جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

آقای ایوبی! فایل صوتی را منتشر کنید

دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 313446
حبیب کاوش با انتشار یادداشتی کوتاه در واکنش به تکذیبیه سازمان سینمایی از حجت‌الله ایوبی خواست فایل صوتی جلسه شنبه ۲۳ شهریور منتشر شود.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، حبیب کاوش سخنگوی جامعه صنفی تهیه‌کنندگان سینمای ایران که شب گذشته پس از پایان جلسه اعضای خانه سینمای ایرانیان با حجت‌‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی از تفاهم بر سر توافقات قبلی خبر داده بود در واکنش به تکذیبیه روز گذشته سازمان سینمایی جوابیه‌ای نوشته که نسخه‌ای از آن را در اختیار سرویس سینمایی فارس قرار داده است.

براساس این گزارش در متن این جوابیه آمده است:

آقای ایوبی! از برخورد مدیری در مرتبه شما زبانم قاصر ماند اگر راست می‌گویید؟! نوار ضبط شده مطالب روز شنبه ۲۳ شهریور ۹۲ (در خصوص انتخاب ۷ نفر) که در حضور ۱۰ نفر از ما و مشاوران محترم‌تان عنوان شد را پخش کنید.

حبیب کاوش شب گذشته اعلام کرده بود که «مجدداً تأکید شد که کمیته ۷ نفره متشکل از سه نماینده از خانه سینمای ایرانیان، سه نماینده از خانه سینما و یک نماینده از طرف سازمان سینمایی معرفی شوند تا بر روند بازگشایی خانه سینما و مجمع عمومی نظارت کنند و همچنین کارشناسی‌های لازم را در خصوص ادامه روند کار خانه سینما انجام دهند» اما عصر امروز سازمان سینمایی در اطلاعیه‌ای تشکیل هیات هفت‌نفره برای بازگشایی و نظارت بر برگزاری مجمع عمومی خانه سینما را تکذیب کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *