سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

بارش باران در غرب کشور طی 24 ساعت آینده

سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب: 388587
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش پراکنده طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.
به گزارش جهان، احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلبافزود: برای سه روز آینده در سواحل غربی دریای خزر ابرناکی، بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته وی، این وضعیت امشب در مناطقی از جنوب غرب کشور و فردا(چهارشنبه) علاوه بر این مناطق، در مناطقی از استانهای واقع در دامنه‌های زاگرس رخ می دهد.

وظیفه اظهار داشت: در روز پنج شنبه سامانه دیگری، مناطق غربی کشور را در بر می گیرد که گستره بارش آن دامنه‌های جنوبی البرز و همچنین مناطقی از مرکز و جنوب کشور را نیز در بر خواهد گرفت.

وی افزود: به دلیل اثر توفان حاره ای نیلوفر، از اواخر روز سه شنبه تا پایان هفته جاری دریای عمان، به ویژه مناطق شرقی آن، مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد:فردا آسمان تهران کمی ابری و به تدریج با افزایش ابر و گاهی وزش باد همراه خواهد بود. کمینه و بیشینه دما در این روز به ۹ و ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *