شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱
۱

جمع‌آوری بيش از۳۰۰هزار محصول‌جنرال موتورز

شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 374221
شرکت خودروسازی آمریکایی جنرال موتورز روز جمعه اعلام کرد بیش از سیصد هزار محصول خود را در سراسر جهان به علت مشکلی که در کلید روشن و خاموش این خودروها وجود دارد، جمع آوری می کند.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، پیش بینی می شود جنرال موتورز در مجموع سیصد و هفت هزار و هفتاد و نه محصول خود را که چنین مشکلی دارند در کشورهای مختلف جهان جمع آوری کند اما بیشترین تعداد این دسته از خودروهای معیوب جنرال موتورز در آمریکا جمع آوری شده و شمار آنها به دویست و شصت و پنج هزار و یکصد و پنجاه و چهار دستگاه رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک، مسئولان جنرال موتورز اعلام کردند در کلید روشن و خاموش خودرو مشکلی وجود دارد که ممکن است در هنگام رانندگی به حادثه منجر شود و جان سرنشینان خود را به خطر اندازد.

بنا به اعلام مسئولان جنرال موتورز تا کنون دو مورد سانحه ناشی از این مشکل در خودروهای این شرکت گزارش شده که بر اثر آن یک نفر زخمی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علي
Iran, Islamic Republic of
چه نديد بديدن اينا! ديده شده كه در توليدات ايران خودرو و سايپا بعضا ماشين اصلا روش يا خاموش نميشه و نه تنها فراخوان نميزنن، وقتي هم مراجعه ميكني، انجام نميدن! بعد اونا يه مشكل كوچولو تو كليد روشن خاموش دارن فراخوان ميزنن؟!