دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۱

پیام تسلیت ایوبی در سوگ انوشیروان

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب: 396226
«ارجمند»همان‌گونه که تصاویر بدیعی بر نگاتیوها ماندگار کرد، در دل مردم هم جاودانه شد
به گزارش جهان به نقل از تسنیم: رئیس سازمان سینمایی گفت: زنده یاد ارجمند در طول چند دهه بازیگری به‌‌ همان نسبت که نقش‌ها را ماندنی و تصاویر بدیعی بر نگاتیوهای سینما ثبت کرده، در دل میلیون‌ها مخاطب تلویزیون نیز جاودانه شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی درگذشت «انوشیروان ارجمند»، بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی یادداشتی را منتشر کرد.

متن یادداشت حجت الله ایوبی به شرح زیر است:
هنرمند واقعی از بطن جامعه برمی خیزد و در تلاطم زندگی رنج‌ها و شادی‌های مردم را بر دوش می‌کشد. به همین دلیل سخن گفتن از هنرمند بزرگ و موسفید کرده‌ای همچون «انوشیروان ارجمند» کار ساده‌ای نیست. بر این باورم که استواری فرهنگ و هنر این سرزمین وامدار پایداری هنرمندانی چنین است.

زنده یاد ارجمند در طول چند دهه بازیگری به‌‌ همان نسبت که نقش‌ها را ماندنی و تصاویر بدیعی بر نگاتیوهای سینما ثبت کرده، در دل میلیون‌ها مخاطب تلویزیون نیز جاودانه شده است.

غم از دست دادن هنرمندی توانا دل سینماگران را هم غمگین کرده و وظیفه دارم به نمایندگی از اهالی سینما فقدان این هنرمند را به خانواده محترمشان و جامعه هنری تسلیت عرض کنم. یقیناً هنرمندانی همچون داریوش ارجمند، برزو ارجمند، امیریل ارجمند و باقی بازماندگان در این خانواده هنرمند پرور راهش را دنبال خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *