سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱

ساعت‌ها نقد و بررسی ضد انقلاب برای پیام‌های تسلیت در ایران!

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب: 410679
مهاجرانی که اکنون در مقام یک مدافع حقوق شهروندی با مجریان بی بی سی مصاحبه می‌کند کارنامه ضد اخلاقی پرباری از خود به جا گذاشته که پرونده‌های بسیاری از آنان هنوز باز است.
به گزارش جهان به نقل از فارس،‌ ضد انقلاب این روزها به شکل جالبی آنتن شبکه‌های تلویزیونی خود را پر می‌کنند. به عنوان مثال شبکه بی بی سی فارسی تاکنون برنامه‌های متعدد با ساعات زمانی زیادی را برای آن‌چه که بررسی پیام‌های تسلیت صادر شده از سوی مقامات کشورمان در دو هفته اخیر می‌نامند، صرف کرده و مهمانان متعددی را به استودیوی خود آورده است.

مهاجرانی که این روزها رخت عزای پادشاه عربستان را از تنش بیرون نیاورده یکی از این مهمانان بود که به عنوان کارشناس به بررسی پیام تسلیت مقام معظم رهبری به مناسبت در گذشت دختر آیت الله خاتمی پرداخت. مهاجرانی در این برنامه به صورت کاملاً کارشناسانه! موضوع را شکافت و آن را برای مردم تبیین کرد!

گرچه ضد انقلاب و فراریان پناهنده شده به استعمار پیر این روزها جز حضور اجاره‌ای در این برنامه‌های تلویزیونی و عکس یادگاری گرفتن با خوانندگان طاغوتی که وزارت فرهنگ دوران اصلاحات با گرفتن پول‌های هنگفت از آنان مقدمات فرارشان را فراهم کردند، کار دیگری ندارند اما به نظر نمی‌رسد این بی‌کاری باعث شده باشد تا مردم ایران را بدون شعور انسانی و عقلانیت تصور کنند.

مهاجرانی و کدیور که به عنوان دوقلوهای فرصت طلب میان اصلاح طلبان شناخته می‌شوند و سفرهای متعددی را برای جذب بودجه به کشورهای عربستان و نوشیدن با پادشاهان دشمنان ایران ترتیب دادند.

وزیر فرهنگ دولت اصلاحات گرچه در این ایام سعی کرد خروجش از ایران را به مسائل سیاسی گره بزند اما افشاگری‌های متعدد و انتشار رنجنامه‌های پی‌درپی زنان و دخترکان اغفال شده و مورد سواستفاده قرار گرفته از سوی مهاجرانی حکایت دیگری را نمایان می‌کند.

این افشاگری‌ها و شکایات تا جایی پیش رفت که مهاجرانی سال ۸۳ و پس از آن که با قرار وثیقه آزاد شد از ایران فرار کرد. مهاجرانی پس از آن که تعداد شکایت‌های زنان از وی به دادگاه زیاد شد با پز روشنفکری به دامن ملکه بریتانیا رفت.

هر چند جنبش‌های مدنی و نهادهای مردمی انگلیس به عنوان مدافع حقوق زنان با طرح شکایات و تجمع‌های مختلف قصد ممانعت از حضور مهاجرانی را داشتند اما دولت این کشور ترجیح داد از خیال‌بافی‌های این رمان نویس استفاده کرده و حقوق زنان را بی‌خیال شود!

مهاجرانی که اکنون در مقام یک مدافع حقوق شهروندی با مجریان بی بی سی مصاحبه می‌کند کارنامه ضد اخلاقی پرباری از خود به جا گذاشته که پرونده‌های بسیاری از آنان هنوز باز است.

وی جمله معروفی دارد که می‌گوید در کودکی شیر خر خورده است و شاید بتوان گفت یادگاری نویسی بی بی سی بر روی دیوار یک شیرخر خورده قبل از هر چیز یک طنز است تا برنامه سیاسی.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *