پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۴
۳

وزارت اطلاعات، BBC را در سرقت اسناد هنری و تاریخی ناکام‌گذاشت

يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 382825
روابط عمومی وزارت اطلاعات از عملیات سرقت اسناد هنری، تاریخی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران توسط بی‌بی‌سی خبر داد و اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) با اشراف و رصد هوشمندانه این عملیات را ناکام گذاشتند.
وزارت اطلاعات، BBC را در سرقت اسناد هنری و تاریخی ناکام‌گذاشت
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، تلاش شبکه بی‌بی‌سی فارسی برای سرقت اسناد هنری، تاریخی و فرهنگی ایران ناکام ماند.

بر اساس این گزارش، سربازان گمنام امام زمان(عج) با اشراف و رصد هوشمندانه، عملیات سرقت اسناد هنری، تاریخی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را خنثی کردند.

شبکه معاند بی‌بی‌سی برای جبران ناکامی‌های خود با استفاده از عناصر وابسته داخلی، بر خلاف عرف و قوانین حاکم بر رسانه‌ها و حقوق بین‌الملل اقدام به سرقت اسناد تاریخی از مراکز اسناد آرشیوی رسمی نمود که این عملیات توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و اقدام لازم صورت پذیرفت.

اطلاعات تکمیلی در زمان مقتضی به اطلاع مردم شریف ایران اسلامی خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هشدار جدی به کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که مباحث مربوط به حوزه فرهنگی را رصد میکنند .....
خباثت انگلیس تمامی ندارد درود بر سربازان گمنام آقا امام زمان
بیکینی باتن
اثار تاریخی داره با بلدوزر با خاک یکسان میشه حالا دارید به این کاراتون افتخار میکنید برید دشمن داخلی رو ناکام کنن داداش دشمن خارجی پیشکشتون