يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - 26 May 2024
 
۱
۳

ورود پراید و سمند به غرب آفریقا

سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب: 385765
خودروهای سمند و سورن در مراسمی با حضور مسئولان ایران و نیجر، وارد نیامی، پایتخت این کشور اسلامی در غرب آفریقا شد.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، محمد نیکخواه سفیر جمهوری اسلامی ایران در نیجر در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر در پرتوریا گفت: نخستین محموله این خودروهای صادراتی شامل 12 دستگاه سمند و سورن به نیامی وارد و در بخش تشریفات نیجر استفاده خواهد شد.
 
وی گفت: نخستین محموله خودروی ایرانی شامل 90 دستگاه پراید برای استفاده در ناوگان تاکسیرانی نیجر دی ماه سال گذشته وارد نیامی پایتخت این کشور شد.
 
بازار صادراتی خودروهای پراید، سمند و سورن ساخت کشورمان، بعد از کشورهای همسایه جمهوری اسلامی ایران، در بازار کشورهای آسیای مرکزی، خاورمیانه، شمال آفریقا و آمریکای لاتین باز شده است. 
 
بازار مناسب خودروهای ایرانی در آفریقا
 
مقامات و مردم نیجر با استقبال از این خودروها، رقابتی بودن قیمت این خودوری ایرانی با خودروهای مشابه و سازگاری آن با محیط را از عوامل واردات خودروی ایرانی پراید به شبکه حمل و نقل این کشور صحرایی اعلام کردند.
 
سفیر ایران در نیجر همچنین تصریح کرد: این اقدام با استقبال اتحادیه های تاکسیرانی و دیگر خریداران خودروهای شخصی مواجه و موجب تقاضای متعدد آنها به شرکت‌های ایرانی برای صادرات این خودرو کم مصرف شده است.
 
نیکخواه گفت: قیمت مناسب و عملکرد خوب خودروهای ایرانی در شرایط آب و هوایی غرب آفریقا ، بازار مناسبی برای این محصولات ایرانی در کشور نیجر و دیگر کشورهای آفریقایی خواهد بود.
 
وی گفت: تحقق این امر در گرو استفاده شرکت های خودروساز ایران از فرصت های موجود و ایجاد یک شبکه قابل قبول پشتیبانی، تأمین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش است تا بتوانند از کالاهای صادراتی خود حمایت های لازم را در کشور مقصد دریافت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امن
اینا اگه با هم دست به دست ویروس ابولا بدن نسل بشر رو از روی زمین منقرض میکنند!!!
حسین کیانی
با ابولا و ایدز کشته نشدند با پراید دارن امتحان می کنن
France
متاسفانه در مورد خودروهای ایرانی کم لطفی می کنیم. همیشه فکر می کنیم مرغ خمسایه غازه! پراید و سمند در هر کشوری که رفتند با وجود رقابت ازاد با استقبال خوبی روبه رو شدند. هر کس برای زیرات به عراق رفته باشد می بیند که خودروهای ایرانی خصوصا پراید در کنار همه انواع خودروهای آمریکائی، ژاپنی، کره ای و چینی، بازار خوب و مشتریان ثابتی دارد. بیائید خودمان و هر چه مربوط به خودمان است دوست داشته باشیم. بیائید بیماری "حس خودآزاری" را درمان کنیم!