شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۶
۱۰

پیکر شهرکی‎زاده‎ پس‎ از شهادت+تصاویر

شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۴۰
کد مطلب: 399470
یک معلم بومی روستای نصیرآباد شهرستان سرباز به همراه یکی از اعضای بسیجی بلوچ اهل سنت، روز گذشته با تیراندازی دو فرد مسلح موتورسوار به شهادت رسیدند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، تروریست‌های تکفیری عصر دیروز ـ پنج‌شنبه ۱۱دی‌ماه ـ یک معلم و یک بسیجی بلوچ اهل سنت را در صف نانوایی روستای نصیرآباد شهرستان سرباز به شهادت رساندند.

براساس این گزارش، حدود ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز گذشته دو فرد مسلح نا‌شناس سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت در روستای نصیرآباد شهرستان سرباز، در اقدامی تروریستی دو نفر از ساکنان این روستا را به شهادت رساندند و متواری شدند.

«عیسی شهرکی زاد» معلم بومی ساکن در روستای یاد شده به همراه «ادهم صبوری» از اعضای بسیجی بلوچ اهل سنت، هنگامی که در صف نانوایی بودند، با تیراندازی دو فرد مسلح موتورسوار به شهادت رسیدند.


شهید عیسی شهرکی

عیسی شهرکی که ۱۳ سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش داشت در روستای نصیرآباد زندگی می‌کرد.

از ابتدای امسال تاکنون دو معلم دیگر به نام‌های «جواد نوروزی» و «رضا سرگزی» در جنوب سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده‌اند.



سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن تایید ترور دو نفر توسط اشرار مسلح در شهرستان سرباز، گفت: پس از وقوع این حادثه نیروهای انتظامی بلافاصله در محل حضور یافته و درصدد شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه هستند.

روستای نصیرآباد در ۳۵ کیلومتری راسک در جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....با خاك يكسان كنيد
خدا رحمتشون کنه .... مسئولین ما در قبال امنیت سیستان و بلوچستان ضعیف عمل می کننند.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد ایران زنده باد دانش و علم.
ناشناس
استان سیستان و بلوچستان شده تگزازس هر چندماه باید از مردم این استان شهید شن.فرقی هم نداره شیعه باشه یا سنی ولی معلومه که میخوان تخم بدبینی رو بین این دو فرقه بندازن.جالب اینجاست که هدف مورد نظرشون معلمین و بسیجیهای این منطقه هست.مسئولین هم انگار خواب تشریف دارن و حرفی تو رسانه ها نمیزنن.همش داعش همش سوریه همش عراق انگاری سیستان و بلوچستان از خاک این کشور نیست.اگر استان سیستان و بلوچستان از مرز کشورمون دفاع نکنه وای به حالمون.اگر مردم این منطقه از کشورمون دفاع نکنن داعش هم وارد کشور میشه و وای به روزمون.رسانه های ایران هم اصلا حرفی از اتفاقات این قسمت از کشور نمیزنن چرا؟چرا وقتی میدونن اینجا درگیری هست و کشته میده حرفی تو رسانه نمیزنن؟چرا؟دیشب هم در کمال ناباوری و تعجب یه اشاره از درگیری کردن و اسم بسیجی شهید رو بردن اما از معلم شهید اسمی نبردن.!!!!واقعا جای تعجب داشت....مسئولین فکری باید بکنن جمهوری اسلامی ایران باید حافظ ملت و مردمش باشه.ولی هر چند ماه کمرنگ تر میشه.
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
قشنگیش به اینه که یک عده به نام سیتان بلوچستانی در بعضی از خبرها کامنت میزارند که با اومدن این دولت تنش ها کم شده و امنیت بهتر شده
به طور حتم این دو نفر همان دو نفری هستند که شهید نوروزی ، شهید صیادی و شهید سرگزی و... را به شهادت رسانده اند. نیروی انتظامی شما راحت باشید هنور کارشان ادامه خواهد داشت عجله نکنید. اصلاً هم خودتان را ناراحت نکنید!!!!!
سید
دولت تدبیر و امید کجایی؟
خدا بکشه این عمله انگلیسو
رو همه شهدا شاد برای شادیشون صلوات
عباس
چنین نمایشی از تصویر فردی که شهید شده با بدنی نیمه برهنه، در شان یک شهید نیست.
مگر خدای نکرده اعدامی است که چنین تصویری به نمایش گذاشته اید؟
دسته گلهای سیدصادق شیرازیهاست که تخم کینه رادردلها میکارد.