان کردید-در جایگاه امام حسین (ع) می بینید؟؟آیا به حقیقت شما در جبهه حق هستید یا باطل؟پس چرا رسانه های بیگانه از شما حمایت می کنند و به انعکاس سخنان شما -به آن وسعت و با آب و تاب - می پردازند؟ مگر حضرت امام خمینی (ره) بارها در سخنان خود بیان نکردند که "اگر دشمن از ما تعریف کرد باید به خودمان شک کنیم"؟؟
میثم
جواب:1- این چه استدلالی است قسمت اول صحبت های مطهری نمایندگان اعتراضی نکردند نماینده چه موافق و چه مخالف حرف بزند دیگر نمایندگان حق برخورد فیزیکی و قطع تریبون و شعار دادن را ندارند طبق نظر رهبری.
2- الف)آقای مطهری در هیچ یک از نطق هایش و نامه هایش اشتباهات آقایان موسوی و احمدی نژاد را را به یک میزان نگفته ایشان فقط گفته محاکمه بشوند و هرکدام به اندازه اشتباهشان مجازات شوند.
ب)اگر قبول کنیم که دشمنان قبل از انتخابات برنامه ریزی کرده بودو این آقایان هم با اونا همدست بودند چرا مسئولین و نهاد های مربوطه بهانه به دست آنها دادند با تخلفات عدیده انتخاباتی (مناظره ها ، پخش سهام عدالت در شب انتخابات، طرفداری از کاندیدای خاص، سخنرانی به جای کاندیدای خاص در مصلی،برگزاری جشن در 24 خرداد و توهین به تحریک طرف مقابل،)اگر به این تخلفات تذکر مناسبی داده می شد آنها نیز متنبه می شدند.
3- واما تشبیه به لشکریان عمرسعد،این در جواب تشبیه جناب حسین شریعتمداری است که در کیهان و جهان نیوز چاپ شد چطور اون خوب بود این بد؟البته تشبیه مطهری بجاست چون کاری که نمایندگان مهاجم و معترض انجام دادند دقیقا شبیه به کار لشکریان عمرسعد بود.
امیدواریم در قضاوت هایمان تمام ماجرا از اول تا آخر دیده شود با همه طرفها نه یک جانبه گری .
پارسا
Iran, Islamic Republic of
سلام واحترام

نوجه شما رو به فرمايشات رهبر معظم انقلاب درتاريخ24/3/93 در ديدار با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي جلب ميكنم...
یاشار
ببخشید دیدار نمایندگان مجلس در 4/3/93 بود
Iran, Islamic Republic of
پيشر فت كرده دستگاه كوكيش با نور شارژ ميشه احتياج به كوك دستي نداره خودش اتومات عمل ميكنه خيلي سرخودش مشغوله هنوز تشر بچه حزب اللهي را از نزديك نشنيد كه پرده گوشش صوت بكشه
محمد علی دشتبان
سلام - علی مطهری نفسهای آخرش را در مجلس می کشد چون می داند در انتخابات آینده رای ندارد به ... روی آورده
درود بر همه شهیدان ایران به خصوص شهید مطهری
Iran, Islamic Republic of
مطهری زنده است...
دست خودش نيست الان جو گيره...
خداوند ميفرمايد آنكه از هواي نفس خود پيروي كند خداوند گمراهش ميكند...
حسن یوسفی
France
باتشکرازدکتر مطهری به حق بزرگ زاده ای وکشور نیازمند به افرادی مثل شماست مرورزمان حق اشکار می شود وکوته نظران رسوا می شوند کاش وزیر اموزش وپرورش بودی واز حقوق معلمین دفاع می کردی خداوند پشتیبان شما باد دکترشمارا به خدا می سپارم مواظب خودت باش دوستت دارم
ياشار
United Kingdom
ياشاسين مطهري...
پویا
علی مطهری میدونه حمایت رییس مجلس پشت سرشه...
کریمی
ولی خودش چقدر شبیه ...
...
,و امام این قائله هم شمائید جناب؟!!!...
سيد
Iran, Islamic Republic of
اگر علي مطهري روز عاشورا ميبود... ..
علی
United States
من تعجب میکنم چرا اقای مطهری دوست دارند کسانی که به قول دوستانش برای ساندیس آمدند را به گروه خاص ارتباط نده مطهری جان مردان خداجوی شما عاشوری آمدند و ما ساندیس خورا 9دی ملت خداجو برای تو واربابات ...
علی
United States
آقای مطهری ناگفته نماند تلاش شما برای احیای آقازاده هاست ولی کاش در میان مردم باشی تا ببینی دیگر پسر مطهری وهاشمی و.....امتیاز نیست شما با احمدی نژاد مشکل نداری با تفکرات ضد تبعیض وضد آقازادگی احمدی نژاد مشکل داری ولی بعد از چند سال فهمیدی رفتن احمدی نژاد نتوانست این تفکر را خاموش کنی...
بخش میمه
جالب اینجاست سایت اعتدالی ... می گوید ایمیل ها – بگذارید علی مطهری حرفش را بگوید...