شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

عزاداری کودکان کار با حضور شهردار تهران

يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب: 389420
مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) ویژه کودکان کار در محله هرندی منطقه ۱۲ با حضور شهردار تهران برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،‌ مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) در منطقه ۱۲ با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران، مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی، حجةالاسلام امرودی معاون اجتماعی و فرهنگی، محمدنژاد شهردار منطقه ۱۲ و جمعی از مدیران شهری درمحله هرندی برگزار شد.

در این مراسم قالیباف در جمع کودکان کار در دسته سینه زنی و مجلس ذکر مصبیت امام حسین(ع) به عزاداری پرداخت و سپس با حضور در مدرسه شهید منتظری به درد دل‌ها و صحبت‌‌های کودکان گوش داد‌.

شهردار تهران در حاشیه بازدید از روند بازسازی مدرسه شهید منتظری در محله هرندی که ساخت آن را شهرداری تقبل کرده است، گفت: توجه به کودکان کار، برنامه‌ریزی و رسیدگی به امور فرهنگی و اجتماعی این بخش از افراد جامعه همواره مورد توجه شهرداری تهران بوده است که در این راستا کارهای خوبی هم در حال اجراست‌.

براساس این گزارش سخنرانی حجةالاسلام امرودی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درباره اهمیت قیام امام حسین(ع) و برپایی نماز جماعت در مسجد میدان هرندی پایان بخش این مراسم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *