شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۱۰

نامه‌ امام‌جمعه برای رهایی از زرق و برق القاب

شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب: 687814
حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال‌وبختیاری و امام جمعه شهرکرد در نامه‌ای به مدیر کل صدا و سیمای این استان نسبت به تعابیر و القابی که از سوی این رسانه برایشان استفاده می‌شود واکنش نشان دادند و خواستار شدند که ایشان را در انجام وظایف یاریگر بوده و در ظلمات و زرق و برق القاب گرفتار ننمایند.
نامه‌ امام‌جمعه برای رهایی از زرق و برق القاب
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال‌وبختیاری و امام جمعه شهرکرد در نامه‌ای به مدیر کل صدا و سیمای این استان نسبت به تعابیر و القابی که از سوی این رسانه برایشان استفاده می‌شود واکنش نشان دادند و خواستار شدند که ایشان را در انجام وظایف یاریگر بوده و در ظلمات و زرق و برق القاب گرفتار ننمایند.

متن کامل نامه نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به مدیر کل صداوسیمای این استان به شرح زیر است:

جناب آقای افشارنیا مدیر کل محترم صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری دام عزّه‌وتوفیقه

با سلام مدتی است که از کلام نورانی آیت الله برای این حقیر استفاده می‌شود.

 اولاً: آیت حق جلّ‌وعلا بودن از شئـُون بلندی است که این رو سیاه غرق ظلمات را نشاید

ثانیاً: تاکنون دو سه نوبت در جلسات، خود و دیگران را از اینگونه أمور بر حذر داشته و گفته‌ام بنده را جز محمد علی نکونام نخوانند.

 ثالثاً: این حقیر علیرغم شرکت سالهای متمادی در دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم افتخارم آن است که مسئله‌گو باشم و احکام الهی را برای جامعه و عباد الرّحمن تبیین نموده و مروج الاحکام باشم.

 رابعاً: از حضرت حق جلّ و علا مدام مسألت داشته‌ام که بی‌ادّعا و بی‌‌توقع انجام وظیفه نموده و زینت لباس مقدس طلبگی باشم و اکنون اگر در سلک خادمی دستگاه مهدوی بعنوان یک طلبه پذیرایم باشند فخر دنیا و آخرت را خواهم داشت.

 علیهذا ضمن تشکر از حسن ظن آن رسانه و دیگر بزرگوارانی که از حوزه‌های علمیه و مراکز و شخصیتها اظهار لطف دارند عاجزانه تقاضامندم این حقیر را در انجام وظایف یاریگر بوده و در ظلمات و زرق و برق القاب گرفتارم ننمایند. 

 از همه اعزّه مومنین و مومنات خواهشمندم این عبد عاصی، از قافله مانده، پای در گِل فرو رفته، روسیاه محروم و ظلمت‌زده مغموم را در این ماه مبارک از دعای خیرتان بهره‌مند نمایید.

محمد علی نکونام 
۲۹/ اردیبهشت/۹۸
۱۳ رمضان المبارک ۱۴۴۰
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یکی از معضلاتی که دچار آن شده ایم این است که به محض اینکه فردی به امامت جمعه یکی از استانها منصوب میشود سناد نماز جمعه آن شهر و منابع خبری برای آن شخص عنوان آیت الله استفاده میکنند که این باعث ناراحتی و گریزان شدن مردم از نماز جمعه میشود.تشکر
دهکردی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
لزوم پخش کامل محاکمه مفسدان بانکی و اقتصادی
صداوسیما محاکمات مفسدان بانکی و اقتصادی را خیلی مختصر پخش می‌کند و این در حالی است که مردم و بخصوص مالباختگان خواستار اطلاع‌رسانی‌های کافی و کامل از جریان محاکمات آنان هستند. بهتر است صداوسیما برنامه ویژه‌ای برای نمایش محاکمات متهمان یادشده تدوین و جریان کامل این محاکمات را از یکی از شبکه‌های تلویزیون پخش کند.
Iran, Islamic Republic of
وقتی موش‌های دشمن از سوراخ‌هایشان بیرون می‌آیند
پس از خواندن مقاله «حالا وقت لجبازی نیست» آقای فتح‌الله آملی در روزنامه اطلاعات ۲۴ اردیبهشت ماه به عنوان یک ایرانی بسیار متأثر شدم که چرا برخی از مسئولان در این اوضاع حساس کشور با بی‌تدبیری و منفعت‌طلبی‌هایشان چوب لای چرخ ذخائر ملی می‌گذارند و با دامن زدن به تورم و گرانی‌ها اجازه می‌دهند موش‌های دشمن از فرصت به وجود آمده سوءاستفاده کنند و با بیرون آمدن از سوراخ‌هایشان، برای ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی خط و نشان بکشند.
Iran, Islamic Republic of
افرین و دست مریزاد ای مرد بزرگ. همیشه طرفدار فقرا و مستضعفین باشید.
Iran, Islamic Republic of
در مکاتبات فارسی استفاده از اولا ثانیا و ثالثا و... خلاف دستور و آیین نگارش فارسی است نخست همین را حل بفرما
شما خود عندالله خادم ملت باش خدا و امت خداجو خود میدانند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
درودبرنماینده ولی فقیه دراستان چهارمحال وبختیاری.انصافامن خودم امام جمعه استان جناب آقای نکونام راازنزدیک دیدم بسیارمردمی وفروتن می باشند.به شهرستان های کم برخوداراستان نگاه ویژ ه ای داردوسالی چندبارازمنطقه های سخت گذراستان ماننددهدلی اردل وبخش موگویی کوهرنگ بازدیددارد.خدامالک اشترهای زمان راازشردشمنان حفظ کند.
Iran, Islamic Republic of
...