جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خبر داد

دیدار حزب مؤتلفه با جبهه پایداری

باید فاتحه خانه احزاب را خواند
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 391115
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی از دیدار مسئولان این حزب با اعضای ارشد جبهه پایداری خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در پاسخ به این سؤال که آیا حزب مؤتلفه اسلامی با جبهه پایداری دیداری داشته است یا خیر، گفت: ما دیداری با جبهه پایداری در راستای همگرایی داشتیم که به لطف خدا جلسه خوبی بود.

وی افزود: مسئولان دو حزب در این جلسه حضور داشتند و از جبهه پایداری، دبیرکل آقای آقاتهرانی به همراه جمعی از مسئولان ارشد این حزب حاضر بودند.

بادامچیان اضافه کرد: قرار شد توضیحات بیشتر از متن این جلسه با توافق طرفین صورت گیرد و من هم‌اکنون نمی‌توانم جزئیات بیشتری از این جلسه را بیان کنم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به سؤال دیگری درباره تشکیل باشگاه احزاب و اقدامات برخی احزاب اصلاح‌طلب در راستای تشکیل مجدد خانه احزاب اظهار داشت: خانه احزاب در دوران وزارت کشور دولت قبل از سوی کمیسیون احزاب تذکر گرفت و به دلیل عدم رعایت مسائل قانونی فعالیتش خاتمه یافته تلقی شد و امکانات در اختیار آنها نیز پس گرفته شد

وی افزود: هم‌اکنون دوباره جمعی از تشکل‌های اصلاح‌طلب می‌خواهند خانه احزاب را راه‌ بیندازند ولی اصولگرایان تاکنون با آنها همراهی نکرده‌اند به این دلیل که دوره خانه احزاب پایان یافته و سابقه آن خدشه‌دار است و هیچ یک از تشکل‌های اصولگرا حاضر به همراهی با این افراد نیستند.

بادامچیان اظهار داشت: اگر آنها بخواهند خانه احزاب را مجدداً فعال کنند در واقع یک خانه یک طرفه شکل می‌گیرد که دیگر نمی‌توان اسم آن را خانه احزاب گذاشت.

وی با بیان اینکه پیشنهاد ما ایجاد یک تشکل جدید به نام باشگاه احزاب بود، تصریح کرد: به نظر من باید برای خانه احزاب فاتحه بخوانیم و حالا در این میان برخی دل‌شان خوش باشد که برای این تشکل سخنگو تعیین کنند و کارهای دیگری انجام دهند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با تأکید بر مخالفت تشکل‌های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری و همچنین حزب مؤتلفه اسلامی با تشکیل خانه احزاب به سبک سابق تصریح کرد: فعالیت‌ها برای راه‌اندازی مجدد خانه احزاب تلاش مثمن‌ثمری نیست زیرا اگر این تشکل‌ها دور هم جمع شوند دوباره کار خود را خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *