جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱
پادشــاه ایرانی!

نکونام روی جلد روزنامه دیاریو دی‌ناوارا

سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 396540
بازی اوساسونا و وایادولید برای جواد نکونام، ویژه بود.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین؛این بازیکن گل زد و پایه‌ساز گل دوم تیمش هم بود. شادی گل او دیروز تیتر یک روزنامه دیاریو دی‌ناوارا بود و تحلیلگر سایت این نشریه هم مطلبی ویژه برای او نوشت.

همه فكر مي‌كردند نكونام براي پايان فوتبال خود و براي خريد كردن و لذت بردن از زندگي به پمپلونا بازگشته ولي پادشاه ايراني چيز ديگري نشان داد. قطعاً اوساسونا به نكونام بدهكار است و بدهكار مي‌ماند چراكه هنوز هم طلب‌هاي او را پرداخت نكرده‌اند. نكونام به خاطر اوساسونا از پول قطر گذشت.

در اوساسوناي اين فصل، ما شاهد بازگشت دوباره دو بازيكن سابق اين باشگاه بوديم. اولي ژان اوربان لهستاني به عنوان مربي و دومي جواد نكونام بازهم به عنوان بازيكن. هرچند در سينما مي‌گويند كه هيچ فيلمي، دنباله خوبي ندارد (ترميناتور ۲ يك استثناست) اما بازگشت جواد نكونام برخلاف بازگشت ژان اوربان را نمي‌توانيم بازگشت ناموفقي بدانيم.

جواد مقابل وايادوليد به گونه‌اي بازي مي‌كرد كه حاضران در ورزشگاه، جملگي مي‌گفتند كه بالاخره در حال ديدن نكونام واقعي هستيم. او به خوبي مي‌دويد و در زمين با توصيه‌هاي خود، نقش يك رهبر واقعي را بازي مي‌كرد. در نيمه دوم كه اوساسونا ۱۰ نفره بود، او آنقدر دويد و تلاش كرد كه تحسين همگان را برانگيخت. جواد در اين بازي حتي بيشتر از ۴۰ توپ‌ربايي داشت. در اين بازي ما ورژن جديدي از نكونام را مشاهده كرديم. ورژن ۱و۲ جواد. نكو به‌خاطر عملكرد بي‌نظيرش در اين بازي، شايسته تقدير است. حال بايد بازگشت دوباره او به اوساسونا را جشن گرفت. نكو حالا يك عضو مؤثر تيم است و اين مي‌تواند خبر خوبي براي همه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *