يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱

مصوبات هیات مدیره استقلال اعلام شد

يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب: 374503
سخنگوی باشگاه استقلال با تشریح جلسه امروز هیات مدیره این باشگاه گفت درباره کاهش قراردادها در این جلسه بحث شده و نتایج آن به زودی اجرا می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سیدسعید افجه‌ای درباره جلسه امروز یکشنبه هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: این جلسه، نوعی هم اندیشی داخلی بود. در این جلسه مسائل زیادی مطرح شد که نتایج خوبی هم داشت. یکی از مسائل اصلی پیگیری مصوبات قبلی بود که بیشتر زمان را به خود اختصاص داد و فرصتی برای بحث روی مصوبات جدید نگذاشت.

وی ادامه داد: بحث روی آیین نامه کمیته انضباطی باشگاه از مسائل مطرح شده بود و قرار شد اعضای هیات مدیره این آیین نامه را نگاه کنند و در صورت نیاز مواردی که باید تغییر کند را در جلسه بعدی مطرح کنند.

سخنگوی باشگاه استقلال افزود: ما در جلسه امروز روی مسائل مالی بحث‌های متنوعی داشتیم و راهکارها و وضعیت فعلی باشگاه را بررسی کردیم.

افجه‌ای در پاسخ به این پرسش که آیا بحثی درباره کاهش قرارداد بازیکنان و کادرفنی در این جلسه شد، عنوان کرد: بله در این باره هم بحث شد و انشاالله نتایج آن به زود اجرایی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *