جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳

برنامه زمان‌بندی ۳ تشکل اصول‌گرا برای انتخابات +جزئیات

سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 444566
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه برنامه زمان‌بندی حزب مؤتلفه اسلامی، جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران برای انتخابات مجلس در راستای همگرایی میان نیروهای اصول‌گرا را تشریح کرد.
برنامه زمان‌بندی ۳ تشکل اصول‌گرا برای انتخابات +جزئیات
به گزارش جهان، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره برنامه‌های سه تشکل اصول‌گرا(مؤتلفه، پایداری و ایثارگران) برای ایجاد وحدت و همگرایی میان سایر نیروهای اصول‌گرا، اظهار داشت: برنامه زمان‌بندی شده‌ در راستای وحدت و همگرایی میان نیروهای اصول‌گرا و مأموریت‌های مختلفی در جلسات سه تشکل حزب مؤتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصویب شده است.

وی ادامه داد: دبیران کل سه تشکل اصو‌ل‌گرا در حال اجرایی کردن برنامه‌های زمان‌بندی شده هستند و جلسات آقایان حسین فدایی، محمدنبی حبیبی و حجت‌‌الاسلام آقاتهرانی براساس جمع بندی اقدامات در حال برگزاری است و آنها باید در جلسات مشترک سه تشکل گزارش اقدامات خود را به اعضا ارائه کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه درباره جزئیات برنامه‌های زمان‌بندی شده سه تشکل، گفت: این برنامه‌ها شامل توسعه فعالیت‌های هماهنگی در بین بدنه تمام تشکل‌های اصول‌گرا و استان‌ها، بررسی دیدگاه‌های استان‌ها درباره انتخابات و جمع‌بندی پیشنهادات آنها و انتقال جمع‌بندی به مرکز و تشکیل شورای هماهنگی اصول‌گرایان می‌شود.

اسدالله بادمچیان عضو حزب مؤتلفه اسلامی پیش از این خبر از دیدار با بزرگان اصول‌گرای هر استان و کسب نظرات آنها برای تدوین لیست‌ها داد‬ه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *