شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تداوم بارش در غرب کشور

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب: 388355
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم باش در غرب کشور و کاهش دمای پایتخت خبر داد.
به گزارش جهان، احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: بارش باران امشب در سواحل غربی دریای خزر و استان گیلان پیش بینی می شود و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در برخی ساعات در این مناطق ابرناکی و بارش های خفیف افزایش می یابد. همچنین در جنوب غرب کشور بارش پراکنده و در روز سه شنبه علاوه بر آن در غرب کشور رخ می‌دهد.

به گفته وی، در روز چهارشنبه رگبار و رعدوبرق در دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی واقع در استان های لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و بصورت خفیف تر شمال فارس و ارتفاعات غربی اصفهان پیش بینی می شود که این سامانه با حرکت به سمت شرق تضعیف شده و سبب بارشهای پراکنده در برخی مناطق مرکزی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به نزدیک شدن توفان حاره ای نیلوفر به سواحل دریای عمان اظهار داشت: با نزدیک شدن این توفان حاره ای دریای عمان از اواخر سه شنبه و طی روز چهارشنبه مواج خواهد شد و همچنین بارش پراکنده در مناطق ساحلی سیستان وبلوچستان رخ می دهد که این شرایط در پنجشنبه صبح نیز ادامه می یابد و از اوایل شب بتدریج از ارتفاع امواج کاسته می شود.

وظیفه تصریح کرد: فردا آسمان تهران کمی ابری با غبارمحلی همراه خواهد بود. کمینه و بیشینه دما در این روز به ۷ و ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *