پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

نظمی: واگذاری ورزشگاه یادگار به تراکتور

دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 499432
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی می‌گوید که واگذاری ورزشگاه یادگار امام (ره) به تراکتورسازی در مراحل اداری قرار دارد.
نظمی: واگذاری ورزشگاه یادگار به تراکتور
جمشید نظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره ادعای مصطفی مدبر، رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مبنی بر احتمال واگذاری ورزشگاه یادگار امام (ره) به باشگاه تراکتورسازی، اظهار داشت: اولین بار من این پیشنهاد را به باشگاه تراکتورسازی دادم و مسئولان این باشگاه هم از آن استقبال کردند. ما در حال حاضر مشغول واگذاری برخی از اماکن ورزشی استان آذربایجان شرقی به ارگان‌های مختلف هستیم و در این راستا تصمیم گرفتیم که ورزشگاه یادگار امام (ره) را هم به باشگاه تراکتورسازی واگذار کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی افزود: باشگاه تراکتورسازی در حال حاضر مشغول طی کردن مراحل قانونی و اداری است. این مراحل اداری کمی زمان‌بر است، اما می‌تواند برای تراکتورسازی پشتوانه خوبی باشد. البته وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در این زمینه نظر نهایی را ارائه می‌کند، چون آنها متولی ورزشگاه یادگار امام (ره) محسوب می‌شوند.
نظمی در خاتمه تصریح کرد: فعلاً هیچ‌گونه قیمت‌گذاری روی ورزشگاه یادگار امام (ره) انجام نشده و پس از طی کردن مراحل قانونی، قیمت کارشناسی روی این ورزشگاه گذاشته خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *