جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

نامه 470تشکل غیردولتی به رییس قوه قضاییه

سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب: 242923
470 تشکل غیر دولتی طی نامه ای خطاب به آیت الله آملی لاریجانی از جدیت قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی تشکر کردند.
 به گزارش جهان، متن کامل نامه به شرح زیر است :
به خدا سوگند، بيت المال تاراج شده را هر کجا که بيابم به صاحبان اصلي آن باز  مي گردانم. گرچه با آن ازدواج کرده يا کنيزاني خريده باشند، زيرا در عدالت گشايش براي عموم است. " مولای متقیان حضرت علی (ع) "

حضرت آیت ا... آملی لاریجانی
رئیس محترم قوه قضائیه

با سلام و احترام
       زيبايي سياست، رعايت عدالت در حکومت است واسلام قوام جامعه را در برقراري عدل و عدالت مي داند و ظلم را نقطه مقابل عدل مي پندارد که باعث اضمحلال و فرو پاشي حکومت ها در جوامع مي شود. ( غرر الحكم )

در حقیقت عدالت سنگ محک ارزش‌هاي اجتماعی می باشد و نهادینه شدن روحیه عدالت خواهی درتشکل‌ها و نهاد های مردمی، نشانه رشد و تعالی جامعه است.  چرا که هيچ جامعه زنده و پويايي از طرح اين مسايل مستغني نيست وجامعه اي که اين مقولات را مطرح نمي‌کند، خبر از بي نيازي خود  نمي‌دهد بلکه غفلت و بي دردي  و انحطاط خود را آشکار مي سازد

لذا " سامانه هم اندیشی تشکل های غیر دولتی ایران " برخورد قاطع دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی و اداری را موجب تقویت اعتماد عمومی دانسته و از پیگری مجدانه حضرتعالی جهت احقاق حقوق اجتماعی ملت ایران، کمال تشکر را نموده و دوام توفیقات روزافزون همکاران فاضل و محترمتان را از در‌گاه خداوند منان مسئلت دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *