شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

پیگیری شکایت‌ از طریق مجلس

جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 386175
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری گفت: متاسفانه اطرافیان رئیس فدراسیون از موقعیت خود سوء استفاده می‌کنند و هیچ کس هم با آنها برخورد نمی‌کند.
به گزارش جهان، محمود پراش در گفت‌وگو با فارس، در مورد تعلیق شدنش از سوی فدراسیون به دلیل حاشیه های به وجود آمده در مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری اظهار داشت: مطمئنا ما هم بیکار نخواهیم نشست و از طریق فراکسیون ورزش مجلس و حراست وزارت ورزش و جوانان موضوع را پیگیری می‌کنیم و نامه هم نوشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تنها مشکل ملی پوشان حضور چایچی در مدیریت تیم‌های ملی است، گفت: متاسفانه یک نفر در فدراسیون با قصد و غرض کار می‌کند و هرکاری دلش می‌خواهد، انجام می‌دهد. چایچی هر روز در فدراسیون در گوش قمری، رئیس فدراسیون از همه ملی پوشان بد می‌گوید و نمی‌دانیم چرا با او برخورد نمی‌شود.

ملی پوش دوچرخه سواری عنوان کرد: تنها راه برطرف شدن مشکلات دوچرخه سواری و ملی پوشان رفتن چایچی از فدراسیون است. بیش از ۱۰ نفر از ملی پوشان با او مشکل دارند و اگر تنها یک یا دو نفر بود، آنها درست می‌گفتند. چایچی با همه مشکل دارد و حتما سودی در این کار برای او وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که پس چگونه در این مدت با چایچی در تیم ملی کار کرده‌اید، گفت: ما برای تیم ملی ایران رکاب می‌زنیم و مجبور بودیم که او را تحمل کنیم. چایچی همسر خود را هم به عنوان سرپرست بانوان منصوب کرده است و اگر از بانوان ملی پوش هم بپرسید، متوجه می‌شوید او چطور با بانوان برخورد می‌کند. البته ما یک سری مدارک هم داریم که چایچی برخی از ملی پوشان را علیه ما تحریک می‌کرد که در صورت نیاز آنها را هم علنی خواهیم کرد.

پراش در خصوص داوری چایچی در لیگ برتر دوچرخه سواری عنوان کرد:‌ من هم می‌توانم ادعا کنم مدرک داوری و مربیگری دارم، اما باید مشخص شود که چگونه آنها را گرفته است. چایچی در این حواشی که به وجود آورده است تنها خودش ضرر خواهد کرد و مطمئن باشید او با این شرایط از فدراسیون خواهد رفت. او زمانی که در تبریز بود دوچرخه سواران این شهر از دست او گلایه زیادی داشتند و حالا هم در فدراسیون این شرایط را به وجود آورده است.

ملی پوش دوچرخه سواری ایران گفت: بیشتر تاثیر منفی در بازی‌های آسیایی را چایچی و مربی خارجی روی بچه ها داشتند.قمری، رئیس فدراسیون خودش آدم دلسوزی است، اما متاسفانه اطرافیان او از سمت‌هایی که دارند، سوء استفاده می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *