شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲

آقای‌آخوندی به مسکن‌مهرهم سربزنید!

سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 390688
چندیست آخوندی با حضور در همایشها و نمایشگاههای مختلفی که در غیر از حوزه وزارت راه و شهرسازی برگزار می شود شرکت کرده و سخنرانی نیز میکند.
به گزارش جهان به نقل از مسیرآنلاین؛ این برای اولین بار است که یک وزیر تخصصی علاقمند است در غیر از حوزه تخصصی خود اظهارنظر کند؛ به طور مثال در اوائل سال جاری آخوندی وزیر راه و شهرسازی با حضور صمیمی و سرزده در خانه هنرمندان از نگارخانه‌های آن بازدید و با هنرمندان و مدیران خانه صحبت کرد.

همچنین وی از بزرگترین نمایشگاه هنرمندان خودآموخته در خانه هنرمندان ایران بازدید کرد و در جمع شاعران حضور یافت و چند کلمه‌ای صحبت کرد.

در ماه گذشته نیز آخوندی با حضور در همایش عدالت آموزشی صحبت از تقبیح اسیدپاشی در اصفهان نمود!

جای این سوال باقیست با توجه به مشکلات بسیار زیاد وزارت راه و شهرسازی در حوزه مسکن مهر - که در حال حاضر پروژه های بسیاری در بلاتکلیفی به سر می برند - و در حوزه حمل و نقلی -که دومینوی سوانح هوایی و ریلی همچنان ادامه دارد-، وزیر محترم راه و شهرسازی چگونه وقت برای بازدید به خانه هنرمندان یا سخنرانی در خصوص عدالت آموزشی و اسیدپاشی پیدا میکند؟ خانه هنرمندانی که هنوز وزیر تخصصی خود یعنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را از ابتدای وزارت بخود ندیده است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *