شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۶
۲۱

آیت‌‎الله آملی‌لاریجانی به کدام رسانه‌ها هشدار داد؟ +تصاویر

يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 385398
آیت‌الله آملی لاریجانی در هشداری نسبت به رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب برای ترویج و بزرگنمایی فساد در کشور گفت: در پرونده‌ها نباید زودهنگام اطلاع‌رسانی شود. عده‌ای راه افتاده‌اند در رسانه‌ها و در میان مسئولین و مدعی هستند فساد همه جا را گرفته است. این خلاف واقعیت است.
آیت‌‎الله آملی‌لاریجانی به کدام رسانه‌ها هشدار داد؟ +تصاویر
به گزارش جهان، آیت‌الله آملی لاریجانی صبح امروز در هشدار به رسانه‌های زنجیره‌ای و حامی دولت درباره بزرگ کردن فساد در کشور گفت: برخی رسانه‌ها می‌خواهند وقوع فساد را به گردن سازمان‌های دیگر بیندازند که این کار گریبان خودشان را خواهد گرفت. رسانه‌های زنجیره ای درباره پرونده ای که در دادسرا است و فرد بازداشت شده است از متهم نام می‌برند و تیتر می زنند که پای چند وزیر به این پرونده کشیده شد. در این خصوص به دادستان تهران دستور دادم که همه را رصد کند و آنچه خلاف قانون است پایش بایستد و اگر نیاز به احضار است این کار را انجام دهد.

رئیس دستگاه قضا خاطرنشان کرد: نماینده نیز نباید در پرونده های قضایی وارد شده و درباره آن به اطلاع رسانی و اظهارنظر بپردازد. قانون اساسی دادگستری را مرجع تظلمات دانسته که این معنای انحصار است.

آیت الله آملی لاریجانی خاطرنشان کرد: در پرونده ها نباید زودهنگام اطلاع رسانی شود. عده ای راه افتاده اند در رسانه ها و در میان مسئولین و مدعی هستند فساد همه جا را گرفته است. این خلاف واقعیت است. این همه انسان شریف و پاک در ادارات و دستگاه های اجرایی مشغول به کار هستند و سلامت دستگاه های کشور در عزم جدی آنها برای مقابله با فسادند. اینکه رسانه ها به این موضوعات دامن می زنند کار اشتباهی است و باعث ناامیدی مردم می شود و این موضوع به امنیت ملی برمی گردد.

از سوی دیگر، بر اساس رصد روزانه رسانه‌های زنجیره‌ای - کرایه‌ای اصلاح‌طلب متوجه هماهنگی از پیش تعیین شده این روزنامه ها در روز سه شنبه هفته گذشته می شویم.

روزنامه‌های اصلاح‌طلب حامی دولت، در سه شنبه هفته گذشته با بزرگ‌نمایی در تیتر اول خود، به دنبال نشان دادن فساد در میان وزرای دولت سابق بودند و ترویج همه گیر شدن فساد در کشور را دنبال می‌کردند حال آنکه همین رسانه‌ها درباره فسادهای موجود در پرونده کرسنت، استات اویل، بنزین‌های آلوده و دیگر فسادهای علنی شده توسط نمایندگان مجلس سکوت کرده و حتی گاهی برای توجیه عملکرد خطای مسوولان از فسادهای اتفاق افتاده، دفاع هم می کنند.

تصاویر زیر سند پیگیری رسانه‌های زنجیره‌ای برای بزرگ نشان دادن و ترویج فساد در کل کشور است.











منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حرف حق تلخ است!!!!
Iran, Islamic Republic of
کرسنت هم تلخه!!! توافق ژنو هم تلخه!! ببین در مورد اینها مطلب می نویسند؟!!! این برادران اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
حرف حق تلخ نیست بلکه خیلی هم شیرین است مگر برای کسانی که دنبال سوء استفاده از حق هستند که حق را به صورت باطل جلوه میدهند آنوقت تلخ می شود !!!
تارینه
برادران لاریجانی ؛ چقدراز نظر فکروعقیده بایکدیگر اختلاف نظر دارند!!!!
ای کاش رییس مجلس هم با رییس دستگاه قضا هم عقیده بودند.
ارمیا
هم عقیده هستن
یعنی مبناها یکیه
برادران لاریجانی (صادق-علی-جواد) از نیروهای مورد اعتماد نظام هستن که خاطر نظام از بابت اونها جمعه و هنوز سوتی بزرگی ندادن...
تنها گناه علی آقا اینه که جلو احمدی نژاد وایساد...
ما نباید انتظار داشته باشیم همه مثل ما فکر کنن...
مجید سایبان
عجیبه برای یه عده هنوز هم ملاک تشخیص حق از باطل احمدی نژاد!
حاج حسین شریعتمداری ، لاریجانی ، دکتر قالیباف ، توکلی ، زاکانی و تمام نیروهای اصیل و ارزشمند انقلاب رو کنار میزنن برای اینکه به احمدی نژاد انتقاد کردن
تقریبا هیچ دلیل خدا پسندی هم ندارن
خدا رو شکر که احمدی نژاد این اشتباهات بزرگ رو کرد!!! وگرنه یه عده فکر میکنم به خاطر احمدی نژاد توی روی حضرت آقا هم می ایستادن
درود
تکبیر
United States
جمعه چییه نوشتید منظور فردای پنجشنبه است ؟
م
گناه بزرگتر این بود که در جریان فتنه موضع خوبی مقابل فتنه گران نگرفت و حتی به میرحسین تبریک گفت
United Kingdom
تنها گناه!؟ گناه؟!
نويد
پس چرا به رسانه هاي اصولگرا كه مهدي هاشمي رو هنوز چيزي تو دادگستري ثابت نشده بيچاره كردن چيزي نميگن؟؟؟تلويزيون نشونش ميده اينقدر با صورت شطرنجي كه كاملا واضحه؟...
سید
United Kingdom
همه روزنامه های اصلاح طلبان یک تیتر زدن اونم به طور کاملا خودجوش!پیدا کن پرتقال فروش رو.
رضا
یعنی تکرار سخنان اقای اژه ای جرم است. طبق گفته شما. به تیر این روزنامه دقت کنید.
دادگاه م ه چی شد
همه چی پر.؟
Iran, Islamic Republic of
اینها که ظاهرا با یک تحریره هدایت می شوند!
Germany
ههههههه جالبه!
اينا همشون حرفهاي آقاي اژه اي تو مصاحبه مطبوعاتي رو منتشر کردن!
عجب کار بدي کردن!
الان این اطلاع رسانی چه بدی ایی داشته بلاخره در مضان اتهام هستند یا بودند نمی شود که روی همه چیز سرپوش گذاشت سرپوش گذاشتیم این شد
کورش
Germany
نه بابا فساد کجا بود، دولت احمدی نژاد و فساد، اختلاس سه هزار میلیاردی ، پرونده تامین اجتماعی، اختلاس گمرک بوشهر، اختلاس استانداری تهران، اختلاس معاون محترم رییس جمهور اختلاس عسلویه اینا همه شوخی بود، جهان میدونم منتشر نمیکنی!
محمد
با سلام با عرض تاسف ؟ متاسفانه این موضوعات تخم لغی است که متاسفانه سخنگوی قوه قضاییه به دلیل خصومتهای گذشته در دهان این روزنامه های زنجیره ای در مصاحبه های خود می گذارد ؟ خود کرده راتدبیر نیست.
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی یعنی نباید می نوشتند؟
پس چرا بعضی از موارد در بوق و کرنا میشه و هیشکی چیزی نمیگه؟
یک بام و دو هوا یعنی این.
اینها در تاریخ ثبت میشه .
به نظرتون دستاورد مذاکرات ظریف جز تحریم های بیشتر بود ؟؟؟؟؟

آیا پولهای بلوکه شده ایران رو برگردوند به میهن این ظریفی که میگفتین دیپلمات ترین فرد ایرانه؟؟ یا باز در بانکهای خارج به نام ایران زدند ولی بلوکه کردند و کفتند برگرداندیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگر غیراز اینه یا دستاوردی ازش سراغ دارین بگید تا ما هم بدونیم !!!!!!!!!!!