شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

اعتدال و تدبیر نباید در شعارخلاصه شود

شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب: 398361
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه درهای اتاق مدیران باید به روی مردم باز باشد، گفت: شفاف گویی و مردمی بودن باید سرلوحه کار مدیران باشد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سعید شبستری خیابانی شنبه در آئین معارفه فرماندار جدید سراب اظهار داشت: تدوین سند توسعه شهرستان سراب در حال نهایی شدن است و هسته های مختلفی برای توسعه منطقه در این سند تعریف شده است.

وی با بیان اینکه پیام مردم در انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ نفی برخی افراطی گری ها و حاکم کردن گفتمان اعتدال و تدبیر بود، تصریح کرد: اعتدال و تدبیر باید به صورت برنامه ریزی شده و عملیاتی باشد و نباید در شعارخلاصه شود.

وی با بیان اینکه سیمای کلی آذربایجان شرقی درزمان تغییر و تحول سال گذشته سیمای مناسبی نبود، در خصوص معضلات و تنگناهای استان در بخش های مختلف نیز یادآور شد: ۴۶ هزارمعتاد شناسنامه دار و چهار هزار واحد صنعتی تعطیل شده تنها بخشی از این وضعیت استان بود.

این مقام مسئول در استانداری آذربایجان شرقی تصریح کرد: هنگام تحویل مدیریت اجرایی استان بسیاری از کارگران واحدهای تعطیل شده بیش از ۱۸ ماه حقوق و دستمزد دریافت نکرده بودند و میزان مطالبات از دولت بیش از میزان کل اعتبار استان بود اما خوشبختانه حمایت مردم و رویکرد مناسب دولت گام به گام به سمت حل مشکلات و معضلات پیش می رود.

به گفته معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی، روح امید و نشاط و حمایت های حکیمانه مقام معظم رهبری از دولت باعث شده تا این مجموعه در عرصه های اقتصادی و سیاست خارجی به موفقیت های خوبی دست یابد.

شبستری با اشاره به اینکه ریشه فساد اداری و تمام فسادها را باید درپنهان کاری ها جستجو کرد ابرازداشت: شفاف گویی و مردمی بودن باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد و همواره در اتاق های مسئولان به روی مردم باز باشد.

گفتنی است در این آئین داود گرشاسبی به عنوان فرماندار جدید سراب معرفی و از خدمات ۹ ماهه عابدی فرماندار سابق قدردانی شد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *