جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۴
۷

«گاف بزرگ» مشت بی‌‌بی‌‌سی فارسی را باز کرد +تصاویر

شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب: 428910
عصبانیت از شکست‌های پی در پی داعش در سوریه و عراق بدست نیروهای مردمی، موجب شد تا رسانه دولتی انگلیس یک گاف بزرگ در پرونده خود ثبت کند!
«گاف بزرگ» مشت بی‌‌بی‌‌سی فارسی را باز کرد +تصاویر
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، ابراز خشم شبکه بی بی سی فارسی (BBCPersian) از پیشروی نیروهای مردمی و شکست این گروه تروریستی موجب ثبت یک گاف بزرگ رسانه ای برای این شبکه گردید.

بر اساس این گزارش، طی چند روز گذشته نیروهای مردمی کُرد برای عقب راندن داعش از "تل ابیض"، «که داعش از آن به عنوان گذرگاه ورود و خروج تروریست‌های خود در مرز ترکیه استفاده می کرد»، عملیات گسترده‌ای را انجام داده و سرانجام موفق به بازپس گیری این منطقه استراتژیک از دست تکفیری‌ها شدند.
 
اما شبکه دولتی انگلیس که حمایت از داعش را در راس فعالیت رسانه ای خود قرار داده است، در اقدامی مغرضانه برای حمایت از داعش، خبر مهم عقب راندن داعش از "تل ابیض" توسط نیروهای مردمی کرد را با عنوان «اشغال تل‌ابیض توسط کُردها "بزرگترین ضربه" به داعش» منتشر کرد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000428/nf00428910-1.png
با این حال ساعاتی پس از انتشار این خبر بر روی سایت بی بی سی فارسی، گویا مسئولان این رسانه حامی تروریسم متوجه "گاف بزرگ" خود در حمایت علنی از داعش شده و اقدام به تغییر تیتر خبر کردند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000428/nf00428910-2.jpg

سایت بی بی سی تیتر خبر مذکور را به «تصرف تل‌ابیض توسط کُردها "بزرگترین ضربه" به داعش» تغییر داد!

این اقدام رسانه دولتی انگلیس برای پوشاندن گاف خود در حمایت از داعش، در حالی است که با وجود تغییر در تیتر یک خبر، حافظه موتورهای جستجوگر چون گوگل و یاهو، تیتر ابتدائی را در حافظه خود نگه می دارند.

اکنون با یک جستجوی ساده تیتر تغییر یافته بی بی سی فارسی، همان تیتر اصلی این وب سایت با عنوان «اشغال تل‌ابیض توسط کردها "بزرگترین ضربه" به داعش» توسط موتورهای جستجوگر در اختیار کاربران قرار می گیرد!


   لینک صفحه فریز شده بی بی سی در جستجوگر گوگل(+)

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000428/nf00428910-3.jpg

البته حمایت های بی بی سی فارسی از داعش و تلاش برای حذف دیگر رقبای تروریست این گروه در سوریه و عراق به جایی رسیده که چندی پیش این رسانه وابسته به دولت انگلیس در اقدامی بر خلاف ادعای همیشگی خود، خبر کشته شدن یکی از سران گروه های تروریستی درگیر با داعش در سوریه، را با عنوان "رهبر گروه بزرگ شورشی احرارالشام" منتشر کند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/000428/n00428910-t.jpg

گویا مسئولان این رسانه حامی داعش، ادعای پیشین خود را فراموش کرده اند که از ذکر افراد یا گروه های درگیر در سوریه، به دلیل عدم قصد این رسانه برای قضاوت و ارزش گذاری، با عنوان "شورشی" خودداری می کنند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتی کیلینتون در کتاب گزینه های سخت خود اعتراف می کند که برای تشکیل داعش به بیش از 100 کشور سفر کرده تا بتواند حمایت مسولان کشورهای جهان را جلب کند، قضیه کاملا مشخص می شود .... رسوایی اینها به دست خودشان بوده و خواهد بود انشالله
علی
Iran, Islamic Republic of
bbcبه داعش گروه شورشی یا تروریستی نمی گوید ولی به گروه مردمی حوثی های یمن شورشی میگوید؟!!
درست می‌گوید البته از نظر خودشان...شما چرا سمت و سو را قاطی کرده‌ای.از نظر آنها استفاده از لفظ شورشی برای الحوثی ها کاملا درست است . انصار الله دربرابر نظم مورد نظر آنها شورش کرده است...همان‌طور که امام حسین (ع) دربرابر یزید شورش کردند...
علی
البته این میتونه اتفاقی باشه.
دلیل خوبی نیست
صهیونیسم و وهابیگری حاصل پیوند کثیف و نامشروع امریکا و انگلیس است که نتیجه اش قتل عام میلیونها انسان بیگناه در همه جای دنیا بخصوص در کشورهای اسلامی تاکنون بوده است..
مرگ بر انگلیس..مرگ بر امریکا..
سیاح
Iran, Islamic Republic of
داعش دست پرورده انگلیسی هاست آنوقت انتظار دارید نوچه خودشان را تروریست نام ببرند !?
داعش با غرب و آل سعود یکی است
مثلث شوم ، (تکفیر ، صهیونیسم ، آل سعود)
انگلیس دست از حمایت حرامزاده خود ( اسرائیل) بر نمی دارد
leyla
تل ابیض شهری عرب نشینه که کردهای تروریست با هدف تجزیه طلبی و گرفتن سرزمینهای بیشتر اون رو اشغال کردن.میشه بفرمائید کجای این خبر اشتباهه.هم داعش و هم این گروه مسلح کرد هر دو تروریست هستن.