سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۳

جدایی استراماچونی از استقلال چقدر واقعیت دارد؟

دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب: 697760
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: کسانی که دوست ندارند آرامش استقلال را ببینند، چنین شایعاتی را از طریق فضای مجازی مطرح می‌کنند.
جدایی استراماچونی از استقلال چقدر واقعیت دارد؟
به گزارش جهان نيوز، امیر حسین فتحی در گفت و گو با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص اتفاقاتی که در مورد میلیچ رخ داده است گفت: پنجشنبه با سرمربی تیم برای جذب این بازیکن به توافق رسیدیم. از پنجشنبه صبح مقدمات تهیه ویزا و بلیت برای این بازیکن را آغاز کردیم. با توجه به تعطیلی پنجشنبه و جمعه، روز شنبه با فدراسیون مکاتبه کردیم و حتی غیرمکتوب هم پیگیر بودیم تا مشکلاتی که الان به وجود آمده، برای این بازیکن و ایجنتش به وجود نیاید.

فتحی افزود: شنبه شب یکی از ایجنت های این بازیکن از اسپانیا وارد تهران ش و یکشنبه جلسه خوبی در باشگاه با او داشتیم. در کلیات با هم به توافق رسیدیم و شرایط عقد قرارداد هم آماده شد. عصر روز گذشته باید میلیچ و دیگر ایجنت او وارد تهران می شدند. متاسفانه به دلیل اینکه نامه ای از فدراسیون به نهاد مربوطه در فرودگاه نرسیده بودند، این 2 نفر نتوانستند وارد تهران شوند.

وی ادامه داد: به همین دلیل آن ها با هماهنگی باشگاه استقلال به دوبی رفتند و فردا یا پس فردا بعد از صدور ویزا به ایران بازمی گردند.

فتحی در ادامه تاکید کرد:ان‌شاءالله هم این بازیکن و هم یک بازیکن دیگر در پست هافبک دفاعی که مدنظر سرمربی تیم بوده، جذب خواهند شد. تاکنون تمام گزینه های مدنظر سرمربی تیم جذب شده اند و با هماهنگی بین من و سرمربی تیم در حال رایزنی با سایر گزینه ها هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اخباری که پیرامون جدایی استراماچونی مطرح شده است گفت: متاسفانه اخبار مربوط به انصراف استراماچونی از هدایت استقلال فقط گمانه زنی است. از هواداران می خواهم به این حاشیه ها توجه نکنند. کسانی که دوست ندارند آرامش استقلال را ببینند، چنین مواردی را از طریق فضای مجازی مطرح می کنند.

وی در پایان خطرنشان کرد: قبلا هم گفتیم که باشگاه از طریق مجاری قانونی این موارد را پیگیری می کند. ما برای حضور قدرتمند در لیگ برتر بستر را فراهم کردیم. 

من قطعا اخبار مربوط به انصراف استراماچونی را تکذیب می کنم. هماهنگی کامل بین من و استراماچونی وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
دوستان
یادتان باشه
مقام عظمای ولایت بیان داشتند از سرمربی داخلی -ایرانی استفاده شود.
اگر دقت کرده اشید در همه تیم ها ورده های ورزشی مهمترین نقش را بازیکنان دارند .چه کی روش باشه چه ایویچ همه وهمه در یه مقطعی از ورزش شکست میخوریم حال چرا طعم این شکست ها وپیروزی ها را با سرمربیان داخلی نبینیم فقط باید چشم ها راشست جور دگر نگریست!
Oman
..م.