پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

تلاش دو تیم برای جذب بازیکن مغضوب ژنرال!

يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 395135
تیم های سپاهان و تراکتورسازی در تلاش براي جذب مدافع مغضوب امير قلعه نويي برآمده اند.
به گزارش جهان به نقل از افکار، ميلاد فخرالديني اين روزها مورد غضب قلعه نويي قرار گرفته است و به نظر مي رسد که براي نيم فصل دوم ديگر جايي در جمع آبي پوشان نخواهد داشت.

مدافع راست پاي استقلال که قبل از شروع فصل و با اصرار قلعه نويي جذب این تيم شد، بعد از دربي و اتفاقات آن، به يکي از مغضوبان ژنرال تبديل شد تا سرمربي تيم درخواست معاوضه او با بازيکن سايپا را مطرح کند.

گفته می شود شیطنت برخی اطرافیان تیم و قلعه نویی باعث تیره شده روابط فخرالدینی و سرمربی استقلال شده تا جایی که صحبت از معاوضه این بازیکن است.

البته فخرالديني درصدد دريافت رضايت نامه است تا تيم آينده اش را خودش انتخاب کند و گويا هواي بازگشت به تبريز و تراکتورسازي به سرش زده است و حتي اخباري پيرامون مذاکره رسول خطيبي با اين بازيکن شنيده مي شود.

پس از منتفي شدن حضور علي حمودي مدافع راست پاي سپاهان در تراکتور، مديران اين باشگاه در تلاش برای جذب يک بازيکن ديگر هستند.

از سوی دیگر شنیده می شود باشگاه سپاهان نیز خواستار جذب فخرالدینی است و حسین فرکی برای تقویت خط دفاعی اش به او نیاز دارد.

البته مشخص نیست استقلال با این درخواست موافقت کند یا نه چرا که مسئولان این باشگاه اعلام کرده اند به تیم های رقیب بازیکن نمی دهند و نمی خواهند رقبای شان تقویت شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *